یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف 68 خودروی سبک با تغییر وضعیت در اجرای طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر موسوم به شوتی طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد .
به گزارش یافته، سرهنگ" نبی اله قاسمی" یکشنبه در جمع خبرنگاران و در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های امینت بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح عملياتي طی 48 ساعت گذشته 68 دستگاه خودروی تغیر وضعیت موسوم به شوتی که با رانندگی های مخاطره آمیز باعث ایجاد بی نظمی و خطر در سطح جاده ها شده بودند، توقیف شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این که تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند، سیلندر، شاسی، اتاق و رنگ مالکان می توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند گفت: پلیس با هر گونه تغییردر وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد درجلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ های غیر مجاز، دودی کردن شیشه ها و دستکاری در فنر بندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می نماید و تا کنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است.
سرهنگ قاسمی در پایان به رانندگان توصیه کرد، ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود را دستکاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده اند آن را اصلاح نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 عابر 1402-10-03 21:39
این نوع رانندگی شده بلای جان جاده ها... اگه ماشین شون رو توقیف کنن یا گواهی نامه راننده رو باطل کنند یا از حق رانندگی محروم کنند دیگه جرات رفتن دنبال اینکار بسر کسی نمی زنه. درسته کار نیست بیکاری استان بالاست ولی این شغل خوبی نیست...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا