یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۶۸ متخصص در رشته‌های تخصصی پزشکی در مراکز درمانی استان توزیع خواهند شد.
به گزارش یافته، بهرام دلفان روز پنج‌شنبه، ضمن خوش آمد گویی به متخصصین جدید الورود به سیستم درمانی استان لرستان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های استان‌های کم برخوردار کمبود پزشک عمومی و متخصص است که علیرغم آموزش و تربیت این همه متخصص، بازهم با کمبود نیروی عمومی و تخصصی پزشکی مواجه‌ایم که از گلایه‌ها و انتظارت مردم و بازدید‌های به عمل آمده می‌شود به آن پی برد.
وی افزود: همواره دانشگاه به دنبال جذب تخصص و شرایط ماندگاری آن‌ها می‌باشد که حرف نهایی را در ابن قضیه منایع مالی و درآمد‌ها می‌زنند که با برنامه‌های طراحی شده با توجه به اصل صرفه‌جویی، به دنبال افزایش در آمد‌های دانشگاه هستیم.
دکتردلفان تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم در عرصه سلامت وظیفه ماست و هیچ التزامی بالاتر از خدمت به بیماران و تأمین سلامت جامعه نیست؛ لذا با توجه به مسئولیت خطیر متخصصین در درمان بیماران به دنبال ایجاد بستری مناسب برای ارتقا امور رفاهی و تسهیلات متناسب برای پزشکان متخصص هستیم.
دکتر دلفان بیان داشت: ۶۸ متخصص در رشته‌های تخصصی پزشکی از قبیل: پاتولوژی، ارتوپدی، پوست و مو، داخلی، عفونی، قلب، نورولوژی، بیهوشی، پزشکی هسته‌ای، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب فیزیکی، اطفال، گوش و حلق و بینی در مراکز درمانی استان توزیع خواهند شد.
رئیس دانشگاه گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۲ نیروی تخصصی بصورت موردی و ۱۰ متخصص دیگر نیز بصورت تمدید طرح جذب شده‌اند که من حیث المجموع تا کنون ۹۰ نیروی تخصصی در سال‌جاری جذب و در مراکز درمانی مشغول خدمت به مردم می‌باشند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-08-26 00:54
آزمون استخدامی زیر نظر علوم پزشکی برگزار شود و بهترین جوان‌ها انتخاب شوند
نقل قول کردن
#2 عبدالصمد 1402-08-26 19:53
همه شون در اسرع وقت و یا نهایتا در پایان طرحشون فرار میکنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا