یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پایان پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، عضو لرستانی تیم ملی پرورش اندام کشور به نشان طلای این رقابت‌ها داست یافت.
ميثم كشوريبه گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه جمعه 31 اردیبهشت‌ماه، "میثم کشوری" قهرمان با استعداد و بااخلاق خرم‌آبادی موفق شد نشان طلای وزن منهای 95 کیلوگرم را در این دور از مسابقات کسب کند.
کشوری از سال 84 فعالیت خود را در این رشته آغاز کرد و عناوینی چون قهرمانی کشور، قهرمانی جهان در مسابقات مستر آماتور کویت در سال 2012 و چندین عنوان قهرمانی را در ایران و آسیا در کارنامه دارد.
در این رقابت‌ها 9 نماینده پرورش اندام کشورمان با کسب 9 نشان رنگارنگ برای پنجمین سال متوالی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.
محسن محمودی در وزن 70 کیلوگرم، مهدی مصطفی لو در دسته ۸۰ کیلوگرم، مهدی قنواتی نماینده وزن منهای 85 کیلوگرم، سعید معمر در دسته منهای 90 کیلوگرم و میثم کشوری عضو لرستانی تیم در وزن منهای 95 کیلوگرم، روح‌الله میرحسینی وزن منهای 100 کیلوگرم، حمید لک‌زایی به‌اضافه 100 کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود نشان طلای این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
رمضان قنبرلو نقره‌ی به‌اضافه 100 کیلوگرم و آیت نجد باقری برنز وزن منهای 100 کیلوگرم را کسب کردند تا درنهایت نمایندگان پرورش اندام کشورمان بتوانند با کسب 7 نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز برای پنجمین سال متوالی بر بام قاره کهن بایستند.
تیم ملی پرورش اندام کشور فاتح آسیا شد/ ملی‌پوش لرستانی طلا گرفت

دیدگاه‌ها  

#1 روح الله بیرانوند 1395-03-01 08:29
تبریک به پهلوان و قهرمان خوب هم استانی و هم شهری هم محله ای جناب آقای میثم اسدی
انشاالله در مسابقات بعدی هم موفق باشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا