یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه خرم‌آباد: دست سودجوها و متخلفان را از شهرداري و شورا كوتاه كنيد/ افتتاح 20 طرحنماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم با فعاليت‌هاي شهرداري سر و کار دارند و عملکرد شهرداري‌ها موجب رضايت و نارضايتي مردم مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در ديدار کارکنان شهرداري خرم‌آباد با تاکيد براين که شهرداري‌ها بايد تلاش کنند تا عملکرد خود رضايت مردم فراهم نمايند بيان کرد: شهرداري‌ها همواره در معرض افراد سود‌جو و فرصت‌طلب هستند كه دائماً قصد دارند از شهرداري سودجويي کنند.

وي با اشاره به اين که افردا سود‌جويي هستند که سودهاي کلان از شهر مي‌برند و ذره‌اي به عمران شهر نمي‌رسند عنوان کرد: بايد با متخلفان برخورد جدي صورت گيرد و کساني واسطه‌گري مي‌کنند دست‌شان قطع شود.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان ادامه داد: ايجاد فضاي سبز بايد در اولويت شهرداري قرارگيرد چرا که محيط زيست شهري دچار آفت بزرگي است.

حجت‌السلام ميرعمادي در ادامه گفت: زيبايي شهر به فضاي سبز وابسته است، بايد با حساسيت بالايي مشکلات زيست محيطي و فضاي سبز را دنبال کرد و بايد تلاش کنيم شهري بانشاط و شاداب داشته باشيم.

وي با تاکيد بر اين که شهرداري بايد مسلط بر تمام امور باشد افزود: امور شهر در اختيار شهرداري قرار دارد و فعاليت‌هاي فرهنگي شهرداري‌، نهادينه کردن اخلاق و اشاعه فرهنگ در بين مردم تأثيرگذار است.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان با بيان اين که شهردار همانند سربازي است که شوراي شهر او را به ميدان مي‌فرستد تاکيد کرد: هماهنگي بين شورا و شهرداري يک اصل مهم است، شوراي شهر بايد روي انتخاب شهردار دقت کند و پس از انتخاب شهردار از برنامه‌هاي وي حمايت کند.

وي با بيان اين که متأسفانه در قانون، ناظري براي کار شوراها در نظر گرفته نشده گفت: از شورا انتظار داريم، بر اساس عقلانيت و خيرخواهانه عمل کنند و موجب ايجاد تفرقه و اختلاف بين مديران نشوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: هر کدام از اعضاي شورا بايد در جهت جذب سرمايه‌گذار تلاش کنند.

حجت‌السلام ميرعمادي با بيان اين که خطاي هيچ مسوولي راتبرئه نمي‌کنم و از خطاي هيچ مسوولي نمي‌گذرم گفت: اعضاي شوراي شهر بايد از شهردارکه منتخب خود اعضاست حمايت کنند و مغرضانه با وي برخورد نکنند.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت: اعضاي شوراي شهر بايد از برنامه‌هاي شهردار حمايت کنند.

حجت‌السلام ميرعمادي اظهار داشت: کارکنان و زحمت‌کشان شهرداري مظلوم واقع شده‌اند، هر دستگاه و اداره يک روز را براي تقدير از کارکنان اختصاص داده‌اند اما تا کنون هيچ تقديري از کار کنان شهرداري خرم‌آباد نشده است.

وي در ادامه با بيان اين که شهرداري محل خدمت‌گزاري مستقيم مردم است افزود: صميمانه از کارکنان و زحمت‌کشان شهرداري خرم‌آباد تقدير و تشکر مي‌کنم.

 

قابل ذكر است روز گذشته 20 طرح عمراني در سطح شهر خرم‌آباد به صورت هم‌زمان افتتاح شد:

امام جمعه خرم‌آباد: دست سودجوها و متخلفان را از شهرداري و شورا كوتاه كنيد/ افتتاح 20 طرح

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم بین 1393-04-16 00:43
با سلام با تمام احترامی که برای شهید جهان ارا برای افتخار افرینی و رشادتهایش در خرمشهر قائلم از مسولین نامگذاری شهرمان این سوال را دارم ایا بهتر نبود نام این بلوار را که در مسیر بنیاد شهید است به نام یکی از سرداران شهید دیار خودمان همچون شهیدان . سعیدی . مصطفی زاده . مرادی . علی پناه . زیودار. نعمت الهی . میرشاکی . پاپی زاده . پیرحیاتی. شکارجی و دهها شهید که در حد شهید جهان ارا بوده اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا