یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

http://yaftenews.ir/images/stories/portre/bazvand92.12.23%20copy.jpgاستاندار لرستان از روند کند احداث مجتمع فرهنگی و تالار مرکزی خرم‌آباد انتقاد کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری پروژه‌های ملی استانی در محل سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: روند کند احداث مجتمع فرهنگی و تالار مرکزی خرم‌آباد جای تاسف دارد.
بازوند با بیان این‎که این پروژه سالها است در خرم‌آباد آغاز شده ولی همچنان بلاتکلیف مانده است ادامه داد: در طول 10 سال که از کلنگ زنی این پروژه می‌گذرد تاکنون تالار مرکزی خرم‌آباد تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
استاندار لرستان با اشاره به ضعف زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان تصریح کرد: با توجه به کاستی‌هایی که در این بخش وجود دارد احداث و تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و تالار مرکزی خرم‌آباد از اهمیت بالایی برخوردار است.
بازوند با تاکید بر جدیت متولیان امر برای تسریع در روند احداث این پروژه یادآور شد: طولانی شدن پروژه‌های لرستان به روالی نامیمون در این استان تبدیل شده که باید در این روند تجدیدنظر شود.
وی با اشاره به عمر بالای پروژه‌های عمرانی استانی و ملی در لرستان ادامه داد: استمرار روند طولانی شدن تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی استان موجب بدبینی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود.
استاندار لرستان خواستار جدید مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد و یادآور شد: کوتاهی در این زمینه از سوی هیچ مدیری پذیرفته نخواهد بود.
بازوند از وضعیت دیگر پروژه‌های عمرانی راکد استان ازجمله ساختمان پارک علم و فناوری لرستان نیز انتقاد کرد و یادآور شد: باید هرچه سریع‌تر وضعیت این پروژه‌ها تعیین تکلیف شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-08-18 20:20
کلا اکثر مديران چون از شهر خرم اباد نیستند،اصلا احساس مسولیت و دلسوزی نمي کنند، نماینده ای هم نداریم که پیگیر امور باشد،ونتیجه اش میشود عمر پروزه های متوسط ده ساله!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا