یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از چند هفته وعده و وعید مسوولان اجرایی گهر در حالی که همه منتظر اخبار خوش بودند، بحث حضور اکبر میثاقیان و مافی در اين باشگاه نيز بی‌نتیجه ماند.

به گزارش يافته، یکی از اعضاي کانون هوادران گهر اظهار داشت: آقاي حیدرپور اعلام کرده روز یک‌شنبه به دورود خواهد آمد و حضوری پاسخ هواداران اين تيم را خواهد داد.

از سوي ديگر رييس اداره ورزش و جوانان دورود، حیدرپور را مدیر عامل باشگاه دانسته و اعلام کرده وی این هفته کار خود را شروع خواهد کرد‌.

برخي هواداران که مطلع هستند كه 5 هفته به شروع لیگ دسته اول فوتبال كشور فرصت باقی مانده با اعلام نارضايتي از اين وضع، خواستار روشن شدن تكليف تيم گهر در فرصت كوتاه باقي ماده شده‌اند.

خبرها حكايت از آن دارد كه شانس حيدرپور براي بقا در اين تيم بيش‌تر است و بر سر حضور سردار فصاحت‌گلپايگاني در باشگاه گهر 2 دستگی وجود دارد، چرا كه عده‌ای از مسوولان شهر دورود با حضور وی و تیم همراهش موافق هستند‌، عده‌ای نیز اعتقاد دارند چون عبدالله بابایی‌زاده مشاور وی اصالتاً خرم‌آبادی است، قصد انتقال باشگاه به مركز استان را دارد!

باید دید توپ گهر عاقبت به میدان چه کسی خواهد افتاد!

 

دیدگاه‌ها  

#1 درویشی 1392-04-31 17:46
این اقای بابایی زاده و فصاحت که اینهمه اصرار داره به تیم گهر دورود کمک کنه اگه واقعا نیتش خیره چرا به تیمهای منحل شده داتیس و دارتاک و خیبر و کوثر خرم اباد کمک نمیکنه فرقی نداره همه ماله استان لرستانیم تازه خرم اباد فرودگاه و هتل و زمین و... هم داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا