یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز گفت: اختلاف سلیقه در هیأت‌های اجرایی و نظارت طبیعی است، اما ملاک ما قانون و مستندات می‌باشد.
به گزارش یافته، ‌ایمان خسروی در گفتگو با نیوز الیگودرز با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت اجرایی گفت: هیأت اجرایی صلاحیت تعداد ۶۱ داوطلب را در مهلت قانونی بررسی نمود که از این تعداد تعداد صلاحیت ۳۶ نفر تأیید و به هیأت نظارت ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه ۴ نفر از داوطلبان انصراف دادند، افزود: ۳۳ نفر از داوطلبان مرد و سه نفر از داوطلبان زن در این مرحله تأیید شدند و برخی از کسانیکه هم که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده بدلیل عدم احراز و نبود سوابق مدیریتی بوده است.
وی ضمن قدردانی از تلاش اعضای هیأت اجرایی افزود: گاهی اختلاف سلیقه در هیأت‌های اجرایی و نظارت وجود دارد که طبیعی است و نباید به دفاع از داوطلبی خاص سو برداشت شود.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات الیگودرز گفت: دولت از هیچکدام داوطلبان حمایت نخواهد کرد و صرفاً مجری برگزاری انتخابات با رعایت عدالت محوری و قانون مداری می‌باشد و تلاش من هم بعنوان رئیس هیأت اجرایی دفاع از قانون و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان به عنوان نماینده بخشی از جامعه بوده است.
وی افزود: در ارزیابی‌ها تمام تلاش خود را برای تأیید صلاحیت داوطلبان بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی آن‌ها انجام دادیم و بر اساس لیست تأیید شدگان حتی کسانیکه با دولت تضاد فکری و سیاسی داشته‌اند تأیید صلاحیت شده‌اند.
رئیس شورای تأمین الیگودرز ضمن قدردانی از اعضای این شورا گفت: دغدغه همه ما امنیت برگزاری انتخابات می‌باشد و بر همین اساس داوطلبان شایسته است با حفظ آرامش اعتراضات خود را صرفاً از مجاری قانونی پیگیری نمایند.
وی ضمن رد شایعاتی مبنی بر استعفای خود گفت: از همه داوطلبان و هواداران آن‌ها می‌خواهیم به قانون تمکین نموده تا شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور باشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-08-21 09:00
جای دکتر خدابخشی واقعا خالیه
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-08-22 00:29
یک عده میان طرح های ملی که دولت ساخته را به دروغ به فلان نماینده نسبت میدن، اون طرحهای آزادراه یا راه آهن با پیگیری دکتر دهمرده و دولت وقت کلنگش زده شده و هنوزم تکمیل نشدند پس لطفا فعالیت و تلاش استانداران قبلی را به پای خود نگذارند. وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا