یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از دو دهه انتظار سرانجام با پی‌گیری‌های سرپرست شهرداري خرم‌آباد، واحد حقوقی شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و هماهنگی با مقام قضایی و همچنین پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، دو باب مغازه در بلوار ولایت دره‌گرم که باعث کندی تردد، مخدوش کردن سیمای شهر و تصادفات متعددی شده بود، ظهر روز شنبه 11 بهمن‌ماه تخریب شد.
به گزارش يافته، شهرداری بارها با مالکین این 2 مغازه جهت توافق وارد مذاکره شد، ولی هر بار مالکین از توافق نهایی خودداری کردند، سرانجام شهرداری با استناد به قانون لایحه نحوه‌ي خرید املاک مورد نیاز دولت و شهرداری‌ها مصوب سال 1358 با هماهنگی دادستان خرم‌آباد و طی مراحل قانونی و نیز واریز قیمت کارشناسی شده به حساب سپرده ثبت، اقدام به تملک 2 باب مغازه‌ی مزاحم نمود.
با هماهنگی و کمک نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، شهرداری عملیات تخریب این 2 باب مغازه پس از يك ساعت و نيم انجام شد و محل مغازه‌ها براي اضافه شدن به بلوار ضميمه جاده گرديد. اين اقدام شهرداري موجب خشنودي شهروندان شد.
 
2 مغازه مزاحم در خرم‌آباد تخريب شد/ لغو تخفيف شهرداري و 10 برابر شدن پرداخت عوارض!

مالك يكي از مغازه‌ها: اقدام شهرداري غيرقانوني است
در اين ميان، مالك يكي از مغازه‌ها معتقد است كه اقدام شهرداري و شوراي شهر خرم‌آباد غيرقانوني بوده و پي‌گير اين تخلف خواهد بود.
بهروز رحيمي در اين زمينه اظهار داشت: ملك من سال 1380 در طرح تعريض بلوار قرار گرفت و شهرداري آن سال با استفاده از ماده 9 نحوه تمليك اراضي مورد نياز دولت، اقدام به تخريب بخش زيادي از آن نمود.
وي با بيان اين كه در اين قانون آمده كه طلب مالكين حتماً بايد ظرف مدت 3 ماه پرداخت شود و گر نه مالك مي تواند جلوي اجراي طرح را بگيرد، افزود: چون شهرداري در آن زمان بودجه‌اي براي پرداخت نداشت، ناچار شديم توافق‌نامه‌اي امضا كنيم تا 600 متر زمین در جاي ديگري به جاي خسارت به من پرداخت نمايند، اما شهرداري به علت نداشتن زمين تا كنون به وعده‌ي خود عمل نكرده است.
رحيمي گفت: چندين بار براي حل اين مسأله به شهرداري مراجعه كردم اما جوابي نگرفتم و اينك نيز با وجود نقص در پرونده حكم تخريب براي بار دوم از ماده 9 گرفته شده است در حالي كه در اين قانون صراحتاً اشاره شده است كه فقط يك بار مي‌توانند اقدام به اين عمل كنند و در اين ميان حق من به عنوان يك شهروند ضايع شده چرا كه شهرداري يك بار در سال 80 و يك بار در سال 93 از اين قانون استفاده كرده اكه مصداق نقض قانون است.
وي با بيان اين كه دليل اصلي اين كار نيز اين است كه مايل نيستند پولي به شهروندان بابت خريداري ملك آن‌ها بپردازند، افزود: ملك من سند دارد و عوارض آن را هم پرداخت كرده‌ام، لذا اين ملك با دكه‌هاي پل كرگانه كه تخريب شدند، فرق دارد.
رحيمي خاطرنشان ساخت: با وجودي كه تاريخ ابلاغ به من روز يازدهم بهمن بوده و مطابق ابلاغيه شهرداري 48 ساعت فرصت به من داده شده اما مأموران شهرداري در همان روز يازدهم فوراً اقدام به تخلف ملك من نمودند كه اين نيز تخلفي ديگر محسوب مي‌شود. (تصوير زير)
 
2 مغازه مزاحم در خرم‌آباد تخريب شد/ لغو تخفيف شهرداري و 10 برابر شدن پرداخت عوارض!

10 برابر شدن پرداخت عوارض!/ تخفيف عوارض تا پاين سال به قوت خود باقي است
از سوي ديگر برخي شهروندان خرم‌آباد كه براي استفاده از تخفيف پرداخت عوارض به شهرداري‌هاي مناطق مراجعه كرده‌اند، عنوان مي‌كنند كه با پاسخ منفي جهت ارائه‌ي تخفيف مواجه شده‌اند!
يكي از شهروندان در اين باره مي‌گويد: به ما گفتند كه با دستور برخي مسوولان استان به شورا مبني بر اين كه راه درآمد شهرداري همين عوارض است و با اين كار درآمد شهرداري كم مي‌شود، جلوي اين كار را گرفته‌اند!
وي مي‌افزايد: در شرايطي كه عوارض طي سال‌هاي قبل بين 20 تا 30 هزار تومان بوده در كمال تعجب هزينه‌ي عوارض راامسال به حدود 200 هزار تومان افزايش داده‌اند و جاي سؤال از اعضاي شوراي شهر كه در نمايندگان ما مردم براي دفاع از حقوق‌مان هستند باقي است كه ظرف اين يك سال چه خبر شده كه اعضاي شورا، هزينه‌ي عوارض را تا حدود 10 برابر افزايش داده‌اند؟
به جاست مسوولان شهرداري و شورا با درايت بيش‌تري در اين زمينه تصميم‌گيري نمايند چرا كه افزايش 10 برابري عوارض باعث مي‌شود بسياري از مردم در شهري چون خرم‌آباد كه داراي مشكلات اقتصادي عديده است، با مشكل براي پرداخت مواجه شوند و همان ميزان دارايي نقدي سال‌هاي قبل شهرداري نيز با كاهش چشم‌گير مواجه شود.
 
جوابيه شهرداري خرم‌آباد: مسوولان شهرداري خرم‌آباد در اين خصوص اعلام كردند كه اعمال تخفيف از روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه مصادف با اولين روز دهه مبارك فجر آغاز شده و احتمالاً اين شهروند گرامي پيش از موعد مقرر براي امور اداري مربوط به پرداخت عوارض اقدام كرده است.
همچنين ميزان عوارض نيز توسط كميته‌اي متشكل از نهادهاي مختلف صورت مي‌گيرد كه اين كميته مبلغ عوارض را افزايش داده و مديريت شهرداري در اين خصوص نقشي نداشته است.


ر - ج / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-11-12 07:02
شهردار جديد اگر چه جاهايي داره خوب كار ميكنه اما در جاهايي مقابل حق شهروندان تند ميره كه منجر به پايمال شدن حقوقشون ميشه . اميدوارم مقابل شوراي شهر نيز چنين ايستادگي و سرسختي از خودش نشون بده تا خداي ناكرده نگن فقط مقابل ضعيفها خوب عمل ميكنه ...
نقل قول کردن
#2 علی نژاد 1393-11-12 07:43
شهرداری خرم اباد به رسم دیرینه برای تملیک املاکی که تعریض خیابان قرار دارند اقدام به عقد قرارداد با مالکین میکند که قانونا ۳ ماه فرصت دارد که مبلغ قرارداد را بپردازد اما سالها میگذرد و ترتیب اثر نمی دهد زمانی هم که مبلغ خسارت ۹۰ درصد ارزش خود را از دست میدهد با توسل به ماده ۱۰۰ ودیگر اهرمها مالکین را تحت فشار قرار میدهد که نتیجه اش این است که ساختمانهای فرسوده ای در تعریض خیابانها داریم که در نهایت در حق مالکین اجحاف شده و کمتر دیده میشود در این شهر ملکی با رضایت مالک تخلیه شود. قوانین شهرداریها به روشنی بیان شده و اگر شهرداری اعتبار لازم را داشته باشد طولانی ترین حالت برای تخریب املاک یک سال نمی شود بجای خوشحالی از امری که میشد بهتر انجام شود با پرداخت عوارض قانونی سهمی در اجرای قانون بدون التهاب داشته باشیم
نقل قول کردن
#3 همشهری 1393-11-12 07:57
امیدوارم شهرداری با قدررت نسبت به ادامه چنین کارهای شایسته ای ادامه دهد و جوسازی ها خللی در ادامه این روند ایجاد ننماید
نقل قول کردن
#4 Raptor 1393-11-12 09:10
واقعا جدا از چهره زشت، هر کس غریبه ای میدید چه می گفت! راستی شهرداری که میخواهد دست به کار شود برای نوروز؟
نقل قول کردن
#5 یک شهروند 1393-11-12 09:20
آقای عیدی بیرانوند یک باب منزل مسکونی مخروبه واقع در نبش پل دارایی زاده که نمای پل دارایی زاده را خراب کرده است که جزطرح هم می باشد تخریب نمایید مناسب است
نقل قول کردن
#6 محمد 1393-11-12 09:23
ای بینا.. بینا.. دلیل بی میلم../ دوآرل جم کن هویچرجا نیلن..( شاعر:مهران غضنفری)
نقل قول کردن
#7 حسنوند 1393-11-12 10:18
بسیار متاسفم.
متاسفانه بنده هم همین مشکل را پیدا کردم و تا کنون هم نتوانسته ام به حقم برسم
همه میدانند شهرداری پول و زمینی در بساط ندارد و بعضا با سو استفاده از قانون و با توجیه اینکه کار برای ابادانی شهر میکند حقوق فرد را فدای مطامع خويش میکند
شورا هم بجای وظیفه نظارتیش در دفاع از حقوق شهروندان و نظارت بر بر شهرداری به این بی قانونیها دامن میزند !! تا با گرفتن ژست ادمهای فعال در این حق کشیها شریک باشد. ايا اگر اقوام و نزديكان افراد شورا در چنين شرايطي قرار داشته باشند انها اجازه پايمال شدن حقوق شهروندان را ميدهند؟
بنظرم دستگاه قضایی باید هوشیارانه تر عمل کند تا خدایی نکرده شاهد همچین قضایایی نباشیم و مردم به ادارات بدبين نشوند
نقل قول کردن
#8 محمد 1393-11-12 11:38
دم شهردار گرم... هرکه میومد خرم اباد بهمون میخندید
نقل قول کردن
#9 شرفی 1393-11-12 11:56
هردم از این باغ بری میرسد
متاسفانه شهرداری خرم اباد از اختیار خود اكثر مواقع سو استفاده میکند
و شورا هم به جای وظیفه ذاتی خود كه نظارت است و بوسیله شهروندان انتخاب میشوند تا شهرداری را ملزم به پاسخ گویی کنند .فقط اقدام به عکس گزفتن و مصاحبه میکنند .
من خودم از اهالی ان منطقه هستم و هرچند به عمران و ابادانی شهر معتقدم منتها نه به قیمت تخلف از قانون و ضایع شدن حقوق همشهریان
چون ممکنه این شتر در خانه هر کسی بخوابد و بايد ديد اينها كه در بخش نظرات شعار موافق و به به با كار شهرداري سر ميدهند در صورتي چنين برخوردي با خودشان هم بشود باز چنين ميگويند ؟
نقل قول کردن
#10 reza.sh 1393-11-12 12:00
با سلام به یافته و یافته نشینان
تخریب این زگیل های بلوار ولایت از اقدامات شایسته ی سرپرست جدید می باشد.
ان شالله جناب شهردار از راه قانونی انجام داده باشند یا حق صاحب ملک را ادا کنند.
سپاس دیگر جهت تخریب میوه فروشی های جنب بیمارستان که واقعا چهره ی اون منطقه بعد از تخریب فوق العاده شده.
نقل قول کردن
#11 منتقد 1393-11-12 12:44
رحمت بر پدر و مادر همه كساني كه اين كارو پيگيري و به اتمام رسوندن
نقل قول کردن
#12 سعيد 1393-11-12 12:45
واقعا كاربزرگي انجام داد اقاي عيدي بيرانوند
من خودم يكبار اونجا تصادف كردم و خسارت زيادي ديدم
از اقاي شهردار خواهش ميكنم فكري به حال خانه هاي غيرمجاز خيابان ٦٠ متري انتهاي خيابان شهيد نظرزاده بكنند كه واقعا باعث ازار ساكنين و مانع خدمات رساني شهرداري به اين محل شده
نقل قول کردن
#13 کیارش 1393-11-12 14:28
اینکه ملک مزاحمی از جلوی راه یک شریان اصلی برداشته شود فی نفسه کار خوبی هست ولی اما دارد ،
اما باید حق و حقوق کامل کسانی که ملکشان در این راه تخربب و سرمایه شان از بین رفته منصفانه و قانونی پرداخته شود وگرنه همه شهروندانی که بعدا از آن ملک استفاده خدماتی میکنند مشمول ذمه میگردند و این گناه سنگین بر گردن وکلایشان که همانا منتخبان شورا هستند میگردد ،
حال این وکلای شورا نشین و آنهم پل صراط خود دانند
نقل قول کردن
#14 هم ولاتی 1393-11-12 15:20
این آقای رحیمی که دم از قانون میزند هیچ میداند که اگر شهرداری خیابان های اطراف ملک ایشان را احداث نمیکرد. الان املاک کشاورزی ایشان قیمت نجومی نداشت و ایشان میلیاردر نبود. انصاف هم چیز خوبی است! تخریب چهره مرکز استان فقط به خاطر یک نفر که حاضر نیست ذره ای از حق خود به خاطر شهرش کوتاه بیاد. به والله قسم اگر من به اندازه اقای رحیمی ثروت داشتم خودم داوطلبانه این ها را به مردم میبخشیدم. فراموش نکنیم که شهرداری نفعی در این کار ندارد حز زیباتر کردن شهر برای شهروندان. من به عنوان یکی از ساکنین دره گرم از اقای شهردار تشکر ویژه میکنم. این شهر شهردار مقتدر میخواهد و بس! خداقوت آقای شهردار. بدان که مردم پشت سرت هستند و حمایتت میکنند.
نقل قول کردن
#15 کیوان 1393-11-12 15:42
از اینکه این دو باب مغازه رو تخریب کردید ممنوننننننن چرا جلوی او ساخت و ساز هایی که در حریم پل حاجی خرم اباد صورت گرفت و یک فضای سبز بود رو نگرفتید؟ یادمون نرفته وقتی اولی ساخته شد خبرنگارانی که واسه عشق به کارشون و شهرشون می نویسن چقدر اعتراض کردنن ولی اقایون او نا رو ساختند. همین دره گرم برید ببینییید کسایی که غیر قانونییییی ساختمان ساختند چند واحد هستند برید ببینید چرا ساختمان های جدید وسط شهر پارکینگ ندارندددد و.............. ..
نقل قول کردن
#16 شهروند خرم اباد 1393-11-12 16:31
با سلام و تشکر از شهردار خرم اباد جهت تخریب این املاک که واقعا چهره زشتی به شهر خرم اباد می دهد متاسفانه گاها برخی از شهروندان قیمت کارشناس و یا کارشناس مرضی الطرفین را که قانون در این موارد پیش بینی کرده را قبول ندارند و قیمتهای نجومی روی ملک خود می گذارند در صورتیکه شهردای و یا هر نهادی به غیر از نظر کارشناس نمی تواند یک ریال بیشتر پرداخت کند و اگر فرض گنیم شهرداری می حواست بدون نظر کاشناسی قیمت ملک را بپردازد ان وقت از طرف برخی به تبانی متهم می گردد پس راهی جز استفاده از تخریب نمی ماند بیاییم منصفانه قضاوت کنیم.
نقل قول کردن
#17 طهماسبی 1393-11-12 16:37
باسلام
من طهماسبی هستم دوستان ، میخواهم توضیحاتی در مورد این کار بدهم .
ابتدا عرض کنم ، کشور دارای قانون است و هیچکس نباید خود را جلوتر از قانون بداند ، اصل موضوع هم اجرا و تعهد و اجرای صحیح قانون است که شهرداری و دیگران صد در صد مقصرند !!!!
ثانیا
الناس مسلطون علی اموالهم
هرکس اختیار مالش را دارد و هیچ کس نباید در مورد نحوه خرج مال دیگری حرف بزند !!همین حسادتها باعث شده که شهر چهره اینچنینی بخود بگیرد
در ضمن دوست عزیز ، بی شک اگر حضرتعالی مالت را باعرق جبین دراورده بودی راضی نبودی مالت را به کسانی ببخشی که نخشونو میکشی مرتشا هستند
ثالثا
ایشان قدیم مالک هستند اخوی و بچه های زحمت کش و با اخلاقی هستند، ای کاش نصف اهالی این شهر منش این خانواده را داشته باشند و بنده شهادت به بزرگی و گذشت انها میدهم ،بارها ازشون دیدم و میتوانید بپرسید ،از مستاجرینشون بپرسین چطور ادمهایی هستند ، در ضمن حقشونه !!!امیدوارم معنی حق!!!را بفهمی
زمین انها از روزی که این جاده الشتر را ساختند بغل و کنار خیابان بوده و این شهرداری بوده به ملک انها تجاوز کرد
نقل قول کردن
#18 همشهری 1393-11-12 16:54
در سال 88 سفری به شمال شهرستان جابکسر داشتم روزی بایکی از دوستان شمالیم که مهمانش بودیم با اتومبیل از روی پلی که همان نزدیکیهای شهر بود و معلوم بود تازه احداث شده و چنین روستا و را به شهر وصل می کرد از روی ان عبور و دیدم پارچه نوشتهای زیادی در طول مسیر از طرف اهالی به به در دیوار زده اند از دوست پرسیدم جریان چیست؟ منزل مسکونی یکی ازشهروندان در مسیر این پل بوده که با توجه به قرار گرفتن در معبر مجانی وراث ان را به شهرداری اهدا کرده تا مردم بتوانند به شهر وصل شوند ما هم در همین خرم اباد قبلا ازاین گونه افراد چه خیر ثروتمند و چه شهروندان معمولی داشته ایم ولی متاسفانه می بینیم امروزه عدهای با انواع ترفندها و گاهی حتی موقتا هم شده منزل در طرح را به تکیه و... و استفاده از مقدسات می خواهند جلوی کار شهرداری را بگیرند و زیر بار قیمت کارشناسی نمی روند و حالا چطور باید شهر اباد کرد معلوم نیست.
نقل قول کردن
#19 باقر بی وفا 1393-11-12 18:55
ولا کاش من هم یه پرادو قسطی می خریدم و در مورد شهر و شهرداری و شهروند و...... می نوشتم .
نقل قول کردن
#20 .... 1393-11-12 21:29
سلام!!!
اقدام شهرداری کاملا قانونی بوده و مبلغ ارزش ملک که توسط کارشناسان حقوقی تخمین زده شده به حساب ایشان واریز شده است!!!
چرا چیزی از اون میلیونها پول نمیگن این آقا؟؟؟؟
نقل قول کردن
#21 با وفا 1393-11-13 01:41
دوستان در پاسخ این همشهری فعیلیمان خدمت دوستان عرض کنم همنطور که سایرین بدان اشاره نموده اند. شهر شهردار مقتدر می خواهد حتما مدیر محترم سایت هفته نامه متارخ را مطالعه کرده اند در دومین و یا سومین انتشار این ماه نامه مطلبی در مورد شهردار فقید و خوشنام و اسظوره شهرداران استان لرستان نقلی دارند بدین مضمون وقتی که ایشان می خواهند دریاچه کیو را احداث کند عده ای که ان موقع خود را شهروندان خاص مد دانستند و منافعشان به خظر افتاده یا از روی حسادت منازل پایین دست دریاچه را وادار می کنند طوماری تهیه و به وزارت کشور بفرستند که در صورت ساختن دریاچه و احتمال شکستن و یا ترکیدن ان سیل براه افتاده و خانه های تعدادی را اب خواهد برد و سند ان هنوز در بایگانی اسناد وزارت کشور است ولی ایشان به این حرفها اهمییتی نداد و کار بزرگ خود راانجام داد و تاریخ قضاوت ایشان را نمود وحتما یک روز نیز هرشهرداری که قلبش با مردم است و کارهای عام المنفعه انجام می دهد علی رغم سنگ اندازی عده ای کوته بین نامش همچون ساکی نزد مردم و تاریخ جاودانه است .
نقل قول کردن
#22 !!!! 1393-11-13 02:01
سلام علیکم
بزرگواران !هیچ میدانید ، دو نفر از اعضا شورای شهر !!!دقیقا خانه شان بالای این منطقه تخریب است ؟
من کاری به درستی یا حق و ناحق بودن موضوع ندارم
منتها من میخوام بدونم ایا اگر همین وضعیت در نقطه دیگری از شهر بود این اقایون این قدر شدت عمل و سرت عمل به خرج میدانند
بروید تحقیق کنید .دونفر از اعضا شورای شهر خانه شان با فاصله کمتر از ۲۰۰متری این خیابان قرار دارد
خدایا به ما دید و آگاهی بدهد
نقل قول کردن
#23 علی نژاد 1393-11-13 06:48
چند نکته : این همه اطلاعات راجع به روند تخریب توسط اقای سلاحورزی از کجا گرفته شده چرا هیچ نقل قولی از مسئولین شهرداری ندارد
اگر تخریب بعد از طی مراحل کارشناسی و واریز به حساب ثبت صورت گرفته حکم تخریب را باید دادستان میدادند نه ماده ۱۰۰ شهرداری
کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رای به تخریب این مغازه ها بعلت « در معبر بودن » داده کدام بند از ماده ۱۰۰ حرفی از املاک واقع در طرح تعریض امده است

اگر حکم ماده ۱۰۰ درست است و این مغازه ها مشمول ان بوده اند چرا شهرداری این همه سال اقدام نکرده است
اگر حکم تخریب با مهلت ۴۸ ساعت داده شده چرا دو ساعت بیشر مهلت داده نمیشود

سر منشاء تمام مشکلات عدم رعایت قانون است وبس
نقل قول کردن
#24 علی نژاد 1393-11-13 07:02
به نقل از هم ولاتی:
این آقای رحیمی که دم از قانون میزند هیچ میداند که اگر شهرداری خیابان های اطراف ملک ایشان را احداث نمیکرد. الان املاک کشاورزی ایشان قیمت نجومی نداشت و ایشان میلیاردر نبود. انصاف هم چیز خوبی است! تخریب چهره مرکز استان فقط به خاطر یک نفر که حاضر نیست ذره ای از حق خود به خاطر شهرش کوتاه بیاد. به والله قسم اگر من به اندازه اقای رحیمی ثروت داشتم خودم داوطلبانه این ها را به مردم میبخشیدم. فراموش نکنیم که شهرداری نفعی در این کار ندارد حز زیباتر کردن شهر برای شهروندان. من به عنوان یکی از ساکنین دره گرم از اقای شهردار تشکر ویژه میکنم. این شهر شهردار مقتدر میخواهد و بس! خداقوت آقای شهردار. بدان که مردم پشت سرت هستند و حمایتت میکنند.

اگه از دریافت یارانه انصراف داده ایی که حرفت درسته وگرنه بخاطر قسم الله که خوردی سه روز باید روزه بگیری « خود دانی »
نقل قول کردن
#25 عباس 1393-11-13 12:30
دمت گرم شهردار
نقل قول کردن
#26 سحر 1393-11-13 12:30
با سلام
بنده معتقدم که باید دوستانمان در یافته بیشتر پیگیر این موضوع باشند ،من خودم وکیل دادگستری هستم و بارها شاهد نقض قانون از طرف شهرداری بودم
من این نامه را نگاه میکنم صد در صد اشکال اجرایی دارد
حتی یک اعدامی مواد مخدر را بهش فرصت میدهند .اینکار خلاف قانون است
کاش شهرداری جوابیه و دلایل مستدلی بیان کنه
باور کنید من از اصل موضوع که تعریض است خوشحالم .ولی نه به این شکل
نقل قول کردن
#27 مالک اشتر 1393-11-13 21:21
باید در این مورد بیشتر تحقیق شود ، بی شک عوامل شهرداری هم در برخي موارد قصور دارند و داشتند و خواهند داشت
من خودم مغازه دارم ، اول پلمپ میکنند بعد که میری ببینی ماجرا چیه میگن باید عوارض بدی
بعد میگم خوب از اول اگه اعلام میکردید عوارض میدادیم !!!!
نقل قول کردن
#28 بیرانوند 1393-11-14 17:38
آقا چرا یه مناظره یا توضیحیی نمیگیرید از این ماجرا
خیلی میتونه کمک کنه
والله اگر پیگیر باشید ، خیلی چیزا ازش در میاد بیرون
نقل قول کردن
#29 منبع موثق 1393-11-14 18:39
به نقل از سحر:
با سلام
بنده معتقدم که باید دوستانمان در یافته بیشتر پیگیر این موضوع باشند ،من خودم وکیل دادگستری هستم و بارها شاهد نقض قانون از طرف شهرداری بودم
من این نامه را نگاه میکنم صد در صد اشکال اجرایی دارد
حتی یک اعدامی مواد مخدر را بهش فرصت میدهند .اینکار خلاف قانون است
کاش شهرداری جوابیه و دلایل مستدلی بیان کنه
باور کنید من از اصل موضوع که تعریض است خوشحالم .ولی نه به این شکل

این دوباب مغازه با حکم دادستان تخریب شدن خانم وکیلًًً!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا