یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جاری بیش از ۲۹ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان اقامت داشتند.
به گزارش روز پنج‌شنبه یافته، عطا حسن‌پور افزود: این تعداد گردشگر در اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل‌، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مدارس و... سطح استان اقامت داشته‌اند.
او اضافه کرد: علاوه بر هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی، و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۶۵ مدرسه با مجموع یک هزار و ۶۱۵ کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی و گردشگران است.
او تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری در سطح استان و وضعیت آب و هوای مطلوب لرستان پیش‌بینی می‌شود آسمان نوروزی امسال گردشگران در لرستان، بیش از سال‌های گذشته باشد.
حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به این مهم، ستاد اجرایی سفر استان، با مدیریت استاندار لرستان و حضور همه دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد، آمادگی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را داشته و‌امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.
 
طرح تشویقی برای خانواده‌های پرجمعیت ایرانی
عطا حسن‌پور گفت: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت و تکریم گردشگران در نوروز ۱۴۰۳، به پرجمعیت‌ترین خانواده‌های مهمان در مجموعه تاریخی فرهنگی باغ گلستان و قلعه فلک‌الافلاک جوایزی اهدا می‌شود.
او اضافه کرد: در این راستا، از میان پرجمعیت‌ترین خانوار‌های بازدید‌کننده از این مجموعه تاریخی فرهنگی، به قید قرعه، یک شب اقامت رایگان در لرستان جایزه اهدا می‌شود.
او اضافه کرد: مجموعه تاریخی فرهنگی باغ گلستان و قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد از جمله مکان‌های هدف گردشگری پربازدید در استان می‌باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-01-02 23:33
آسفالت دور میدان دانشجو و پارک نسترن که محل اسکان مسافران و مهمانان نوروزی است، خراب است
همچنین روی دیوار زیرگذر میدان بسیج(شمشیرآباد) تماما با پیف‌پاف قرمز تبلیغات کاندیدای انتخابات است و بهتر است توسط ماموران زیباسازی شهرداری لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی و تمیز گردد
نقل قول کردن
#2 شهروند 1403-01-02 23:36
امروز از بلوار شریعتی رد شدم از پارک شریعتی دیدم که در محل نمایشگاه و محل اسکان مسافران در پارک شریعتی، خودروهای پارک‌شده تماما پلاک ۳۱ و ۴۱ یعنی بومی بودند، بعد اون مسافر بنده‌خدا کجا پارک کنه که کلی پشت فرمون بوده و خسته‌است؟ میری دریاچه کیو هم یا قلعه‌فلک‌الافلا ک تمام خودروهای پارک شده و جاهای پارک، توسط پلاک‌های ۳۱ و ۴۱ اشغال شده، لذا همشهری‌ها رعایت کنند و جای پارک را به مسافران بدهند
نقل قول کردن
#3 رسول 1403-01-02 23:38
کانکس پلیس و گشتی‌های پلیس در پارک نسترن و میدان دانشجو و دریاچه کیو و دریاچه شاپوری و پارک شریعتی مستقر شوند، خواهش میکنم از ماموران پلیس خرم‌آباد که حواسشان باشد چون برخی افراد سودجو و خلاف‌کار، در این ایام، به قصد سرقت، به این مکان‌ها نزدیک می‌شوند و لازم است پلیس‌گرامی امنیت این مردم مسافر را تامین کند
نقل قول کردن
#4 موسوی 1403-01-02 23:40
کیفیت آسفالت ورودی خرم‌آباد از پادگان لشکر ۸۴ تا میدان شقایق خیلی بد و بی‌کیفیت و پر از چاله و دست‌انداز است خواهش میکنم اداره راهداری و شهرداری هرکاری می‌توانند برای بهبود کیفیت آسفالت انجام دهند
نقل قول کردن
#5 دلسوز 1403-01-02 23:41
بخدا قبل از روگذر بدرآباد (قبل‌از بهرامی) بیش از ۱۵ عدد سرعتگیر پشت سر هم اداره راهداری خرم‌آباد نصب کرده، بخدا من ایران را گشتم ولی ندیدم قبل از روگذر که سربالایی است بیان ۱۵ تا سرعتگیر بسازند، دل و روده ماشین درمیاد با این‌همه سرعت‌گیر :cry:
نقل قول کردن
#6 همشهری 1403-01-02 23:42
عده‌ای فقط بفکر منافع فردی و شخصی خودشون هستند و ذره‌ای به زیبایی شهر اهمیت نمی‌دهند الان زیرگذر شمشیرآباد و زیرگذر گلدشت و روی دیوار فرودگاه خرم‌آباد تماما شده اسامی کاندیداها و تبلیغات، لطفا و خواهشاً شهرداری خرم‌‌آباد آنها را پاک و رنگ‌آمیزی کند و بنویسند که پیگرد قانونی دارد هرگونه دیوارنویسی.
نقل قول کردن
#7 دانشجو 1403-01-02 23:47
وانتی‌ها در ورودی‌های خرم‌آباد این کالاها را می‌فروشند و جای سوغات خرم‌آباد خالی است: نان برنجی کرمانشاه، تخمه کردستان، پرتغال دزفول، خرمای دشتستان بوشهر، گز اصفهان، نمد کرمانشاه و شیره انگور و ارده ملایر و همدان، و انصافا هیچ نامی از سوغات لرستان نیست. حداقل پلیس راهنمایی وانتی های دستفروش را مجاب کند تا دقیقا کنار خیابان و بلوار پارک کنند تا عبور و مرور مختل نشود عده‌ای میان وسط خیابان پارک می‌کنند بیایید اول بلوار ۶۰‌متری از سمت مسکن‌مهرکمالوند تا ببینید.
نقل قول کردن
#8 چگنی 1403-01-02 23:52
روی پل گپ(صفوی)تا میدان استانداری‌لرستا ن ترافیک سنگین است چون جای پارک و پارکینگ نیست تو مرکز شهر خرم‌آباد بعدش دو تا مغازه فرسوده و کهنه تو خیابان روبرو قلعه است چرا میراث‌فرهنگی‌‌ خرم‌آباد و شهرداری اونارو تخریب نمیکنند؟ تو همون خیابان قلعه شده پُر کابینت ساز که پیاده‌رو را اشغال کردند و درخت‌ها کج شدن سمت خیابون، دستفروش‌ها هم ایام عید میان روبرو درب قلعه و جنس‌های نامرغوب می‌فروشند لطفا و لطفا شهرداری و میراث‌فرهنگی‌‌ خرم‌آباد درس عبرت بگیرند و اینارو ساماندهی و جمع کنند. با سپاس
نقل قول کردن
#9 شهروند 1403-01-02 23:56
مسئولان نظارتی لطفا فکری بحال دستفروشان بکنند که در پیاده‌روهای باریک مرکز خرم‌آباد بساط پهن می‌کنند و هم باعث کندشدن آمدورفت مردم می‌شوند و هم در کاسبی مغازه‌داران خلل به‌وجود می‌آورند. دست‌فروشان سود ثابتی دارند و نه مالیات پرداخت  می‌کنند و نه عوارضی می‌پردازند. در تهران پیاده‌روها که حق قانونی عابران است را روزانه به دست‌فروشان اجاره می‌دهند ولی در خرم‌آباد متأسفانه عده‌ای تمام پیاده‌روهای از سبزه‌میدان و بازار و شهدا و مطهری را گرفتند و روز‌به‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود و مشکلات ترافیکی و ریختن زباله و سد معبر، از نتایج عدم جمع‌آوری و ساماندهی به دست‌فروشان است
نقل قول کردن
#10 دانشجو 1403-01-03 13:03
به نقل از دلسوز:
بخدا قبل از روگذر بدرآباد (قبل‌از بهرامی) بیش از ۱۵ عدد سرعتگیر پشت سر هم اداره راهداری خرم‌آباد نصب کرده، بخدا من ایران را گشتم ولی ندیدم قبل از روگذر که سربالایی است بیان ۱۵ تا سرعتگیر بسازند، دل و روده ماشین درمیاد با این‌همه سرعت‌گیر :cry:

هیچ کجای ایران قبل از روگذر یا زیرگذر سرعت‌گیر نمی‌گذارند بجز خرم‌آباد
اساسا فلسفه ساخت روگذر اینه که مردم سریع رد بشن دیگه این‌همه مانع و سرعتگیر برای چیه؟
نقل قول کردن
#11 چگنی 1403-01-04 21:48
باسلام. مسئولان شبکه افلاک و شهرداری خرم‌آباد ایکاش فرهنگ‌سازی کنند در زمینه گردشگری که مثلا صنعت توریست چقدر می‌تواند کمک کند به اقتصاد استان، الان مناطق گردشگری خرم‌آباد و لرستان حتی فاقد سرویس بهداشتی مجهز و تمیز هستند، به اتفاق خانواده به ملایر و همدان رفتیم در بام ملایر برخلاف بام خرم‌آباد همه‌جور امکاناتی مستقر کرده بودند و چندین سرویس بهداشتی تمیز و مرتب داشت. در پارکی در همدان در جاده همدان به زنجان، انواع امکانات و مغازه‌ها و رستوران‌ها و شهربازی را ساخته بودند و بیش از ۲۰ سرویس بهداشتی جداگانه تمیز داشت واقعا شهرداری همدان و استان همدان دارد در حوزه گردشگری خوب فعالیت می‌کند و تمام گردشگران از جنوب ایران به همدان می‌روند ولی متاسفانه باز در شهر و استان ما علی‌رغم طبیعت زیبا، اما امکانات پذیرایی و غذاخوری و حتی کیفیت آسفالت معابر، بسیار ضعیف عمل کردیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا