یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز از برگزاری دومین رالی خانوادگی کشوری به مقصد قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد خبر داد. رالی نوعی مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی با مساحت طولانی است که در جاده‌ها و با قوانین مشخص از نظر سرعت، زمان و مسیر مسابقه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان البرز، "اردشیر درویشی" اظهار داشت: این رالی خانوادگی به مقصد خرم‌آباد در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و در حال فراهم کردن مقدمات اجرای آن هستیم.
وی افزود: تعیین محل آغاز این رالی و مسیر انتخابی مواردی است که باید در جلسات هماهنگی با مسئولان دو استان و فدراسیون کشور نهایی شود.
درویشی با بیان اینکه سال گذشته اولین رالی کشوری البرز به مقصد استان مازندران برگزار شده است گفت: خوشبختانه تجربه خوبی از این برنامه حاصل شده است و برای دومین بار به طور حتم کار بهتری ارائه می شود.
رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز تصریح کرد: در رالی البرز به شمال شاهد استقبال خوب خانواده‌ها از استان‌های مختلف بودیم و امیدوارم در برنامه پیش رو نیز این اتفاق دوباره رقم بخورد.
رییس هیئت اتومبیل‌رانی استان البرز بیان داشت: ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها در کنار آموزش فرهنگ صحیح رانندگی از اهداف برگزاری مسابقات متنوع در دو رشته اتومبیلرانی وموتورسواری است و خوشبختانه با استقبال شایسته البرزی‌ها مواجه شده است. منبع: مهر

مسابقات اتومبیلرانی رالی البرز لریتان خرم آباد قله فلک الافلاک
 

دیدگاه‌ها  

#1 حمیدت 1395-01-22 14:41
فرصت خوبیست تا جاذبه های توریستی استانمان به مردم کشور معرفی گردد...باید شهرداری خرم آباد به نحو احسن برنامه های مناسبی برای استقبال از رالی استان البرز به مرکز لرستان برنامه ریزی کند ....
نقل قول کردن
#2 سعید 1395-01-23 09:22
من جای شهردار باشم یه تور گردشگری رایگان برای مسابقه دهندگان میذارم .
نقل قول کردن
#3 محمد جواد پورهادیان 1399-08-03 13:35
ولی کاش یه پیست رالی خوب تو خرم آباد بزنن خیلی خوب میشه من خودم علاقه زیادی دارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا