یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از تساوي خانگي تيم خونه به خونه بابل مقابل خيبر خرم‌آباد در هفته بيست و نهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور، تماشاگران و رسانه‌هاي بابل و مازندارن به انتقاد از نمايش ضعيف اين تيم كه برنامه خاصي براي نمايش مقابل خيبر خرم‌آباد نداشت، پرداختند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني باشگاه خونه به خونه، بر همين اساس ساعاتي پس از تساوي خانگي اين تيم متمكن و مدعي صعود به ليگ برتر مقابل خيبر، بيانيه عذرخواهي اعضاي هيأت مديره باشگاه خونه به خونه مازندران از مردم شهر بابل و استان منتشر شد.
در این اطلاعیه آمده است: «باشگاه خونه به خونه از ایتدای راه وام‌دار حمایت‌های مردم شریف استان مازندران به خصوص مردم ورزش‌دوست بابل بوده که در سخت‌ترین شرایط این تیم را در مسیر لیگ برتر همراهی کرده تا آرزوی دیرینه به حق مردم مازندران تحقق یابد. اکنون اعضای هیات مدیره از نتیجه به دست امده مانند شما مردم عزیز ناخرسند است و از تمامی هواداران صبور و محترم خونه به خونه عذرخواهی می‌کنیم.»
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که به زودی جلسه ویژه‌ای با اعضای کادر فنی و اجرایی خواهیم داشت و خبرهای مهم وخوشی به اطلاع هواداران خواهد رسید.
 خيبر خرم‌آباد نسخه میثاقیان را پيپچيد/ مربي خونه به خونه بابل اخراج موقت شد
اما صبح چهارشنبه خبر ديگري روي خروجي وب‌سايت اين باشگاه قرار گرفت كه در آن شاراه شد سرمربي و مربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران در اختيار باشگاه قرار گرفته‌اند.
در متن اين خبر آمده است: طي يكي دو روز اخير شاهد يك سري اتفاقات در تيم بوديم و همين مسئله سبب شد تا "جواد حسن‌زاده" (مدير تيم‌هاي فوتبال باشگاه خونه به خونه)، "اكبر ميثاقيان"(سرمربي) و "محمدرضا مولائي"(مربي بدن ساز) را در اختيار باشگاه قرار دهد.
طبق تصميم مسئولان باشگاه خونه به خونه، در ديدار هفته آينده خونه به خونه مازندران مقابل فولاد يزد، "حسين رحماني" (كمك‌مربي) هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت‌. پس از ديدار خونه به خونه مقابل فولاد يزد هيأت مديره باشگاه پس از برپائي جلسه و تصميم گيري در خصوص ميثاقيان و مولائي نظر خود را اعلام خواهند كرد
تیم فوتبال خونه به خونه در پایان هفته بیست و نهم با 51 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با پيكان صدرنشين، در رده‌ي دوم جدول قرار گرفته است. اين تيم بيش‌ترين هزينه را بين تيم‌هاي ليگ يكي براي ورود به ليگ برتر انجام داده و ابتداي فصل نيز امتياز تيم "بهمن شيراز" را خريد و وارد اين مسابقات شد.
خيبر خرم‌آباد پس از كسب تساوي در زمين تيم دوم جدول، اين هفته ميزبان پيكان تهران در خرم‌آباد است. تيم خرم‌آبادي كه يقه‌ي تيم‌هاي بزرگ را خوب مي‌گيرد، در بازي رفت نيز 2 بار از پيكان در زمين حريف پيش افتاد اما در پي اشتباهات فردي و در آخرين دقايق دروازه‌اش توسط "ميلاد سليمان‌فلاح" گشوده و 3 بر 2 مغلوب پيكان شد.
خيبري‌ها اين هفته قصد شكار پيكان جلوي چشم هوادارن پرشمار و مشتاق خود را دارند و مي‌خواهند با پيروزي در اين بازي، به آن‌ها عيدي مناسبي بدهند.
 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1394-12-19 17:35
ما زدیم رو دست کشورهای عربی تو غیر حرفه ای بودن ،
تیمی که داره خوب نتیجه میگیره و دومه و مدعی اصلی لیگ برتر چرا مربی رو اخراج میکنن//؟؟؟
البته اصلا از رفتارهای جنجالی و بچگانه و غیر حرفه ای میثاقیان هم دل خوشی ندارم ولی اخراجش هم حرفه ای نبود
نقل قول کردن
#2 حامدجمشیدی 1394-12-20 00:19
خدا جای حق نشسته ،سه امتیازی که میثاقیان مقابل خیبر در بازی رفت با کمک داور گرفت گریبان این مربی رو در بازی برگشت گرفت وبا تساوی مقابل خیبر غزل خداحافظی رو قبل از پایان لیگ خوند،البته مسولین تیم خونه به خونه از سابقه میثاقیان ومولایی میترسن که قبل از صعود به لیگ برتر متهم به چيزي نشن بخاطر همین میخوان بزارنشون کنار.
نقل قول کردن
#3 حمیدت 1394-12-20 10:21
تیم دوم جدول باشی با یه مساوی اخراج بشی!
نقل قول کردن
#4 رضا مرادی 1394-12-20 18:59
ماشاله به دلاوران خیبر که باهمه سختی ها رو در روی حریفان میجنگند
عزیزان فقط درمورد تیم محبوب خودمون نظر بدیم کاری به حریف نداشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا