یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای لرستان، "سینا حیدری" به اتفاق آرا به‌عنوان رئیس هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای لرستان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی نظام صنفی رایانه‌ای لرستان، انتخابات تعیین سمت‌های هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای لرستان برگزار شد.
در این دوره از انتخابات که با حضور 6 نفر عضو اصلی هیئت مدیره و بازرس سازمان برگزار شد، "سینا حیدری" به اتفاق آرا به‌عنوان رئیس نظام صنفی رایانه‌ای لرستان و "دامون اشکان‌فر" نیز به اتفاق آرا به‌عنوان نایب رئیس اول و "امیر جافری" نیز به اتفاق آرا به‌عنوان نایب رئیس دوم نظام صنفی رایانه‌ای استان لرستان انتخاب شدند.
همچنین "حمزه زارع نصیری" به اتفاق آرا به‌عنوان خزانه‌دار و "حسام جافری" نیز به‌عنوان دبیر هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای لرستان انتخاب شدند.
همچنین "علی جان‌بزرگی" به‌عنوان عضو هیئت مدیره و خانم "ریحانه کرنوکر" به‌عنوان بازرس سازمان هستند.
لازم به ذکر است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به‌عنوان بزرگ‌ترین و فراگیرترین تشکل مردم‌نهاد در بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در راستای قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزار و آئین‌نامه هیئت وزیران به وجود آمده است که از جمله اهداف آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

1) تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و ساماندهی فعالیت‌های تجاری رایانه‌ای
2) دفاع از حقوق حرفه‌ای فعالان صنفی
3) مشارکت در تصمیم‌سازی در حوزه ICT و اشاعه به سطوح اجرایی کشور
4) انتقال بازخورد لازم از محیط اجرایی به سطوح سیاست‌گذاری و برنامه‌ریز کشور
 
این سازمان در سه شاخه شرکتی، فروشگاهی و مشاوران نظام صنفی مجوز فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را صادر می‌کند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1402-10-28 15:31
رای دهندگان کی ها بودن
بنده با بیست و سه سال تجربه و سلبقه در این حوزه هیچ کدام از دوستان رو‌نمیشناسم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا