یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی انتشار یادداشت "صغرسن برای راه‌یابی به مجلس"، مردم شریف شهرستان دلفان طی نامه‌ای تشکر و قدردانی خود را از اطلاع‌رسانی به موقع برخي رسانه‌هاي مردمي اعلام کردند.
به گزارش يافته، متن این تشکر به شرح ذیل است:      باسمه تعالی
مدیر مسوولان محترم پایگاه‌هاي خبری: "یافته، ارجا نیوز، ساده‌نیوز" و نشريات: "افلاک لرستان و نسیم دلفان"
سلام علیکم؛
 با احترام، به استحضار می‌رسانیم؛ بی‌تردید ره‌آورد انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی است. شعار پر مفهوم استقلال، آزادی جمهوری اسلامی نماد از جان گذشتگی در برابر هر کج‌‌روی و تعدی بوده و هست.
اینک کشور ایران اسلامی به واسطة شعار مترقی فوق که متبلور از نهضت بزرگ عاشورای حسینی است؛ به رهبری حکیمی فرزانه(مقام معظم رهبری) در جهان پرسنگلاخ امروز، در حال پیمودن مسیر حق و عدالت است. در این آوردگاه ظلم‌ستیزی رسانه‌های شجاع و عدالت‌محور یاری‌گراهاي واقعی انقلابند.
بر هیچ کس پوشیده نیست، در نظم نوین جهانی، رسانه‌ها نقش به‌سزایی در آگاهی‌بخشی و هدایت افکار عمومی دارند. اگر بعضی کج‌روی‌ها در محاق مصلحت اندیشی بماند، فردا روز دشمنان سینه چاک ایران اسلامی چشم طمع خود را برنخواهند داشت.
به هر حال، اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع و شجاعانه شما رسانه‌های محترم مبنی بر «صغرسن برای راهیابی به مجلس» بارقه امید در دل مردم شهیدپرور دلفان(نورآباد) ایجاد کرد تا هر کس نتواند به واسطه این که نظام مقدس جمهوری اسلامی چند صباحی او را بر مسند کاری گمارده از منصب خود استفادة غیر متعارف کند.
اکنون مراتب تقدیر و تشکر خود را به مصداق حدیث شریف «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل» ‏اعلام می‌داریم.
تصوير نامه ارسالي:
 تقدير مردم دلفان به خاطر جلوگيري از صغر سن يك كانديداي مجلس+ تصوير
 تقدير مردم دلفان به خاطر جلوگيري از صغر سن يك كانديداي مجلس+ تصوير
 
ارسال کننده: مسعود  فرج‌الهي
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ن. د 1393-10-14 19:41
با سلام
انتشار خبر مسرت بخش روح دموکراسی و مردم سالاری دینی را طنین انداز کرد. مرحبا بر شما سفیران آگاهی بخشی
نقل قول کردن
#2 محمد 1393-10-14 21:10
عجب افتخار عظیمی...
نقل قول کردن
#3 امیرناصر غلامرضایی 1393-10-14 23:48
ارزش دموکراسی به جای خودامایک موضوع دیگرقابل بررسی است آن شخص که دست به چنین کاری زده آیا نمیداند که اولین لازمه وکالت ، صداقت است؟ آیا نمیداند که یک قانون گذار اگر صداقت نداشته باشد قانونی که امضای او به پایش باشد برای جرزدیوار به درد میخورد؟ ایا نمیداندکه واضع قانون نبایدناقض قانون باشد؟ آیا نمیداند هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگنددنمک؟ به راستی اگراین شخص مورد نظر بلا نماینده بوده که امیدوارم نبوده باشد) آیا با چنین صداقتی نماینده بوده؟پس وای به حال قانون که ازهمه مظلوم تراست!ا.همیشه و در همه جا و همه وقت و همه دولتها و همه ادیان و همه مکاتب و همه بلاد دنیا صداقت اولین حرف و آخرین حرف بوده و خواهد بود و خدای نازنین نیز دنیا را بر پایه صداقت بنا نهاده کسی که صداقت نداشته باشد خدای را نیز قبول نخواهد داشت ! پناه بر خدا از دست کسانی که با فریب دولت و قانون و ملت قصد سوار شدن بر خر مراد را دارند امیدوارم خرشان در خره ( گل ) روزگار خر گیر شود این حکومت حکومت صداقت است خدا را فراموش نکنیم که عالم الغیب و ستار العیوب و مخزن الاسرار است
نقل قول کردن
#4 اف کا تی 1393-10-15 11:56
خداروشکر.
نقل قول کردن
#5 خبرنگار مجلس 1393-10-17 11:04
من اين شخص را مي شناسم اگر چنين حركتي كرده باشه شان و منزلتخود را پايان كشيده است. اين روش با روح قانون در تضاد هست. مگر مي شود دست به چنين كاري زد . از اين پايگاه خبري هم تشكر ميكنم به خاطر انجام وظيفه اش چرا كه اگر رسالت شماها نبود قانون فقط براي ضعفا بود و ديگران كه نفوذي داشتند هر جور به نفعشان بود تفسير مي كردند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا