یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ظرف يكي دو ماه اخير اقدامات مؤثري جهت رضايت شهروندان خرم‌آباد انجام شده است.
به گزارش يافته، اقشار مختلف مردم در تماس با خبرنگار ما عنوان نمودند كه پس از مراجعه به برخي از اعضاي شوراي شهر و انعكاس مشكلات منطقه‌ي سكونت‌شان، خوشبختانه با پي‌گيري شورا، شهرداري به صورت ضربتي و سريع مشكل آن مناطق را تا حد توان رفع كرده است.
بر اين اساس، سطل‌هاي بزرگ زباله مكانيزه در خيابان معلم بر سر كوچه‌ها نصب شده است و چهره‌ي ناخوشايند اين نقطه در مركز شهر خرم‌آباد كه يكي از زيباترين خيابان‌هاي شهر محسوب مي‌شود، وضعيت مطلوب‌تري به خود گرفته است.
يكي از سكنه‌ي اين منطقه به خبرنگار يافته گفت: پس از انعكاس مشكل انباشت زباله‌ بر سر كوچه‌هاي اين خيابان، به خصوص زباله‌هاي مجتمع مسكوني بزرگي كه آن‌جاست، عبدالله عزيزپور و فرشاد سيفي شوراي شهر خرم‌آباد اين معضل را رصد كرد.
دكتر تيموري افزود: پس از انعكاس مشكلات ناشي از نبود سطل زباله مكانيزه در چنين مكان‌ ضروري، متوليان امروز اقدام به نصب سطل‌هاي زباله كردند تا ساكنين به جاي ريختن زباله سر كوچه، از اين سطل‌ها استفاده كنند.
وي افزود: قدرداني از اين عزيزان به اين خاطر است كه چند مرتبه اين مشكل را به مسوولان استانداري اطلاع داديم و تقاضاي رفع آن را كرديم، اما كسي اقدامي نكرد كه خوشبختانه اعضاي شوراي شهر در اين زمينه اقدام كردند.
همچنين برخي از ساكنان كوي فلسطين نيز از اقدامات اخير شهرداري و شوراي شهر در خاك‌برداي و آسفالت كوچه‌هاي منتهي به دامنه‌ي مدبه‌كوه تشكر نمودند.
شمس از سكنه اين محله بيان داشت: در اين زمينه سيف‌الدين آشتياني عضو شورا اين مشكل را پي‌گيري كرد و دست‌اندكاران شهرداري كه نسبت به حل مشكل سكنه‌ي اقدام مقتضي را صورت دادند كه جا دارد از آن‌ها تشكر نماييم.
اما يكي از اقدامات مؤثر اخير، خاك‌برداري و تسطيح اراضي محدوده آرامستان فلك‌الدين در شمال غربي خرم‌آباد بود.
اين محدوده در آغاز كار دوره سوم شوراي شهر به پيشنهاد اميرناصر غلامرضايي عضو سابق شورا، تا حدودي ساماندهي شد، اما با خروج وي از بدنه‌ي شورا در اواخر سال 1386، اراضي منطقه به حال خود رها شدند.
اينك مدتي است با پيشنهاد مجدد غلامرضايي و پي‌گيري مجدانه فرشاد سيفي عضو دوره چهارم شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد، عمليات تسطيح، خاك‌برداري و نخاله‌برداري محدوده اين آرامستان كه پس از آرامستان خضر، دومين گورستان شهر به شمار مي‌رود و روزهاي پنج‌شنبه جمعيت زيادي در آن‌جا حضور مي‌يابد، توسط نيروهاي شهرداري انجام شده است.

قابل ذكر است بنا بر اعلام سرپرست شهرداري خرم‌آباد حجم عملیات خاک‌برداری منطقه فل: الدين حدود هزار  متر مکعب و مساحت نخاله‌برداری نيز 3 هزار متر مربع بوده است.سياوش سپهوند در اين خصوص گفت: بیش از 500 نفر ساعت کاری به مدت 7 روز عملیات توسط شهرداری خرم‌آباد در اين محدوده صورت گرفته است.
اميدواريم اين كار مقدمه‌اي براي تعريض و احداث جاده‌اي مناسب براي ورودي و خروجي خرم‌آباد در اين منطقه باشد.
تصاويري از اقدامات اخير:
 خاك برداري و نخاله‌برداري محدوده قبرستان فلك‌الدين خرم‌آباد- آذر 1393
 خاك برداري و نخاله‌برداري محدوده قبرستان فلك‌الدين خرم‌آباد- آذر 1393
 خاك برداري و آسفالت كوچه‌هاي دامنه كوه در كوي فلسطين خرم‌آباد
 
خبر: رضا - ج / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعيد 1393-09-23 00:44
به جاي تبليغ براي اعضاي شوراي شهر بخاطر دوتا سطل زباله و خاكبرداري
پيگير چاله چوله هاي شهر باشيد به فكرترافيك خسته كننده و اين شهر بدون پاركينگ
_________________________________
يافته: هيچ رسانه‌اي به اندازه‌ي ما شورا را نقد نكرده است.
اتفاقا لكه‌گيري هم به صورت مداوم در حال انجام است
حل مسأله‌ي ترافيك هم تا حد زيادي به شوراي ترافيك استان مربوط مي‌شود
در مورد پاركينگ با شما موافقيم و بايد براي اين موضوع سريعاً چاره‌انديشي شود
نقل قول کردن
#2 همشهری 1393-09-23 07:05
شهرهای دیگه به فکر منوریل هستند/ ما به فکر سطل ذباله
نقل قول کردن
#3 علم 1393-09-23 08:45
عجب کارهای زیر بنایی و بزرگی ؟
باید به حال این شهر گریست که داره بصورت ملوک الطوایفی اداره میشه
نقل قول کردن
#4 برزو 1393-09-23 09:05
واقعیت این است که این کار اعضا، عملکردی ابتدایی و قدیمی و سنتی است. شوراهای مترقی و مدرن برنامه‌هایی مدرن و منظم برای اداره‌ی امور شهر تدوین می‌کنند.با این حال مهم این است که مردم ما به این نتیجه برسند که هر گــــــــــــــ ـــــــردی گــــــــــــــ ـردو نیست. ;-)
نقل قول کردن
#5 بیننده یافته 1393-09-23 10:40
تا دیروز به خاطر استیضاح شهردار قبلی شورا را به باد انتقاد گرفته بودید حالا به خاطر سمبل کاری کوچه ها برای شورا تبلیغ میکنید چیزی بهت رسیده ؟
___________________________
يافته: چو عيبش بگفتي، هنرش نيز بگو. اولاً از نظر ما تمام اعضاي شورا مثل هم نيستند. در ثاني به قول خودتان همهيشه بيش‌ترين انتقاد از ناحيه ما بوده، مطمين باشيد به موقعش هم هست. سوماً مردم چنين خواسته‌اند كه به خاطر حل مشكلات آن‌ها از اين افراد تقدير شود (آن هم چند نفر)
در آخر: شما هر طور مي‌خواهي فكر كن چرا كه اين طرز فكر متعلق به كساني است كه حتماً چيزي به آن‌ها مي‌رسد تا كاري كنند و ما امثال شما را خوب مي‌شناسيم ...
نقل قول کردن
#6 دکتر حسن تیموری 1393-09-23 11:05
با سلام
احتراماً بر خود لازم می بینم از زحمات بی دریغ اعضای محترم شورای شهر خرم آباد خصوصاً آقای عبدالله عزیزپور و فرشاد سیفی جهت اضافه نمودن امکانات تنظیف خیابان معلم (سازمان) و بازسازی آسفالت کوچه های این خیابان ، مراتب قدردانی خود را اعلام ، امیدوارم این عزیزان در جهت ارائه خدمت بیشتر به مردم شهر خرم آباد در سایه الطاف الهی موفق و مؤيد باشند
نقل قول کردن
#7 مصطفی 1393-09-23 11:24
عجب مردمی داریم به خاطر چند تا کار کوچک و ابتدایی خوشحال میشوند و می گویند خدا خیرشان بده و همه مشکلات شهر و شورا را فراموش میکنند، دیگر ارزویی برای کار بزرگ نیست، راحت باشید شورای شهر عزیز!
__________________
يافته: آقا مصطفي روي ديگر سكه را هم ببينيد. مردم ما علاوه بر اين كه تشنه‌ي خدمـ رساني هستند، قدرشناس و قدردان نيز هستند و نشان مي دهند كه در مقابل كسي كه براي آن‌ها كاري مي‌كند، بي‌تفاوت نيستند. اين بهترين درس براي خوانندگان اين خبر است به خصوص اگر جزء مسوولان باشند
نقل قول کردن
#8 دکتر حسن تیموری 1393-09-23 11:25
من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق
عزیزان توجه داشته باشند دیدگاهای تشویقی وانتقادی باید در کنار هم باشند واینها لازم است تا جامعه رشد کند. به نظر اینجانب کارهای انجام شده هر چند هم کوچک به نظر برسد درخور تقدیر است پس خواهشن نظرات دوستان در راستای سازندگی باشد و خدای نکرده رنگ و بوی تفکرات خطی نداشته باشد. متاسفانه یکی از دلایل عدم رشد استان سرشار از نعمات خدادادی لرستان همین تفکرات خطی است. به امید روزی که شهری داشته باشیم هم خرم و هم اباد
نقل قول کردن
#9 احمد ساکی 1393-09-23 11:48
چرا مسئولین این شهر آینده نگر نیستند ؟ چرا از همین الان فکری برای گورستان های موجود در دل شهر نمی کنند ؟ قانون می گوید پس از 30 سال از آخرین فرد دفن شده در یک گورستان، سازمان مربوطه این حق را دارد که آن گورستان را تغییر کاربری بدهد ، چرا از همین الان، به فکر 30 سال دیگر خرم آباد نباشیم.
نقل قول کردن
#10 امیر 1393-09-23 18:39
به امید انحلال شورا...
نقل قول کردن
#11 ایمان مظفری 1393-09-23 20:18
سلام....همیشه کوبیدن و انتقاد کارساز نیست عزیزان..یکبار هم تعریف و تشکر مطمعنا باعث تشویق میشود..با تشکر از خبر خوبتان مظفری تهران
نقل قول کردن
#12 داوود 1393-09-23 21:08
ببخشید؛جناب احمد ساکی، کدوم قانون این رو می گه!!!
نقل قول کردن
#13 کیوان 1393-09-24 07:57
با سلام ما توی شهر خرم اباد یک شهردار نداریم 12 تا شهر دار داریم به نظر من این کارا اینقدر بزرگ نیستن که ارزش نوشتن داشته باشن در ضمن شهردار باید سر پروژه ها حاضر شه نه عضو شورا ی شهر و عکس بگیرن واسه تبلیغات پس نقش شهردار این وسط چیه واقعا خنده دار است واز سایت یافته گله نداریم و وظیفه اطلاع رسانی رو انجام میده از سرپرست سایت یافته و دیگر خبر نگارها ممنون هستیم و یه خواهش که چندین باراست در نظراتم می نویسم ولی جوابی نشنیدم اینکه با مدیر کل میراث فرهنگی در مورد پل شکسته و بر نامه هاش صحبت کنیید هرچند که دیگه تخریب شده و کار از کار گذشته
................................
یافته: سلام و سپاس. هر کس نظری دارد. به هر حال گاهی انتشار اخبار مثبت از شورا نیز می تواند از چند نقد اثر بهتری داشته باشد.
در مورد میراث فرهنگی هم که باید بگویم هنوز ندیده یا نشنیدیم مدیر کل جدید سری به سنگ نوشته، منار، پل شکسته و ... خرم آباد بزند و فکری برای آنها داشته باشد. فعلا که دغدغه اصلی ایشان قلعه لک الافلاک و حریم آن و آثار باستانی کوهدشت است
نقل قول کردن
#14 کیوان 1393-09-24 12:44
مرسی از لطف شما سرپرست محترم یافته و از سایت شما کمال تشکر رو داریم و ممنون و سپاس گذاریم و من روزی 50بار شایدم بیشتر به سایت خبری شما در هر 24 ساعت سر میزنم و مطالب زیبا و بدون طرفداری شما رو می خونم و ای کاش همه نشريات خرم اباد مثل سایت شما بودن وقتی از کنار پل شکسته رد میشم خیلی ناراحت میشم و سالیان سال کسی به فکر دیگر اثار باستانی ما نیست و واسه تبلیغات گیر دادن به قلعه در صورتی که ما اثار باستانی زیادی داریم و باید اسم میراث فرهنگی رو بزارن نگهبان قلعه پس حریم منار چی و............. باز سپاس گذار شما و سایت خبری زیبایتان
نقل قول کردن
#15 حاج محمد 1393-09-24 15:25
باسلام :ای کاش در شهر خرم آباد فرقی بین بالای و پائین و ارائه خدمات وزیبا سازی وآسفالت کوچه ها نبود آیا اعضای محترم شورای شهر خرم آباد از وضعیت کوچه های خاکی در فاصله100 تا 200 متری شهرداری منطقه 3 خبر ندارند که یک در میان آسفالت شده اند . بابا مردم نجب وشریف مقیم کوچه های اطراف شهرداری منطقه 3 شهروند این شهر هستند و شما اعضای محترم اگر خودتان قبول داشته باشید نماینده این مردم هم هستید !!
2- آیا بر هم زدن و رها کردن میدان بهارستان سه راهی گلدشت کار درستی بود
که چهره بسیار زشتی در اذهان مردم و هر عابری ایجاد کرده وآن را به منطقه ای بمباران شده تبدیل نموده !!
نقل قول کردن
#16 شهروند 1393-09-25 21:08
با سلام
لطفا اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد و مسولان شهرداری منطقه یک سری هم به خیابان خرداد(فاز یک کیو) بزنند و وضعیت انباشت زباله در این خیابان را ببینند، چون به دلیل وجود فقط یک سطل‌ زباله مكانيزه در ابتدای یکی از کوچه های این خیابان طویل و عریض مرکز ثقل زباله ایجاد شده است .آیا برای منطقه ای مسکونی با این میزان تراکم جمعیتی و با کوچه های متعددشایسته است که فقط یک سطل زباله استقرار یابد؟
نقل قول کردن
#17 بیننده یافته 1393-09-26 00:44
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
نقل قول کردن
#18 بیننده یافته 1393-09-26 00:51
باید به حال مردم این شهر که برای نصب چند عدد سطل زباله برسر آنها منت میگذارند زار زار گریست چون بعضی ها احتمالا نمیدانند قرن 21است
نقل قول کردن
#19 كلانشهر خرم اباد 1393-09-26 11:30
بخدا از يافته انتظار بيشتري داشتيم. اخه نصب سطل و زباله هم شد كار .مراكز استانها همه دارن منو ريل ميارن ما سطل زباله
نقل قول کردن
#20 محمد 1393-09-26 12:50
انتظارات ما پایینه که این حال و روز شهرمون شده پروژه ای مثل زیرگذر بهارستان (سه راهی گلدشت) با کلی خرابی به بار اوردن نابود کردن فضای سبز و درختان و میدان ها و براداشتن تیرهای چراغ برق و ... تعطیل میشه هیچ کس صداش در نمی اد اون وقت واسه چندتا سطل اشغال تشکر
نقل قول کردن
#21 نورالدین از فلک الدین 1393-10-06 00:06
مدیر محترم سایت یافته ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما بنده از نزدیک ئرجریان کارخاک برداری قبسرتان فلک الدین خبردارم به خدا قسم آقای سیاوش سپهوند سرپرست شهرداری خرم آباد به هیچ عنوان از موضوع خاکبرداری فلک الدین اطلاع ندارد چندین و چند بار با ایشان تماس گرفته شد که بیاید و از نزدیک کار را ببینند شاید توسط ایشان فعالیت بهتر ی در این مورد انجام شود حتی یکبار نیامدند و جواب تلفن را هم نمیدادند اگر این صحبتها را گفته اند از دیگران شنیده اند و به شما انتقال داده اند البته نباید فراموش کرد بزرگترین مشکل مدیران ما در این استان این است که خودشان وارد کار نمیشوند و از نزدیک درد مردم را لمس نمیکنند و نمیدانند مردم چه میخواهند و فکر میکنند مدیریت یعنی پشت میز نشینی و مزایا گرفتن ، این است علت العلل دردهای دیرینه شهر ما
نقل قول کردن
#22 وحید 1393-12-16 02:13
با سلام
با انتقاد شدید چیزی درست نمیشه.
به نظرم اگه همین کارای کوچیک با مدیریت خوب انجام بدن، میشه امید داشت که بتونن کارای بزرگتری انجام بدن.
به امید اون روزها ان شاالله.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا