یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه لرستان گفت: تفاهم جدیدی در رابطه با جابه جایی پادگان برای آزادسازی قلعه صورت گرفته است و این جابه جایی ۶۰درصد پیشرفت داشته است.



به گزارش یافته، در اولین نشست خبری فرمانده سپاه لرستان با اصحاب رسانه که شامگاه شنبه ۳۰دی در تالار لاله خرم‌آباد برگزار شد. سردار نعمت اله باقری ضمن بیان این مطلب گفت: دغدغه ما و دیگر مسوولین مربوطه به خصوص سردار کشکولی جابه جایی این مجموعه بوده است.
او اظهار کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که هرچه سریع‌تر جابه جا شویم.
وی ادامه داد: من هفته‌ای یک بار به این مجموعه سر می‌زنم و پیگیر موضوع هستم.
 
رسانه معاند نداریم
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در جمهوری اسلامی رسانه‌ای به نام معاند و مخالف نداریم و آن چه وجود دارد اختلاف سلیقه است و ما باید به سلیقه‌ها احترام بگذاریم.
وی ادامه داد: خط قرمز ما با رسانه‌ها، زمانی است که ببینیم یک رسانه به تقابل با نظام قرار گرفته است که خوشبختانه چنین مواردی نداریم.
او افزود: ما همه عزیزان را در یک خط می‌بینم و این خط دفاع از انقلاب اسلامی است.
او ادامه داد: در دوران مبارزات حضرت امام(ره) به خوبی دیدیم که در دوران مبارزات، تنها رسانه‌ای که در خدمت امام خمینی (ره) بود تلفن بود.
وی گفت: بیش از ۷۰سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و با وجود تمام جنایاتی که اتفاق می‌افتاد، خبر آن منتشر نمی‌شد و در این سال‌ها بود که رسانه‌ها توانستند اخبار غزه را در دنیا منتشر کنند که همین مسأله موجب شد که تظاهرات میلیونی در بسیاری از کشور‌ها به را بیفتد.
 
خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند
او اظهار کرد: امروز شیوه جنگ عوض شده است و ابزار جنگ نرم، رسانه است.
او ادامه داد: افسران این جنگ نرم شما خبرنگاران هستید و ابزار شما رسانه‌های است که در دست دارید.
وی گفت: سیاه نمایی، نا‌امیدی و نادیده انگاشتن کار‌های انجام شده و به دنبال آن ایجاد انقلاب مخملی از اهداف دشمن است.
وی افزود: امروز که مردم ما از مشکلات اقتصادی خسته هستند، می‌بینم که هم چنان پای نظام جمهوری اسلامی هستند و حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف، تأکیدی بر این موضوع است.
باقری اظهار کرد: امروز در حوزه‌های مختلف دستمان پر است و چون دوران دفاع مقدس دستمان خالی نیست و در خیلی از زمینه‌ها در جهان تعیین‌کننده هستیم.
باقری گفت: در دوران دفاع مقدس هیچ کشوری به ما سلاح نمی‌فروخت و در حال حاضر دیده می‌شود که دشمنان، اجازه نمی‌دهد که برخی کشور‌ها ازما سلاح خریداری کنند.
 
تأمین امنیت انتخابات وظیفه ماست
او ادامه داد: ما وظیفه داریم که در راستای افزایش امنیت انتخابات و میزان مشارکت مردم تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: خط قرمز ما این است که کسی بخواهد در انتخابات به نفع یا دفع کسی دخالت کند.
او گفت: ما از رسانه انتظار داریم که مروج اسلام باشد.
وی ادامه داد: رسانه باید پیشرو باشد نه پیرو، و هدفش انعکاس واقعیت‌ها، پرهیز از سیاه نمایی، دیدن داشته‌هایمان، بیان کردن توانمندی‌های جمهوری اسلامی، احترام به قلم، اتحاد و همبستگی رسانه‌ها، صداقت و‌امانت داری، پرهیز از مشغول شدن به خود شدن رسانه‌ها، دریافت اطلاعات دقیق و درست، تولید منصفانه محتوا باشد.
 
بسیج سازندگی فعال است
او گفت: سپاه لرستان با هدف محرومیت زدایی بسیار مظلوم واقع شده است و باید اقداماتش به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی کار‌های عمرانی‌اش تعطیل نشده است و در حوزه راه روستایی، حفر قنات، احیا قنات‌هایی که می‌تواند مثمر ثمر باشد، ساخت مکان‌های ورزشی و…اقدامات قابل ذکری داشته است و در حوزه اقتصاد مقاومتی، در ایجاد مشاغل خانگی کار‌های بزرگی انجام شده است.
 
او گفت: در سال گذشته ۳۰۰میلیارد تومان وام اشتغال در استان به متقاضیان داده شد
سردار باقری گفت: کانال‌های کشاورزی و بند‌های آبی جز اولویت‌های ما برای تبدیل زمین‌های دیم به آبی است. او گفت: سال گذشته ۳۰۰واحد مسکونی برای مردم محروم ساخته شد و ۸۳۰جهیزیه رایگان با مبلغ ۵۰میلیون، بین نیازمندان توزیع شد.
سردار باقری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه بسیج سازندگی بحث بیماران صعب العلاج است که پیگیر آن هستیم.
وی افزود: راهیان نور ازجمله مسائل حائز اهمیت برای ماست گرچه محتوایش به آن چه مدنظر ماست هنوز نرسیده‌ایم.
 
 
جمع‌آوری معتادان متجاهر
وی در خصوص جمع‌آوری معتادان در سطح شهر گفت: معتادین مهاجرین را با کمک علوم پزشکی و استانداری جمع‌آوری می‌کنیم و با اسکان در کمپ‌های موجود، سلامتشان را دنبال می‌کنیم.
وی افزود: مسأله بعدی اشتغال این افراد بعد از بهبودی است که حتماً پیگیری می‌شود.


خبر: فاطمه دارابی / یافته

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1402-11-01 00:47
با درود و عرض ادب آقای قاسمی عزیز وقت بخیر
یک پیام مردمی خطاب به آقای بارانی شهردار محترم و پلیس راهنمایی و رانندگی داشتم،امیدوارم فکری به حال وضعیت اسفبار خیابان وصال کنند،کسبه ی این خیابان بدجور خیابان وصال اشغال کردن و به نوعی این خیابان غصب کردن! انواع سدمعبر در این خیابان شاهدیم حداقل خیابان یک طرفه کنن تا عبور و مرور راحت تر باشه،هر چند وضعیت بقیه اصناف خودرو و تزئینات و تعمیرات در بلوار شریعتی هم تعریفی نداره! عاجزانه آقای قاسمی تقاضا دارم این مشکل در تلگرام و اینستاگرام درج کنید یا با مسئولان مربوطه شِیر کنید
------------------------

پیام مردمی خطاب به شهردار خرم‌آباد و پلیس راهنمایی و رانندگی :

امیدوارم فکری به حال وضعیت اسفبار خیابان وصال کنند، کسبه‌ی این خیابان بدجور خیابان وصال را اشغال کردند و به نوعی این خیابان غصب کردن!

انواع سدمعبر در این خیابان شاهدیم حداقل خیابان یک طرفه کنن تا عبور و مرور راحت تر باشه،هر چند وضعیت بقیه اصناف خودرو و تزئینات و تعمیرات در بلوار شریعتی هم تعریفی نداره!

https://t.me/yaftenews/81712
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1402-11-01 01:22
واقعا خبر خوبیه .خدا رو شکر ،زحمات دلسوزان این شهر داره نتیجه میده .و کمال تشکر رو از سپاه محترم جهت همکاری برای ثبت جهانی این بنای تاریخی رو داریم .
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1402-11-01 13:38
سلام
بسیار عالی دستمریزاد
لطفا در این امر مهم تعجیل شود تا ثمراتش هر چه زودتر به استان برسه
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1402-11-01 16:30
ازادسازی قلعه خبر خیلی خوبی است.
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1402-11-01 21:15
امیدوارم سپاه پادگان جنب قلعه را تخلیه کند تا به موزه و نمایشگاه صنایع دستی تبدیل شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا