یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: سوخت به افرادی که در شهرها و یا روستاها بدون دلیل منطقی از گاز شهری استفاده نمی کنند با نرخ فوب خلیج فارس فروخته خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی صبح روز سه شنبه هفتم آذرماه در جلسه کمیته سوخت استان با موضوع بند "ب" تبصره ۱۴ قانون بودجه، عنوان کرد: وزارت نفت و در ذیل آن شرکت های تهیه و توزیع فرآورده های نفتی در استان ها مکلف هستند طبق قانون از فروش نفت سفید و گاز مایع با قیمت یارانه ای به افرادی که بدون دلیل حاضر به استفاده از سیستم لوله کشی گاز شهری نیستند امتناع کند.
وی ادامه داد: روستائیانی که به شبکه  گاز شهری دسترسی ندارند با تایید شرکت گاز مربوطه از این امر مستثنی بوده و گاز مایع و یا نفت سفید را با نرخ یارانه ای دریافت خواهند کرد.
معاون استاندار در مورد کسبه ای که با دلیل منطقی نیاز به استفاده از گاز "ال پی جی" و یا نفت سفید دارند، تصریح کرد: اگر نیاز این کسبه از طرف دستگاه مرجع و یا صنف مربوطه تایید شود می توانند سوخت یارانه ای دریافت کنند.
ابراهیمی تاکید کرد: روستاییان و کسبه ای که مشمول دریافت سوخت یارانه ای هستند می بایست در سامانه ی صدف ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: برای این کار متقاضیان باید به شرکت های پخش فرآورده های نفتی مراجعه کنند تا برای بررسی میدانی به دستگاه های ناظر ارجاع داده شوند.
معاون استاندار افزود: بدیهی است در صورت تایید دستگاه ناظر و معرفی به شرکت پخش می توانند در لیست سامانه صدف ثبت و سوخت یارانه ای خود را دریافت کنند.
ابراهیمی به افرادی که بدون دلیل منطقی از استفاده از شبکه گاز شهری سرباز می زنند توصیه کرد نسبت به گازکشی شهری اقدام کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 ع 1402-09-08 07:12
اونوقت درآمد مردم به قیمت فوب خلیج فارس هست؟
نقل قول کردن
#2 مهدی 1402-09-08 22:30
مگه درامد مردم بافوب است که هزینه بافوب باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا