یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خانه اسکواش شهرستان خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح پنج‌شنبه 20 خردادماه با حضور "امیر عزیزی پور" دبیر رییس فدراسیون اسکواش، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، برخي اعضاي خانواده شهید والامقام سردار رضا رستمی‌مقدم (مدهنی) از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و جمعی از مسئولان خانه اسکواش شهرستان خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
خانه اسکواش خرم‌آباد با زير بناي 407 متر مربع، داراي سه کورت مجزا و مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني که قابليت برگزاري مسابقات ملي و بین‌المللی را دارد.
سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، دو رخت‌کن مجزا و سکوی تماشاگران از جمله امکانات این سالن است؛ اعتبار هزینه شده جهت آماده‌سازی و تکمیل این سالن مبلغی معادل 4 میلیارد و سیصد میلیون ریال می‌باشد که از سال 1391 عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.
این سالن تنها سالن اسکواش استان لرستان است که در اختیار هیئت مربوطه قرار گرفت.
به پاس جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم این سالن به نام این شهدا نام‌گذاری و توسط فرزند شهید والامقام سردار رضا رستمی‌مقدم (مدهنی) از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) افتتاح شد.

 
با افتتاح خانه اسکواش خرم‌آباد، شاهد حضور بانوان لرستانی خواهیم بود
دبیر فدراسیون اسکواش داشت: رشته اسکواش بیش از 20 سال است که فدراسیون دارد و توسعه بیشتر آن با عقد تفاهم‌نامه‌ها و تبلیغات در حال پی‌گیری است.
"امیر عزیزی‌پور" در این مراسم اظهار داشت: بین 10 تا 15 هزار ورزشکار اسکواش سازمان یافته در کشور وجود دارد.
وی افزود: تا کنون در لرستان به دلیل نبودن سالن اسکواش، بانوان کمتر از آقایان در این ورزش حضور داشتند که با افتتاح این سالن، شاهد جذب و حضور بانوان لرستانی در این رشته خواهیم بود.
عزیزی‌پور در ادامه به بودجه فدراسیون اشاره کرد و گفت: قرار بود در سال جاری بودجه 750 میلیون تومانی ما به یک میلیارد تومان افزایش پیدا کند که تاکنون محقق نشده است.
وی افزود: نظر به این که ما در حال گسترش رشته اسکواش هستیم این یک میلیارد تومان برای فدراسیون کافی نیست و ما نیاز به بودجه سه میلیارد تومانی داریم.

نامگذاری خانه اسکواش به اسم شهدای مدافع حرم کار ارزش‌مندی است

معاون سیاسی‎امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: بعد از سال‎ها وقفه، مراسم تجلیل از قهرمانان استان امسال برگزار شد که جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم و امیدوارم چنین مراسمی ادامه داشته باشد.
سید سعید شاهرخی نیز در این مراسم با اشاره به نامگذاری خانه اسکواش به اسم شهدای مدافع حرم افزود: این کار بسیار ارزشمندی است و امیدوارم خدا به همه ما توفیق بدهد تا مدافع اسلام باشیم.
وی برآورده کردن نیازهای ورزشی را برای علاقه‎مندان تربیت‎بدنی و جوانان ضروری دانست و افزود: در این راستا تمام تلاش خودمان را به‎کار می‎گیریم.
قابل ذكر است رئیس هیئت اسکواش استان لرستان محمود داوودی‌نژاد است.

افتتاح خانه اسکواشخانه اسکواش خرم‌آباد افتتاح شدخبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-03-22 08:41
چه خوبه که از مدیران قبلی که 99% این کار را انجام داده بودند نیز یادی میکردیم و نتایج زحمات و پیگیریهای مدیران دیگر را در کارنامه خود درج نکنیم(انسانم آرزوست)
نقل قول کردن
#2 م نصرالهی 1395-03-30 16:26
با سپاس از شما، امید است هر روز شاهد پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر ورزش شهرمان باشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا