یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی استاندار لرستان به اجرای پروژه‌های بروجرد از رییس جمهور خواست به وی دستور دهد تا نسبت به فعالسازی پروژه راه‌آهن دورود-بروجرد-ملایر اهتمام لازم را داشته باشد.
عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با بیان اینکه تکمیل پروژه راه آهن دورود-بروجرد-ملایر ازمطالبات جدی مردم این حوزه انتخابیه است، گفت: ما در سال 96 موفق شدیم آنتنی دورود به بروجرد را در پروژه دورود-خرم‌آباد-اندیمشک ادغام کنیم و در سال 97 نیز مصوبه کمیسیون ماده 23 آن را از سازمان برنامه و بودجه اخذ کردیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در سال98 موفق به درج ردیف ملی در بودجه 99 برای اجرای این پروژه شدیم و سال 1400 نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد و پیشرفت مطلوبی نیز داشت کما اینکه بیش از 120هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده اما به دلیل معارضان محلی، کار با تاخیر مواجه شد. 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داد با تامین اعتبارات لازم بتواند پیمانکار را متقاعد کند که این پروژه استمرار یابد اما همچنان با کُندی و توقف مواجه شده است که از دولت انتظار داریم اجازه ندهد این مطالبه مهم مردم بروجرد بیش از این با کُندی پیش برود.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته یکی از مشکلات اصلی این است که استاندار توجهی به پروژه‌های بروجرد ندارد که در اینجا لازم می‌دانم از رییس جمهور درخواست کنم به استاندار دستور دهد که نسبت به فعالسازی پروژه راه‌آهن دورود-بروجرد-ملایر اهتمام لازم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 خادمی 1402-11-14 22:01
استاندار فقط به مرکز استان فکر می کند
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1402-11-16 14:47
این طرح خیلی خوبیه اما دولت قادر به تهیه اعتبار برای ان نیست.کلا طرحهای راه اهن در لرستان چه برا خرم اباد و چه بروجرد بسیار کند پیش می رود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا