یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون برنامه ریزی استاندار لرستان، اختلاس را ناشی از ضعف قوانین و مقررات کشور دانست.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، علی هادی‌چگنی در دومین همایش بازرسی‌ها و حقوقی‌های لرستان با موضوع «نظارت مقاومتی علي هادي‌چگني - معاون برنامه‌ريزي استانداري لرستانگامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی» که در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: فساد در برخی جاها عظیم است و در این رابطه هم پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد.
وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد اقتصاد مقاومتی برون گرا و درون زا بودن آن است. درون زا بودن اقتصاد مقاومتی به این معناست که اگر از ظرفیت و پتانسیل کشور استفاده شود مشکلات مرتفع خواهد شد و جنبه‌ی برون گرا بودن آن نیز موجب متکی نبودن بر صادرات نفتی خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان همچنین به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سهم معادن و ذخائر غنی سنگ ساختمانی و تزئینی لرستان در کشور و جهان به ترتیب 22 و 3 درصد است.
هادی‌چگنی به ضرورت حمایت از بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: تجربه نشان داده اقتصادی موفق است که به بخش خصوصی اعتماد دارد و بر این اساس سیاست‌های اصل 44 برای انجام سرمایه‌گذاری از ظرفیت بخش خصوصی استقبال کرده است.
وی از رونق گرفتن اصل 44 با حضور بازوند در لرستان به عنوان استاندار خبر داد و گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی و با روی کار آمدن بازوند بخش خصوصی در لرستان نسبت به قبل پویاتر شده است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 علی رضوی چگنی 1393-12-20 21:22
سلام باتشکرازمعاون برنامه ریزی استان اقای علی هادی چگنی تقدیر تشکر میکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا