یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سفر استقلال به خرم‌آباد برای برگزاری بازی دوستانه با خیبر نیز لغو شد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، استاندار لرستان و رئيس هيات فوتبال لرستان در روزهای اخیر در رایزنی با باشگاه استقلال خواهان این موضوع بودند که پنج‌شنبه 27 اسفند، آبی‌پوشان پایتخت در خرم‌آباد در بازی دوستانه به مصاف خیبر خرم‌آباد بروند و حتی هزينه‌هاي برگزاري اين بازي توسط يكي از خيّرين لرستان تامین شد، اما این امر مورد موافقت باشگاه استقلال قرار نگرفت و بازی دوستانه با حریف لرستانی لغو شد.
 همچنین با توجه به تعویق اردوی نوروزی آبی‌پوشان در كشور سوئد، اين اردو به ماه‌های آتی موكول شد و مسئولان باشگاه استقلال سفر به لرستان را نیز لغو کردند تا آبی‌پوشان بدون دیدار دوستانه در تعطیلات لیگ، 15 فروردين‌ماه به مصاف استقلال خوزستان بروند.
نصرالله عبداللهی دستیار ویژه بهرام افشارزاده این خبر را در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تایید کرد؛ ضمن اين كه وب‌سايت اطلاع‌رساني باشگاه استقلال و كانوان هوادازن اين تيم نيز هيچ اشاره‌اي به برگزاري بازي دوستان در خرم‌آباد نداشتند و فقط برخي سايت‌هاي خبري ذكر كردند كه دعوت‌نامه‌اي از سوي استاندار و مسئولان هيأت فوتبال لرستان جهت برگزاري يك ديدار دوستانه در لرستان به باشگاه استقلال ارسال شده است.
خيبر خرم‌آباد دوشنبه 24 اسفندماه در ورزشگاه تختي خرم‌آباد ميزبان تيم صدرنشين پيكان در هفته سي‌ام ليگ دسته اول فوتبال كشور است. بازي رفت اين دو تيم در تهران 3 بر 2 به نفع پيكان خاتمه يافت.
قابل ذكر است پس از اين بازي، ادامه‌ي رقابت‌هاي ليگ يك، روز دوشنبه نهم فروردين و 2 هفته ديگر برگزار مي‌شود كه خيبر خرم‌آباد بايد در همدان به مصاف پاس الوند اين شهر برود.
ر - ج
بازی خیبر خرم‌آباد - استقلال تهران لغو شد

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1394-12-23 19:33
خدا رو شکر که لغو شد .مگه آبی و قرمز واسه لرستان چکار کردن که بعضیا اینقد سنگشونو به سینه میزنن؟؟؟
نه بازی دوستانه ای نه مدرسه فوتبالی و نه حتی یبار اردو تیمهاشون رو تو لرستان برگزار کردن میخوان بازی دوستانه بذارن با فولادخوزستان و نفت تهران و سپاهان بذارن که لا اقل بهتر دست فوتبالیست های جوون لر رو میگیرن
سالهاست داریم داد میزنیم که ورزشگاه تختی از دو قطبی آبی و قرمز خارج بشه که خوشبختانه این فصل خیلی خیلی کمرنگ شده که اگه استقلال می اومد دباره همون جو سابق راه می افتاد .
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
امیدوارم روزی برسه که هیچ لری طرفداری تیمی جز تیم شهر خودش نباشه
نقل قول کردن
#2 عباس 1394-12-23 20:32
ترسیدند مثل پرسپولیس ببازنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا