یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم‌های شرکت کننده در فصل 96-95 لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور كه با حضور 18 تیم برگزار می‌شود، مشخص شدند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، بازي برگشت پلي‌آف ليگ دسته دوم كشور براي مشخص شدن هجدهمين و اخرين تيم ليگ دسته اول در فصل پيش رو، ناتمام ماند و البته نتيجه بازي به دليل ناامن بودن جو ورزشگاه گچساران به تشخيص داور 3 بر صفر به نفع پارس جم جنوبي اعلام شد تا شاگردان مهدي پاشازاده موفق شوند با توجه به پيروزي 2 بر صفر در بازي رفت در مجموع 5 بر صفر برنده اعلام شده و راهي ليگ يك شوند.
در حالي كه نيمه اول اين بازي 2 بر صفر به نفع پارس جم پايان يافت، نیمه دوم با تاخیر 40 دقیقه‌ای شروع شد اما در حالی که هنوز یک دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود به دلیل درگیری بازی قطع شد و داور بازی با ناامن تشخيص دادن جو ورزشگاه، بازی را تمام شده اعلام کرد تا پارس جم به عنوان سومین سهمیه راهی لیگ یک آزادگان شود.
پيش از اين تيم‌هاي اكسين البرز و سپيدرورد رشت به طور مستقيم راهي ليگ يك شده بودند. اكنون 18 تيم فصل پيش روي ليگ يك عبارتند از:
استقلال اهواز
راه‌آهن یزدان تهران
ملوان انزلی
پارس جنوبی جم بوشهرفجر سپاسی شيراز
مس رفسنجان
خونه به خونه بابل
مس کرمان
نساجی مازندران
آلومینیوم اراک
نفت مسجد‌سلیمان
گل‌گهر سیرجان
خیبر خرم‌آباد
ایران‌جوان بوشهر
فولاد یزد
پارسه تهران
اکسین البرز
سپیدرود رشت
پارس جنوبی جم بوشهر

اكنون تهران و البرز در اين مسابقات 4 تيم، استان كرمان 3 تيم، گيلان 2 تيم، بوشهر 2 تيم، خوزستان 2 تيم، مازندران 2 تيم و استان‌هاي لرستان، يزد، مركزي و فارس نيز يك تيم در ليگ دسته اول دارند.
مسئول برگزاری لیگ یک کشور در خصوص زمان آغاز مسابقات اين فصل گفت: در تقویم پیشنهادی 18 مرداد برای شروع در نظر گرفته شده و قرار است 11 اردیبهشت 96 بازی‌ها به پایان برسد و تعطیلات نیم‌فصل هم حد فاصل 2 تا 29 دی‌ماه خواهد بود.
"فریبزر محمود‌زاده" با بيان اين كه سهمیه صعود برای فصل آتی از پیش 2 تیم مصوب شده است، اعلام كرد: البته کمیته مسابقات در صدد تغییر این وضعیت است و می‌خواهد سهمیه صعود به لیگ برتر 3 تیم باقی بماند.
وي خاطرنشان ساخت: با توجه به حضور 18 تیم در لیگ یک و این که 2 تیم بیشتر از لیگ برتر در لیگ یک بازی می‌کنند، سهمیه صعود به 3 تیم افزایش یابد یا دست کم 2.5 شود كه در این باره اعضای هيأت رئیسه سازمان لیگ برتر تصمیم گیری خواهند کرد.
محمودزاده اظهار داشت: هم‌چنین تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ یک به لیگ 2 احتمالا به 3 یا 4 تیم کاهش خواهد یافت که در این باره هم به زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

اولين امتياز ليگ يك واگذار شد
گفته مي‌شود مسئولان باشگاه پارسه تهران امتياز تيم‌شان را در ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور واگذار كردند.
تيم پارسه كه در دقايق پاياني ليگ دسته يك امتياز خود را حفظ نمود در كمتر از يك هفته سهميه فصل آينده خود را واگذار كرد. شنيده مي‌شود "بادران" با مبلغ ٣ ميليارد و نيم ميليون تومان خريدار اين امتياز بوده؛ باشگاهي كه پيش از اين نيز خريدار نفت تهران بود اما موفق به خريد اين امتياز نشد.
در اين صورت، بادران را تنها باشگاهي ناميد كه در ليگ كشور دارای 3 سهميه خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-03-12 16:31
متاسفانه با این وضعیت مالی خیبر و عدم توجه مسئولین نباید انتظار زیادی داشته باشیم
نقل قول کردن
#2 حسین 1395-03-12 17:49
می بینید که اکثرا سابقه حضور درلیگ برتر رو دارند ویا صنعتی وپولدار هستند اگهحمایت نشه ازخیبر مثل امسال سقوطش قطعیه
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری از:حسن آبادشهرری 1395-03-12 18:34
امسالم با نذر و صلوات تو لیگ یک موندند_خیبر اگه میخواد مثل فصل قبل باشه باید شاهد سقوطش باشیم،مگر اینکه مسئولین استان به کمک تیم خیبر بیان
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1395-03-13 09:35
به نقل از حسین:
می بینید که اکثرا سابقه حضور درلیگ برتر رو دارند ویا صنعتی وپولدار هستند اگهحمایت نشه ازخیبر مثل امسال سقوطش قطعیه

پارسال هم همین تیمها حضور داشتن و تیم خیبر از صدر نشینان لیگ یک هم امتیاز گرفت اگر چند حق خوری از تیم خیبر نمیکردن قطعاً رتبه تیم خیبر در لیگ لیگ خیلی بهتر بود..امسال هم تیم خیبر با روحیه مضاعف بفکر صعود از لیگ یک خواهد بود به یاری خدا....
نقل قول کردن
#5 مهران رشیدی 1395-03-13 10:42
تنها راه نجات خیبر کمکهای مردمیه
از این مسئولین آبی گرم نمیشه
نقل قول کردن
#6 حسین 1395-03-13 10:57
درجواب برادر حمید.... فکر میکنی برای خودم ساده است میگم خیبر سقوط میکنه بخدا همه چی غیرت نیست دلگرمی وپشتوانه میخوان این بچه ها
نقل قول کردن
#7 امیر 1395-03-15 23:36
لطفا در خصوص نقل انتقالات خیبر مطلب بنویسید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا