یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت کشتی لرستان از ميزباني لرستان در مسابقات قهرمانی کشتی باشگاه‌های ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "وحيد والي‌زاده‌مرادي" در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استارت میزبانی قهرمانی قهرمان باشگاه‌هاي جهان به لرستان منتقل شد/ خرم‌آباد كانديداي ميزباني كشتي باشگاه‌هاي جهانکشتی باشگاه‌های ایران توسط غلامرضا محمدی و طالب نعمت‌پور دو قهرمان و مربي نامدار لرستاني زده شده است.
وی با بیان این که آقای محمدی تقاضا کرد که لرستان میزبان قهرمانی کشتی باشگاه‌های ایران شود، تصریح کرد: با توجه به این که تیم بیمه رازی قهرمان 2 ساله ليگ برتر امسال به لرستان منتقل شده و با نام بيمه رازي لرستان در ليگ برتر شركت مي‌كند، مسئولان و تماشاگران لرستاني نيز بايد از اين اقدام كه تأثير به‌سزايي در معرفي توانمندي‌هاي لرستان دارد حمايت نمايند.
رئیس هیأت کشتی لرستان با اشاره به اين كه طی 2 سال گذشته بیمه رازی قهرمان باشگاه‌های ايران جهان شده و موفق عمل کرده است، خاطر‌نشان کرد: ما بنا را بر این گذاشتیم که اگر میزبانی این مسابقات را به لرستان بدهند، لرستان هم تیم خود را معرفی کند و اين موضوع زمينه‌اي براي ميزباني مسابقات كشتي باشگاه‌هاي جهان در خرم‌آباد باشد.
والي‌زاده افزود: دبیرخانه هیات کشتی اعلام كرده است که 15 استان در خواست میزبانی مسابقات فرنگي قهرماني باشگاه‌هاي كشور را داده‌اند اما آقای رسول خادم فقط درخواست لرستان را پذیرفته است.
رئیس هیأت کشتی لرستان  ابراز امیدواری کرد پس از برگزاری مطلوب این مسابقات در خرم‌آباد، فدراسیون ترغیب شود تا میزبانی کشتی آزاد را هم به ما بسپارند.
والي‌زاده یادآور شد: غلام‌رضا محمدی و طالب نعمت‌پور هدایت تیم‌های آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان را عهده‌دار خواهند بود و ابراهيم مهربان و حسن رنگرز نيز مدير فني دو تيم آزاد وفرنگي اين باشگاه هستند.
وی تأکید کرد: هدف ما میزبانی جام باشگاه‌های جهان در سال 2016 است و چون رقابت‌های فرنگی در کشور مجارستان برگزار خواهد شد به دنبال میزبانی پیکارهای کشتی آزاد هستیم.
 
سالن‌هاي كشتي خرم‌آباد زيبا طراحي شده‌اند
سرپرست تیم کشتی بیمه رازی نيز در اين نشست گفت: حدود 2 سال است که تلاش می‌کنیم بیمه رازی به نام استان لرستان وارد لیگ مسابقات کشتی فرنگی و آزاد کشور شود.
"کیومرث محرابی" با بیان این که تیم کشتی بیمه رازی از بهترین‌های کشتی آزاد و فرنگی کشور و دنیا است، افزود: از خانه کشتی خرم‌آباد حسن محرابي سرپرست تیم کشتی بیمه رازیديدن کردم و امكانات اين مجموعه انگیزه‌ام را چند برابر کرد که تیم بیمه رازی لرستان را راه‌اندازی نماييم.
وی با بیان این که سالن‌های کشتی خرم‌آباد زیبا طراحی شده‌اند و سالن 5 هزار نفره آن (خانه كشتي) امکانات مسابقات جهانی را دارد، افزود: سطح مسابقات فصلی لیگ کشتی کشور نسبت به مسابقات جهانی پایین‌تر است اما باید تلاش کنیم مجوز برگزاری مسابقات جهانی در خرم‌آباد را دریافت کنیم.
سرپرست تیم کشتی بیمه رازی خاطر‌نشان ساخت: تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به خاطر هماهنگی بدنه فنی و حرفه‌ای این تیم در سطح مسابقات کشور و جهانی موفق ظاهر شده است.
محرابی با اشاره به این که ورود تیم بیمه رازی لرستان به مسابقات امسال تثبیت شده است و ما رسما آن را اعلام می‌کنیم، افزود: در صورتی که تیم لرستان در مسابقات فصلی موفق باشد، در مسابقات جهانی نیز به نام تیم کشتی بیمه رازی لرستان در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد.
وی با بيان اين كه  حضور بیمه رازی در لرستان به سختی حاصل شده و امیدوارم که مسئولان استان قدر این فرصت را بدانند، ادامه داد: امیدوارم موفقیت‌های بیمه رازی در این استان باعث شود كار ما تداوم داشته باشد.
محرابی با بيان اين كه برنامه‌ریزی کرده‌ایم 10 روز قبل از رقابت‌ها در خرم‌آباد اردو را شروع کنیم، افزود: حضور مداوم کشتی‌گیران در خرم‌آباد بستگی به فدراسیون دارد که چگونه بچه‌هاي ملي‌پوش را در اختیار ما قرار دهند، زيرا ملی‌پوش‌ها در اختیار فدراسیون هستند و اگر مسابقه نداشته باشند می‌توانند به ما ملحق شوند.
 
محمدي: 2 سال پي‌گير حضور اين تيم در لرستان بودم
سرمربی تیم کشتی بیمه رازی لرستان نيز در اين نشست گفت: نگاه ما به میزبانی باشگاه‌های کشتی در لرستان کلان است.
"غلامرضا محمدی" با اشاره به اين كه 2 سال پی‌گیر میزبانی لرستان در مسابقات باشگاه‌های گشتی ایران بودم، اظهار کرد: تیم‌هاي کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان با شعار «زنده‌باد لرستان، زنده‌باد تیم کشتی بیمه رازی لرستان» در مسابقات فصلی کشتی کشور شرکت می‌کند.
سرمربی تیم کشتی بیمه رازی همچنین خاطر نشان ساخت: استفاده از پتانسیل ورزش لرستان چه در کادر فنی و چه در ترکیب تیم صورت خواهد گرفت و اگر حضور اين تيم در لرستان تداوم داشته باشد، سال‌هاي بعد نفرات بيش‌تري از لرستان در اين تيم حضور خواهند داشت.
قابل ذكر است در اين نشست شماري از اهالي ورزش و كشتي لرستان و كشور از جمله حسن رنگرز، طالب نعمت‌پور، شيرزاد غلام‌زاده، احمد آشناگر، شهرام سبزواري و علي سبزواري نيز حضور داشتند.
خبر و عكس: مصطفي باقري

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان 1395-02-27 08:58
درود بر چنین رییس هیاتی
درود بر غلامرضامحمدی باغیرت
درود بر طالب نعمت پور و درود بر بیمه رازی که مقدمات اختصاص تیم بیمه رازی به لرستان رامحیا کردن.
دیگران یادبگیرند.تادرس طح کشوردلسوزی نداشته باشیم پیشرفتی حاصل نمی شود.سپاس ازاین عزیزان به خاطراین تیم مجددانام لرستان خواهددرخشید
نقل قول کردن
#2 محمد نوری 1395-02-27 15:33
خبر خوبی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا