یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کشف کالاي قاچاق در رومشکان و خرم آباد، کشف ترياک در دورود  و کشف و دستگيري سارق خودرو در بروجرد از مهمترین اخبار پلیس لرستان در دوم فروردین بود.
 به گزارش یافته، سردار "يحيي الهي" فرمانده انتظامي استان اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان خرم آباد در محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان به ۲ دستگاه خودروي سبک حامل بار مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران پاسگاه انتظامي شهيد ماسوري خرم آباد در بازرسي از اين خودروها ۳۴۵ قلم انواع لوازم آرايشي برقي و ۷۵۰ کيلو گرم بادام درختي خارجي و فاقد هرگونه مدارک گمرکي کشف که در ادامه کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را ۱۱ ميليارد ريال برآورد کردند.
سرهنگ الهي از دستگيري ۲ متهم و معرفي آن ها به مراجع ذيصلاح در اين رابطه خبرداد و از شهروندان خواست با استفاده از کالاي ايراني ضمن ايجاد زمينه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمايه‌هاي ملي جلوگيري کنند.
 
کشف ۳۴ کيلو گرم ترياک در دورود
فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک نفرسوداگرمرگ و كشف ۳۴ کيلو گرم ترياک در شهرستان دورود خبرداد.
سردار " يحيي الهي" بيان داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و در پي كسب خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان موادمخدر قصدانتقال مقداري مواد مخدر با يک دستگاه خودرو رانا به داخل شهرستان را دارند ماموران  پليس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگي مقام قضائي و در يک عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.
وي در ادامه گفت: ماموران پس از شناسايي خودرو حامل مواد به اجراي تور ايست و بازرسي نموده که خودروي مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن ۳۴ کيلو گرم  نوع ترياك كه به صورت ماهرانه اي درداخل خودرو جاسازي شده بود كشف و يک نفر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اينکه متهم دستگير شده به همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شد، مواد مخدر را مادر جرايم خواند و با تاكيد بر مبارزه مستمر پليس با سوداگران مرگ، به عموم شهروندان توصيه كرد: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نياز است خانواده ها سطح آگاهي و دانش خود را نسبت به آسيب هاي مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتياد، همواره در افزايش اطلاعات خود در زمينه مواد مخدر تلاش کنند.
 
کشف کالاي قاچاق ۱۱ ميليادري در رومشکان
فرمانده انتظامي استان از کشف مقاديري کالاي قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد ريال در شهرستان رومشکان خبر داد.
سردار "يحيي الهي" در تشريح اين خبر اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان رومشکان حين کنترل محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه خودروي ايسوزوحامل بار مشکوک و طي عملياتي آن را متوقف کردند.
 وي افزود: در بازرسي از اين خودرو تعداد ۱۲ دستگاه يخچال فريزر و ۱۲ دستگاه اسپيلت (کولر گازي) ايستاده فاقد مجوز کشف شد.
سردار الهي با اشاره به اينکه در اين رابطه  يک نفر دستگير شده است گفت: کارشناسان ارزش  کالاهاي کشف شده را ۱۱ ميليارد ريال برآورد کردند.
 
کشف و دستگيري سارق خودروي پرايد در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از کشف و دستگيري سارق خودروي پرايد و همدست وي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " مهدي مهدوي کيا " در تشريح جزئيات اين خبر اظهارداشت: در پي سرقت يک دستگاه خودرو پرايد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: با هوشياري ماموران پاسگاه انتظامي اشترينان، خودروي سرقتي در سطح شهرستان مشاهده و پس از تعقيب و گريز طولاني متوقف و سارق و همدست وي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.
سرهنگ مهدوي کيا ادامه داد: متهمان در تحقيقات پليسي به بزه ارتکابي معترف و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي بروجرد در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان وسائط نقليه خود را به قفل مرکزي، دزد گير، قفل پدال، قفل فرمان و سوييچ مخفي و ساير لوازم بازدارنده مجهز کرده و همواره به هشدارهاي پليس در راستاي پيشگيري از سرقت التفات لازم را داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-01-02 18:18
عده‌ای فقط بفکر منافع فردی و شخصی خودشون هستند و ذره‌ای به زیبایی شهر اهمیت نمی‌دهند الان زیرگذر شمشیرآباد و زیرگذر گلدشت و روی دیوار فرودگاه خرم‌آباد تماما شده اسامی کاندیداها و تبلیغات، لطفا و خواهشاً شهرداری خرم‌‌آباد آنها را پاک و رنگ‌آمیزی کند و بنویسند که پیگرد قانونی دارد هرگونه دیوارنویسی.
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1403-01-02 18:20
جاده ورودی خرم‌آباد از پادگان لشکر ۸۴ تا میدان شقایق خیلی افتضاح است و نیاز جدی به آسفالت دارد. شهرداری و اداره راهداری خرم‌آباد بفکر جاده ورودی خرم‌آباد باشند انصافا اینهمه سرعت‌گیر و این‌همه دست‌انداز دل و روده ماشین را در می آورد
نقل قول کردن
#3 رسول 1403-01-02 18:26
به مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد برسند
ساخت کلانتری و درمانگاه و خط واحد و روشنایی و ساخت پارک و بوستان و کتابخانه برای بچه‌ها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا