یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامي شهر خرم‌آباد با بيان اين كه تغییر ذات آفرینش است و امری عادی تلقی می‌شود، محمد حسين‌پور عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادگفت: همه‌ی ما بارها شاهد بوده‌ایم صندلی شهردار دچار تغییراتی شده است و این موضوع یک امر طبیعی است، اما کسی كه در جایگاهی قرار می‌گیرد باید رفتار و کردارش در راه خدمت به خدا و مردم باشد و از خود خاطره‌ای خوب بر جای بگذارد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، محمد حسین‌پور صبح روز دوشنبه در جمع مدیران واحدهاي مختلف شهرداری و چند تن از اعضای شوراي شهر خرم‌آباد در مراسم معارفه سرپرست شهرداري، اظهار داشت: با توجه به هجمه‌ای که دشمنان بر علیه نظام مقدس مان به راه انداخته‌اند می‌بایست مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را امسال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل برگزار کنیم.
وي افزود: انتظار داریم شهرداری با  بسیج کلیه نیروها مراسم شکیل و باعظمتی را اجرا نماید و پس از آن نیز می‌بایست برنامه‌ریزی لازم جهت استقبال و اسکان مهمانان نوروزی انجام پذيرد.
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح كرد: از تمامی همکارانم در مجموعه‌ي شهرداري خرم‌آباد انتظار دارم سیاوش سپهوند سرپرست جديد شهرداري را حمایت و یاری کنند.
حسين‌پور با اشاره به اين كه موفقیت سپهوند موفقیت تمامی مجموعه‌ی شهرداری به حساب خواهد آمد، افزود: هیچ میزی برای انسان شأن و منزلت به ارمغان نخواهد آورد، بلکه این رفتار و کردار انسان است که شأن و منزلت را برایش به ارمغان خواهد آورد.
وی در خاتمه بیان داشت: به نوبه خود اجازه نخواهم داد حرمت رأی مردم و منتخبین آن‌ها مورد خدشه قرار بگیرد و تا آخرین لحظه به رأی مردم وفادار خواهم ماند و جهت تحقق خواسته‌های شهروندان تلاش خواهم کرد.

 سياوش سپهوند سرپرست شهرداري خرم‌آباد
سياوش سپهوند سرپرست شهرداري خرم‌آباد

مراسم معارفه سرپرست شهرداري برگزار شد
 مراسم معارفه سرپرست شهرداري
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 jjjjj 1393-09-04 00:42
به نوبه خود اجازه نخواهم داد حرمت رأی مردم و منتخبین آن‌ها مورد خدشه قرار بگیرد و تا آخرین لحظه به رأی مردم وفادار خواهم ماند و جهت تحقق خواسته‌های شهروندان تلاش خواهم کرد.

واقعا که ! طلبکار رای مردم هم هستند. طایفه بازی بلای جانسوز استان و شهر خرم اباد شده است ...
نقل قول کردن
#2 خرم 1393-09-04 03:44
چنان میگید عضو شورای شهر...
فقط فقط انحلال این شورای طایفه باز که فکر نمیکنم طریقه ی درست جدول کشیدن هم بلد باشن
نقل قول کردن
#3 کیوان 1393-09-04 07:40
آقای حسین پور ما انسانها یه چیز رو خوب می دونیم : حرف زدن رو نه عمل کردن رو. شما هم به قول رسانه ها در تلاشیت که میزی که به کسی وفا نکرده برید و مدتی هرچند کوتا رو ی اون ریاست کنیدد بابا چند هزار بار بگویمم مردم باور این حرفها برایشان دشوار است . شهرداربودن شما رو هم خواهیم دید بله این میز به کسی وفا نمی کنه وی همون مدت کوتاه با اون میز کارای زیادی میشه کرد برید نگاه کنیید شهرسازی خیابان بندی رو باغ کشاورزی که می خواست بشه فضای سبز و الان اپارتمان و مدرسه شده و...... پس خوب استفاده کنید و از کلمه مردم استفاده ابزاری نکنیید حق مردم ببشتر از این نیست چون خوشون به خودشون کردن
نقل قول کردن
#4 برزو 1393-09-04 08:13
جناب حسین‌پور،من از مهرابی دفاع نمی‌کنم اما شما و همفکرانتان بدون توجیه و دلیل محکمه پسند یکباره و بطور غیر منتظره شهردار را عزل می‌کنید و بعد هم میایید شعار میدهید؟؟؟و با طرح امور بدیهی(مراسم22 بهمن و عید نوروز) افکار عمومی را منحرف نکنید. واقعاً شما مردم و ولی نعمت‌های خود را چطور فرض می‌کنید؟؟؟
نقل قول کردن
#5 حسین علی پور 1393-09-04 08:51
آقای عزیز شورای شهر مردم ثبات میخواهند شما ظاهرا خودتان با خودتان هم درگیرید از کجا معلوم همین آقای سپهوند که با 10 رای سرپرست شهرداری شده رو یک ماه دیگه همینهایی که بهش رای دادید کله پا نکنید؟ مگه نه اینکه 12 نفر از 13 نفر عضو شورا به مهرابی رای دادید و شهردارش کردید و کمتر از سه ما طرح استیضاحش رو کلید زدید ؟ به این کارها میگن بی ثباتی رای و عدم تصمیم گیری درست در انتخاب
نقل قول کردن
#6 محسن کریمی 1393-09-04 09:02
چه جالب دم از حقوق مردم میزنید و از پشت به کمر شهرتون خنجر میزنید ؟وای بر ما که با انتخاب شماها برای شورای شر چه خیانتی در حق خودمون و فرزندانمون در آینده کردیم.
خداوند ما را ببخشاید انسان باید شهامت داشته باشد و وقتی اشتباهی انجام میده اعتراف کنه من و خانواده ام به چند نفر از اعضای حال حاضر شورا رای دادیم و خودمونو در گناهشون شریک کردیم.
ما ناخواسته این کار رو انجام دادیم و بنده به از این گناه هرروز استغفار میکنم و از درگاه خداوند منان طلب مغفرت میکنم و اون کسانی که به رای من و خانواده ام خیانت کردند و به خدا میسپارم و به هیچ وجه از حقم نخواهم گذشت.
نقل قول کردن
#7 شهروند بصیر 1393-09-04 09:39
آقای عضو شورا شما که می فرمایید به نوبه خود اجازه نخواهم داد حرمت رأی مردم و منتخبین آن‌ها مورد خدشه قرار بگیرد و تا آخرین لحظه به رأی مردم وفادار خواهم ماند و جهت تحقق خواسته‌های شهروندان تلاش خواهم کرد،چرا آن زمان که آقای مهرابی بعضی از مدیران با تجربه ،پاکدست و قانونمدار را با استعفا اجباری و غیر قانونی برکنار و مدیرا ن سفارشی را جایگزین کرد،سکوت اختیار کردید.چرا مصوبه ای مبنی بر ابطال اینچنین عملی صادر نکردید.مردم هوشیارند و کار شما را رصد می کنند.شما در قبال هر تخلف ،سیاسی کاری و طایفه گرایی که در شهرداری رخ دهد در پیشگاه خداوند متعال و مردم مسوول و پاسخگو هستید.
نقل قول کردن
#8 محمد 1393-09-04 09:40
با سلام به نظر من فقط شهردارنصیری میتواند نظر موافق مردم را به دنبال داشته باشد .واعتماد به شورا را افزایش دهد
نقل قول کردن
#9 کلانشهر خرم اباد 1393-09-04 09:54
شمارو بخدا ما خرم ابادیا شورا نخواستیم منحلش کنید.شهرو گرفتار کردن.خدا از سر تقصیر برخی نگذره که بااحساسات خرم ابادیا بازی میکنند
نقل قول کردن
#10 کلانشهر خرم اباد 1393-09-04 09:56
بنظر ما حق این اقا نیست شهردار یه مرکز استان بشه
نقل قول کردن
#11 مهدي 1393-09-04 11:12
واقعا خجالت نميكشيد دهيار بيرانشهر رو سرپرست شهرداري خرم آباد كرده ايد
نقل قول کردن
#12 شهروند 1393-09-04 12:56
سلام جالبه عضو شوراي شهر براي كاركنان شهرداري ، بجاي اعلام برنامه هايي كه براي عمران شهر در نظر گرفته اند از برگزاري جشن 22 بهمن مي گويد آقاي عزيز اين جشن مردمي برگزار مي شود نه توسط شهرداري ،
نقل قول کردن
#13 بیرانوند 1393-09-04 13:25
من هم از طایفه بازی متنفرم.از این رویه ناراحت از مردم می خوام وقتشون رو نگیرن و به فکر شورای شهر نباشن افرادی که [...] به درد شورا و شهرداری نمی خوره
نقل قول کردن
#14 میلاد ولی زاده 1393-09-04 14:46
بخدا کراهت داره
متاسفم برای شورای
شهرم.
نقل قول کردن
#15 نیک بیان 1393-09-04 15:23
دیگر حرفی برای گفتن نمانده فقط من این را می دانم که تمام اعمال شما و سرپرست جدید شهرداری اول زیر ذره بین نهادهای محترم نظارتی است و بعد مردمی که شما را انتخاب کردند ولی ای کاش اقای خاتمی این اصل از قانون اساسی یعنی ایجاد شورا ها را اجرا نمی کرد زیرا به غیر از تهران ان هم نه دور اول بلکه در دورهای بعدی و دخالت مسولین عالی نظام شما ببینید در اکثر شهرها این شواری شهر ها باعث مشکلات عدیده برای نظام هستند و ان شا الله که هر جه زودتر قانون انتخاب شهردار توسط رای مستقیم مردم و یا مثل قبل توسط نماینده عالی دولت انتخاب تا مردم از دست این شوراهای شر راحت شوند و خطابم به همشریان دیگر که گاها هی دم از شهردار برکنار شده قبلی می زنند بگویم که ایشان کارشان خیلی خوب بود ولی به نظر من مهرابی هم انصافا با هماهنگی استاندار داشت کارهایی میکرد به مراتب بهتر و از همه مهمتر پاکدستی ایشان بود و ای کاش میگذاشتند بکارش ادامه دهد و عهت اطلاع دوستان من نه کارمند شهرداریم نه با با مهرابی هم طایفه هرکس کار خوبی برای این شهر کند من به شخصه منت بارش از جمله کارهای مرحوم ساکی / مختاری/ نصیری و مهرابی را.
نقل قول کردن
#16 لرستانی 1393-09-04 16:21
خداییش چكار کنیم که بیخیال شهرداری و شورای شهر بشین و استعفا بدین؟؟؟؟
نقل قول کردن
#17 یک شهر وند خرم ابادی 1393-09-04 17:54
ما میگیم شورای شهر نمیخوایم باید منحل بشه اقایون دارن برای اینده و منافعشون برنامه ریزی میکنند ! یک کلام ختم کلام ما مردم فهیم و با شعور و با فرهنگ خرم اباد در اینجا اعلام میداریم که به دلسوز و دایه مهربانتر از مادر و نه به کسانی که در شورای شهر هستند اصلا نه اعتماد داریم و نه احتیاج. بعضي از اونا امدن تا منافع خودشون رو پيش ببرند ... الان نوبت جناب مهندس بازونده که قاطعانه عمل نماید وخود ایشان بعد از انحلال شورا شهردار فرهیخته و شایسته ای در شان مردم خرم اباد انتخاب کند با تشکر
نقل قول کردن
#18 علی 1393-09-04 21:24
شما که راست میگین؟ صد درصد اعضا شورای شهر خرم اباد برای خدمت رسانی به این میزها چنگ زدند و موقع انتخابات هم به هر دری میزنند برای رای آوردن ؟ مردم استان لرستان و خرم آباد دچار عدم همگرایی و هم فکری اند وگرنه اینچنین شاهد رفت آمد مسئولین و طایفه بازی وعدم اتحاد در بین مردم نبودیم. به امید بهترینها برای لرستان ؟
نقل قول کردن
#19 یه لر 1393-09-05 01:28
راست میگی جناب حسین پور عزیزهمه میزی ارزش چانه زدن نداره الا میز ریاست ... انشالله به همین زودی شورا منحل میشه وکارو کاسبی عده ای میخوابه یا حق
نقل قول کردن
#20 آزادی 1393-09-05 08:15
واقعا جای تاسف است که عده ای در شورای شهر خرم آباد فکر می کنند شهر خرم آباد مال اونهاست . دم از دین و اخلاق و ... هم می زنند در حالی که ...واقعا معلوم نیست فایده این شورای شهر برای کشور چه بوده و هست ؟
نقل قول کردن
#21 مهدی رضایی 1393-09-06 19:13
جناب اقای حسین پور بنظر من اگه میخوای بدونی چقد حرفات و عملت بین مردم طرفدار داره بیا و کامنت های این سایت رو بخون تا بدونی مردم در مقابل اقدامات شما نظر مخالف دارند. بنظر بنده رفتار شما در قبال قضیه هرمز نصیری و محمد مهرابی پرده ها را کنار زده و اگه دوست داشتید سری بعدی شرکت کنید تا ببینید مردم چند رای به شما خواهند داد. شک نکنید بشدت از چشم مردم افتادید شما و همکارانتان در شورای شهر بجز چند نفر که همیشه در کنار رای و خواسته مردم موندند
نقل قول کردن
#22 رها 1393-09-06 19:17
آقای حسین پور بنده یکی از افرادی بودم که به شما رای دادم ولی بشدت از این اقدام خودم پشیمان هستم و از تمام مردم شهرم عذرخواهی میکنم که به شما رای دادم. موضع گیری های بی دلیلتان به بهانه دلسوزي براي شهر به این بی اعتمادی هروزر بیشتر دامن میزند
نقل قول کردن
#23 دستم بشکنه رای دادم 1393-09-06 21:10
اعضای شورای شهر استعفای دسته جمعی بدهند ... استعفا استاندار باید فوری وارد عمل شود
نقل قول کردن
#24 احسان 1393-09-07 18:36
زنده باد نصیری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا