یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

باشگاه فوتبال خونه به خونه بابل، حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت مس کرمان در بازی با خیبر را غیر قانونی می‌داند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سایت باشگاه مس کرمان خبر داده که اکبر میثاقیان در بازی با خیبر خرم‌آباد روی نیمکت خواهد نشست؛ مسابقه‌ای که دوشنبهاکبر میثاقیان ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد آغاز می‌شود.
بعد از اعلام این خبر، باشگاه خونه به خونه بابل هم در خبری روی خروجی سایتش تاکید کرد که حضور میثاقیان روی نیمکت تیم مس کرمان غیر قانونی است و همچنان پی‌گیر است که این اتفاق رخ ندهد.
در مطلب وب‌سایت تیم خونه به خونه آمده است:
«حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت ذخیره تیم فوتبال مس کرمان غیرقانونی است.
به رغم این که یکی از مسئولان تیم مس کرمان از صادر شدن کارت مربی‌گری اکبر میثاقیان برای نشستن بر روی این تیم سخن می‌گوید ولی این مربی ]اکبر میثاقیان تا کنون برگه تسویه حساب خود را از باشگاه خونه به خونه دریافت نکرده است و حق نشستن روی نیمکت این تیم را ندارد؛ باشگاه خونه به خونه از نظر قانونی هم‌چنان پیگیر این قضیه خواهد بود و از حق واقعی خود نخواهد گذشت؛ امید زیادی داریم تا مراجع قانونی با توجه به مدارکی که توسط باشگاه خونه به خونه ارائه شد، جلوی بی‌قانونی‌ها ایستادگی نماید و بدون شک این باشگاه تا آخرین لحظه از حق قانونی مردم مازندران نخواهد گذشت.»
 قابل ذكر است در صورت حضور ميثاقيان روي نيمكت مس وي براي سومين بار در طول رقابت‌هاي اين فصل مقابل خيبر قرار مي‌گيرد و براي دومين بار در طوبل بازي‌هاي فصل جاري در خرم‌آباد كار هدايت يك تيم را بر عهده دارد! در بازي خيبر و خونه به خونه كه دور رفت در خرم‌آباد و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تيم شمالي با تصميم اشتباه داور صاحب يك ضربه پنالتي شد و بازي را با تك گل به ثمر رسيده از روي نقطه پنالتي در خرم‌آباد برد. اگر چه داور آن بازي 4 جلسه از قضاوت در ميادين فوتبال محروم شد اما اين تصميم هيچ سودي به نفع خيبري‌ها نداشت.



ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-01-15 20:13
الان زمان حمایت مسئولین هست ،به بازیکنان روحیه بدید این تیم باید تو لیگ یک بمونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا