یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های لرستان از شروع طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل استان در ابتدای سال 94 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، حسن رحمانی با اعلام این خبر افزود: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل استان را بعد از ایام نوروز 94 به فعالان این عرصه نوید می‌دهم تا نسبت به نوسازی و به‌سازی وسائل نقلیه‌ی خود اقدام کنند.
وی با بیان این که نوسازی ناوگان حمل و نقل موجب امیدواری رانندگان و مسافران خواهد بود، ادامه داد:  با عملیاتی شدن این مهم، کاهش و صرفه جویی در مصرف سوخت را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های لرستان همچنین به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره‌ی کم مصرف کردن سوخت اشاره و تصریح کرد: اگر بر اساس نیاز واقعی سوخت مصرف شود قطعاً از هدر رفت این سرمایه‌ی ملی جلوگیری شده است.
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود؛ از حمل و نقل مسافر، ایمنی و خدمات بین سفر، سازماندهی خدمات مجتمع‌های رفاهی بین راهی و حمل و نقل کالا به عنوان 4 بخش کاری ستاد نوروزی حمل و نقل جاده‌ای لرستان یاد کرد و افزود: در اولین گام، شرکت‌های حمل و نقل را توسط اصناف مستقر در شهرستان‌های استان به رفع نقص فنی خودروها و نو‌ نوار کردن محیط، موظف کرده‌ایم.
وی؛ تعداد وسائل نقلیه برون استانی برای جابه‌جایی مسافران نوروزی را 2 هزار و 558 دستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، 278 دستگاه اتوبوس با میانگین سنی 8 و نیم سال، یک هزار و 419 دستگاه مینی‌بوس با میانگین 31 سال و مابقی نیز سواری مسافربری با عمر 9 سال در حال فعالیت هستند که مینی‌بوس‌ها وضعیت خوبی ندارند و منتظر شروع طرح نوسازی ناوگان هستیم که بعد از نوروز 94 اعلام خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای لرستان بتواند بیش از پیش به مسافران خدمات‌رسانی کند.
 
 نشست خبري مدير كل حمل و نقل پايانه‌هاي لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 یونس سهرابی 1393-12-18 13:42
هر چند نوسازی ناوگان حمل و نقل خیلی لازم و ضروریه اما مهمتر از اون احداث پایانه مسافربری در شان مرکز استان هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا