یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی حادثه دلخراش تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان گردید، مردم شهرستان خرم‌آباد ساعت ۲۲ امشب با تجمع در میدان‌ شهدا این اقدام را محکوم کردند.
به گزارش یافته، به منظور بزرگداشت شهدای مظلوم کرمان و زائران سردار دل‌ها مردم شهرستان خرم‌آباد ساعت ۲۲ امشب با تجمع در میدان‌ شهدا این اقدام را محکوم کردند.
 


عکس از لرستان خبر

فردا در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد
در پی جنایت تروریستی عصر امروز در گلزار شهدای کرمان، دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
شایان ذکر است ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ نفر مجروح شدند.
انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.
رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: آمار شهدا تا عصر امروز به 95 نفر و مجروحان هم به ۱۸۸ نفر رسیده‌اند.
 

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت‌دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. روح مطهر شهیدان انشاالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی می‌کنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای/ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

دیدگاه‌ها  

#1 موسوی 1402-10-19 12:39
نوحه خوانی برادر مسلم رضایی مداح محله اسدآبادی در این مراسم خودجوش بسیار عالی و به جا بود. کاش یافته فیلم و تصویر مگذاشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا