یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رییس پلیس راه لرستان گفت: ریزش تونل های خرگوشان و اثریک مسیر پل زال را مسدود کرد.
سرهنگ محمد زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: صبح امروز ریزش سنگ بین تونل های خرگوشان و اثریک به سمت اندیمشک موجب خسارت به یک دستگاه کامیون ایسوزو شد و به دلیل این ریزش مسیر پل زال مسدود شده است.
وی اظهار داشت: تلاش می شود مسیر در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی و حجم ترافیک در این مسیر کاهش یابد.
رییس پلیس راه لرستان با بیان اینکه بیشترین حوادث و گره های ترافیکی بین تونل های خرگوشان و اثریک است، اظهار داشت: پیش از این مصوب شده است که مسوولان آزادراه نسبت به احداث یک پایگاه امداد خدماتی به منظور بازگشایی مسیر در مواقع ریزش اقدام کنند که متاسفانه تاکنون در این راستا هیچگونه اقدامی نشده است.
زارعی تاکید کرد: ایجاد پایگاه امدادی و خدماتی در این مسیر بسیار ضروری است و تلاش می شود که مسوولان آزادراه نسبت به ایجاد این پایگاه هر چه سریعتر اقدام کنند تا در مواقع نیاز به سرعت مشکلات برطرف و مسیر جهت تردد خودروها بازگشایی شود.

تکمیلی: بازگشایی آزادراه خرم آباد به اندیمشک

رئیس پلیس راه لرستان گفت: مسیر پل زال بر اثر ریزش تونل‌های اثر سه و خرگوشان مسدود شده بود که اکنون بازگشایی شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد زارعی گفت: صبح امروز پنج شنبه ۹ آذرماه ریزش سنگ بین تونل‌های خرگوشان و اثر سه موجب خسارت به یک دستگاه کامیون ایسوزو شد که به دلیل این ریزش مسیر پل زال مسدود شده بود و اکنون بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث و گره‌های ترافیکی بین تونل‌های خرگوشان و اثر سه است، افزود: پیش از این مصوب شده بود که مسئولان آزادراه برای احداث یک پایگاه امداد خدماتی با هدف بازگشایی مسیر در مواقع ریزش اقدام کنند که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

سرهنگ زارعی تاکیدکرد: ایجاد پایگاه امدادی و خدماتی در این مسیر بسیار ضروری است و تلاش می‌شود که مسئولان آزادراه برای ایجاد این پایگاه هر چه سریعتر اقدام کنند تا در مواقع نیاز به سرعت مشکلات رفع و مسیر برای تردد خودرو‌ها بازگشایی شود.

دیدگاه‌ها  

#1 کشوری 1402-09-09 12:04
گرانترین آزادراه کشور که بیشترین عوارضی را هم می‌گیرد متأسفانه حتی روشنایی هم ندارد و اکثر اوقات ریزش دارد پس چرا درستش نمی‌کنند؟
نقل قول کردن
#2 پسرلر 1402-09-09 23:06
بیشترین عوارض رو میگیره هیچ گونه امینی هم نداره .امکانات نداره نمیدونم برای چی اینقدر گران هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا