یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مربی کروات تيم سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی است و دو دروازه‌بان اول این تیم از بهترین‌های کشور هستند و عضو تیم ملی نیز می‌باشند‌.

به گزارش يافته، "تونچي" در مورد درج خبري مبني بر اختلاف بازيكن لرستاني اين تيم با کادر فنی و جدایی‌اش از سپاهان اعلام کرد: محمد محمودند از نظر من از استعدادهای خوب باشگاه است و در تمرینات نیز خیلی خوب ظاهر شده شده ولی از ما نباید انتظار داشته باشید از وی در تركيب اصلي تيم استفاده کنیم!

وي در ادامه بيان داشت: چند روزی است كه محمودوند به مرخصی شخصی رفته و متاسفانه از همین موضوع بعضی رسانه‌های محلی اصفهان سوءاستفاده کردند و اعلام نمودند به دلیل مشکل با من از باشگاه جدا شده است.

تونچي افزود: در جواب به آن‌ها به شما اعلام کنم این بازیکن فردا در تمرینات حاضر می‌شود و هیچ مشکلی با اعضای کادر فنی ندارد.

شايان ذكر است محمد محودوند متولد 3/11/64 در خرم‌آباد با قد 2 متر در پست دروازه‌بان سابقه عضويت در تيم‌هاي جوانان و اميد صبا باطري تهران در سال های 80الي82 ، عضويت در تيم بزرگسالان تربيت لرستان در ليگ دسته يك(جام آزادگان) ظرف سال‌هاي  82 و 83، عضويت در تيم بزرگسالان ذوب‌آهن اصفهان در ليگ برتر(جام خليج فارس) در سال‌هاي 84 تا 87 عضویت در تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان در لیگ برتر (جام خلیج فارس‌) در سال‌های 88 تا 89 را در كارنامه دارد.

وي سابقه دعوت به اردوي تيم ملي جوانان و اميد در سال 82 و عضويت در تيم ملي دانشجويان ايران در سال 86 را نيز در كارنامه دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1392-05-05 01:48
کدام ورزشکار نجیب لرستانی را دیده اید که به ان ظلم نشود طالب نعمتی را سر بریدند اگر این پهلوان ارزنده مربوط به استانهای دیگر بود مسئولان و نمایندگان اجازه این حق کشی رامی دادند!!!؟؟؟
نقل قول کردن
#2 علی 1392-05-05 02:15
مربی خارجی با وجدان وقتی می گوید محمودوند استعداد خوب باشگاه است پس قبول کنیم که این حرف از سر پاکی و صداقت است. درود خدا بر انسانهای خدا ترس پاک و باصداقت مخصوصا اقای کرانچار و اقای تونچی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا