یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهاجم آماده تيم خیبر که با دوندگی خود نقش موثری در موفقعیت‌های اخیر خیبر داشته پس از پيروزي مقابل ايران‌جوان بوشهر و زدن يك گل در اين بازي گفت: بازی سرنوشت‌سازي برابر ایرانجوان داشتیم كه هم براي ما به خاطر تضمين بقا در ليگ و هم براي ايران‌جوان براي شهاب داراييصعود به رده‌‌هاي بالاي جدول حساس بود.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "شهاب دارايي" با بيان اين كه بازی را خوب شروع کردیم و در همان دقایق آغاز به گل رسیدیم، افزود: در ادامه هم گل دوم را چند دقيقه بعد به ثمر رسانديم تا تقريبا پيروزي خود را قطعي كنيم.
وي با اشاره به اين كه با تلاش بازیکنان توانستم دومین گل خود را در این فصل برای تیم خیبر به ثمر برسانم، گفت: کارهای تاکتیکی و برنامه‌هایي که کادر فنی از بازیکنان خواستند به نحو احسن انجام دادیم و پيروزي دلچسبي به دست آوردیم.
دارايي با اظهار اميدواري از اين كه با حمایت تماشاگران و تلاش بازيكنان، جايگاه خيبر  در جدول رده‌بندي مي‌تواند تک‌رقمی شود، خاطرنشان ساخت: هفته آينده برای امتیاز گرفتن به مسجد‌سلیمان می‌رویم بلكه از تیم حریف كه سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، حداقل يك تساوي بگيريم.
 وي با اشاره به اين كه حضور نفت طي فصل قبل در ليگ برتر و نيز كسب تساوي در بازي رفت باعث ايجاد انگیزه بیش‌تري در براي كسب موفقيت در اين بازي ما شده، گفت: هر دو تیم نه شانس صعود دارند و نه خطر سقوط را احساس مي‌كنند ولی می‌توانیم بازی خوب و جذابی را به نمایش بگذاریم و برنده هم به رده‌هاي بالاتر جدول بيانديشد.
اين بازيكن جوان خيبر خرم‌آباد كه فصل قبل هم در اين تيم توپ مي‌زد و نيم‌فصل دوم از تيم بهزيستي خرم‌آباد به خانه سابق خود بازگشت، در پايان اظهار داشت: دست همه هواداران را می‌بوسم؛ به خاطر تمام حمایت‌هایی که از ما کردند چه در گرما و چه سرما و اميدوارم بتوانیم باعث سربلندی آن‌ها شويم.
 
هافبك خيبر: هواداران، بزرگ‌ترين سرمايه ما هستند
هافبک چپ‌پای خیبر خرم‌آباد که تا کنون 8 گل برای این تیم در ليگ دسته اول فوتبال كشور به ثمر رسانده است گفت: پيروزي مقابل تیم مطرح و باريشه ایران‌جوان بوشهر، نشان از قدرت تيم خيبر دارد.
 "علي صدرا" با بيان اين كه ايران‌جوان در نیم‌فصل دوم نتایج درخشانی گرفته بود و با شکست مدعیانی مثل علي صدراپیکان، فجر سپاسی و نفت آبادان تیم خطرناکی به شمار می‌آمد، اظهار داشت: ولی ما با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام دادیم با یک بازی روان و منظم در تمام بازی تیم برتر بازی باشیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بيش‌تري بزنیم؛ اما مهم 3 امتیاز بازي بود که آن را كسب كرديم.
وي افزود: از روز اول اولین هدف بقا در لیگ و تک‌رقمی شدن بود هر چند اگر مشکلات مالی فراوان گریبان‌گیر نمی‌شد، اكنون جز مدعیان صعود بودیم.
صدرا با اشاره به اين كه با حمایت تماشاگران، زحمات مدیریت و کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی به‌خصوص در نیم‌فصل دوم گرفتیم، گفت: اگر 3 امتیاز بازي رفت مقابل آلومينيوم هرمزگان از ما کم نمی‌شد، اينك در جدول رده‌بندي صاحب رتبه تک‌رقمی بين 20 تيم ليگ يك  بودیم.
كاپيتان دوم تيم خيبر خرم‌‌آباد با بيان اين كه سعی می‌کنیم طي 2 بازی آینده موفق عمل كرده تا در نیمه بالای جدول باشیم، افزود: اين هفته بازی سختی با تیم نفت مسجدسليمان داریم چرا كه نفت در خانه تیمي قلدر و خوب است ولی ما هم فقط برای برد به مسجد‌سلیمان می‌رویم و با تمام قوا به دنبال 3 امتیاز هستیم.
صدرا خاطرنشان ساخت: به نظرم هواداران خيبر از بهترین هواداران ایران هستند زيرا همیشه و در همه حال تیم را حمایت کرده‌‌اند و تعصب خاصی نسبت به اين تيم دارند.
وي با تأكيد بر اين كه هواداران بزرگ‌ترین سرمایه ما هستند، تصريح كرد: به رغم مشکلات شديد مالی و 4 ماه حقوق نگرفتن، فقط به عشق هوادارن و مردم لرستان با تمام توان به مصاف حريفان مي‌رويم.
ارسال: سيامك  كوهگردزاده

دیدگاه‌ها  

#1 علی مردان بهاروند 1395-02-16 19:09
دست مریزاد به خبرگزاری یافته که چنین این سرمایه های فوتبال لرستان رو حمایت می کند
تشکر سپاس از خبرنگار پرتلاش دوست داشتنی سیامک کوهگردزاده که دراین فصل یار یاور خیبر بود
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1395-02-16 19:42
شهاب پدیده فصل بعد لیگ یک میشه
نقل قول کردن
#3 مرکزفرهنگی دوکوهه خرم آباد 1395-02-17 10:10
سلام انشاالله شاهد حضور جوانان این شهر در مراحل بالاتر یعنی حضور لیگ برتر باشیم
شهاب دارایی نمونه یکی از بازیکنان خوب و تکنیکی این شهر هستن موفق باشن
نقل قول کردن
#4 حامد طولابى 1395-02-17 13:44
اميدوارم شهاب بازی بدون حاشیه خودش رو انجام بده من بهش قول میدم به اميد خدا فصل بعد هم خيبر لیگ برتری میشه هم شهاب به یکى از تيم های بزرگ ليگ برتری کشورمون میره.با تشکر از یافته غیرتمند.
نقل قول کردن
#5 سجاد 1395-02-19 20:36
شهاب دارایی یکی از بهترین های لیک یکه و واقعا اگه بهش بازی میدادن فصل بعد حتما لیگ برتر توپ میزد.
الان هم تواین چندبازی عالی کارکرده وهمه ازش راضی هستن واقعابایدقدرجوو نای خودمون بدونیم .ایشالا دارایی مثل بیرانوندو امیری لباس تیم ملی بپوشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا