یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان لرستان گفت: با كساني كه اقدام به قطع درختان شهرستان خرم‌آباد مهرداد بهاروند مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري لرستاننمايند، برخورد مي‌شود.
به گزارش روابط عمومی منابع طبیعی لرستان، مهرداد بهاروندي اظهار داشت: با نيروي انتظامي و يگان حفاظت منابع طبيعي استان هماهنگ شده است تا طي روزهاي هشتم و نهم محرم نسبت به گشت و كنترل جنگل‌ها و باغ‌هاي اطراف شهر خرم‌آباد اقدام نمايند و در صورت مشاهده متخلفاني كه اقدام به قطع درختان نمايندف با آن‌ها برخورد قانوني خواهد شد.
وي افزود: با توجه به خشك شدن برخي از درختان بلوط لرستان، اين درختان پس از علامت‌گذاري توسط كارشناسان منابع طبيعي استان قطع شدند و از آن‌ها براي تأمين هيزم مورد نياز عزاداران حسيني شهرستان خرم‌آباد استفاده مي‌شود.
مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري لرستان با بيان اين كه از مردم شريف لرستان تقاضا داريم به درختان زاگرس آسيب نرسانند، گفت: توزيع هيزم روز عاشورا به سازمان تبليغات اسلامي استان واگذار شده و مسووليت صدور حواله دريافت هيزم با آن‌هاست، لذا مسوولان هيئات مذهبي مي‌توانند امروز و روز تاسوعا با مراجعه به اين سازمان، حواله دريافت هيزم مورد نياز را دريافت نمايند و از مراكز مربوط هيزم را دريافت كنند.

بهاروندی به 3 نقطه توزیع هیزم روز عاشورا اشاره کرد و بیان داشت: منطقه قلعه سنگی(قلابردي)، اسپستان (ترمینال حافظی) و کوی فلسطین (واحد نقلیه) 3 منطقه‌ای هستند که هیزم مورد نیاز آن‌جا  توزیع مي‌شود.

وی افزود: مسوول توزیع هیزم در منطقه قلعه سنگی خرم‌آباد سازمان محیط زیست، در منطقه اسپسان نماینده انجمن یاران سبز و نماینده شورای هیئات مذهبی و در منطقه کوی فلسطین اداره منابع طبیعی شهرستان خواهند بود.
بهاروندي هشدار داد: خودروهايي كه به صورت غيرقانوني و بدون در اختيار داشتن حواله و مجوز اقدام به حمل درختان قطع شده نمايند، توسط پليس راهنمايي و رانندگي استان توقيف شده و به پاركينگ منتقل مي‌شوند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 عاشورایی 1393-08-11 16:24
اجرتان با سید الشهدا که مانع از قطع درختان شدید ضمنا عده ای نیز که قصد سو استفاده از این ایام مقدس برای قطع درختان هستن عملا ناکام می مانند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا