یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با وساطت مدیر عامل و سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد، سرمربی این تیم به جمع بازیکنان پیوست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی نیکبخت" که هفته قبل با گلایه از حضور در این تیم استعفا داده بود، به جمع بازیکنان علي نيكبخت سرمربي خيبر خرم‌آبادتیمش در شیراز ملحق شد.
 این در حالی است که تاکنون مشکلات مالی خیبر پابرجا است و تمامی تلاش‌های استاندار لرستان همچنان برای رفع مشکل مالی خیبر ادامه دارد، اما با پادرمیانی اعضای هیات مدیره و سرپرستی باشگاه، سرانجام مربی سبزپوشان یک‌شنبه شب با پرواز ساعت 9 شب خود را به شیراز رساند تا در بازی دوشنبه و در مقابل تیم مدعی صعود فجر سپاسی شاگردان خود را راهی زمین مسابقه نماید.
مجموعه‌ی خیبر در حالی عازم شیراز شدند که تا صبح دوشنبه سرپرست و مدیر عامل باشگاه در خرم‌آباد به دنبال تأمین هزینه‌ی هتل بازیکنان در شیراز بودند.
 سرپرست خیبر ضمن تقدیر از زحمات استاندار لرستان جهت مرتفع نمودن مشکلات مالی تیم، عنوان کرد: انتظار داریم مدیران ادارات با استاندار همکاری لازم را در خصوص حل‌ و فصل مشکلات مالی تیم داشته باشند.
"سيد مسعود شاهرخی" افزود: انصافاً هوشنگ بازوند تا به حال هر آنچه در توان داشته است در طبق اخلاص گذاشته است،
همان‌طور که در طول فصل بارها به آن اشاره کرده‌ایم، کمک به خیبر مستلزم حمایت همه‌جانبه‌ی مسئولان است و حیدر بهاروند، ولی خسروی، مسعود شاهرخی و هوشنگ بازوند استاندار لرستان به‌تنهایی قادر به تأمین تمام هزینه‌ها نیستند و این امر در صورتی محقق خواهد شد که تمام مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با عزم راسخ پای ‌کار آمده و عملاً از خیبر حمایت نمایند.
 دریافت به‌ موقع حقوق 2 و 3 میلیونی بازیکنان و کادر مربی‌گری که مرد و مردانه تا هفته‌ی سی و چهارم با تمام وجود جنگیده‌اند و به شایستگی از اعتبار فوتبال لرستان دفاع کرده‌اند، حداقل انتظار مجموعه‌ی خیبر است.
قابل ذکر است تيم خیبر خرم‌آباد در هفته‌ی سی و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شيراز میهمان تیم صاحب‌نام فجر شهید سپاسی است. اين بازي به صورت زنده از شبكه استاني فارس پخش مي‌شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-02-06 13:17
فک کنم شماره حساب نمیدن به هوادارا خودمون باید تو ورزشگاه پول جمع کنیم شاید بتونیم تا حدودی از این خفت جلوگیری کنیم
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-02-06 14:14
میدونستم برميگرده
نقل قول کردن
#3 ناصر 1395-02-06 14:27
يه شماره حساب به اسم باشگاه خيبر باز كنين و يا قراراد با ايرانسل يا همراه اول مثل سامانه 3090 درست كنن ك بهش كمك بشه . بايد دست تك تك اين بچه ها رو بوسيد و تا ابد اسمشون رو در تاريخ لرستان نوشت
نقل قول کردن
#4 آریان ازتهران 1395-02-06 15:49
لرستان محروم نگه داشته شده کدام امرش سرپاست که فوتبالش حامی داشته باشد.درودبرغیرت بازیکنان ومربیان تیم
نقل قول کردن
#5 آرمین 1395-02-06 17:51
به نقل از ناصر:
يه شماره حساب به اسم باشگاه خيبر باز كنين و يا قراراد با ايرانسل يا همراه اول مثل سامانه 3090 درست كنن ك بهش كمك بشه . بايد دست تك تك اين بچه ها رو بوسيد و تا ابد اسمشون رو در تاريخ لرستان نوشت

اتفاقامن همین پیشنهاد شماروقبلابه مدیران خیبرگفتم اماتوجه نمی کنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا