یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد گفت: متأسفانه گرانی‌ها در کشور مهار نشده و افزایش قیمت ارز و مسکن، معیشت مردم را دچار مشکلات کرده است.



به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 19 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از موج گرانی‌ها در کشور گفت: متأسفانه گرانی‌ها در کشور مهار نشده و افزایش قیمت ارز و مسکن، معیشت مردم را دچار مشکلات کرده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آقای قالیباف برای تعیین تکلیف این وضعیت گفته بود که تعطیلات مجلس را حذف می‌کند تا این موضوع پیگیری شود، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور و دولت باید در این خصوص پاسخگو باشند که چرا وضعیت قیمت ارز در بازار با رهاشدگی مواجه شده است.
وی در ادامه با اشاره به دستور رئیس جمهور درخصوص تعیین تکلیف وام ازدواج تا پایان سال 1402 عنوان کرد: این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده، این مسئله با مشکلات زیادی مواجه است.

عباس گودرزی نماینده مردم در بخشی دیگر از سخنانش گفت:آقای رئیس محترم جمهور به داد مردم برسید، استان لرستان گناه دارد.استان لرستان قرار بود استان ویژه باشد.مردم از استاندار لرستان راضی نیستند...

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1403-01-20 09:31
بودجه عمرانی‌وصنعتی لرستان فقط بیست‌وپنج صدم درصد است یعنی نصف نیم‌درصد است و با این بودجه کم خب چطوری پروژه‌ها و طرح های عمرانی استان را تکمیل کنند لذا نیاز به کار جمعی است و برنامه بودجه استان باید فعال باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا