یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اجلاسیه شهدای زن لرستان با عنوان "انیس شاهدان" در خرم‌آباد برگزار شد.
اجلاسیه  "انیس شاهدان" گرامی‌داشت ۴۷۹ شهیده زن استان لرستان ذیل کنگره ملی شش هزار ۵۵۵ شهید استان لرستان روز دوشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه استان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، فریبا ولی‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد.
رونمایی از ۴ عنوان کتاب و دو مستند، برپایی نمایشگاه جانبی، اجرای نمایش و سرود و مداحی از بخش‌های مختلف این اجلاسیه بود.  
 
مادران لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: مادران و همسران شهدای استان لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فریبا ولی‌پور روز دوشنبه در حاشیه برگزاری اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن استان لرستان ضمن ابراز همدردی با مادران شهیدپرور غزه و فلسطین، گفت: مادران شهدای غزه و فلسطین سال‌‌هاست که نسلی پس از نسل دیگر شاهد شهادت فرزندان خود هستند و برای دفاع از آرمان‌های خود و دفاع از سرزمین عزیز و مقدسشان از این راه کوتاه نیامدند.
رئیس کمیته بانوان کنگره شش هزار ۵۵۵ شهید استان لرستان ضمن گرامی‌داشت یاد مادران شهدا، گفت: بدون تردید در پیدایش و تربیت شش هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان و سرداران بزرگوار این خطه، مادرانی بسیار بزرگ و شیردل که فرزندان عزیز خود را برای فدا شدن در راه آرمان‌های امام تربیت‌ کردند نقش اساسی داشتند و صفحه زرینی را  به ثبت رساندند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: مادران و همسران شهدای استان لرستان به دعوت رهبر پیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همسران دلاور و فرزندان رشید خود را برای فداکاری و جانفشانی در صحنه‌های مختلف آماده و تشویق کردند و بعد از شهادت هم با صبر و استقامت و پیروی از رهبر زمان خود ترویج‌دهنده اهداف والای آنان بوده و هستند.
وی گفت: ضمن احترام به ۴۷۹ شهید استان لرستان تاکید بر این است که در وجود شش هزار و ۵۵۵ شهید این استان و در وجود سرداران و دلاوران بزرگ این سرزمین زنان و مادران بزرگ لرستانی این سرزمین حرف اول را می‌زنند.
ولی‌پور به برنامه‌های اجرا شده در کمیته بانوان شهدا اشاره کرد و افزود: کاشت ۴۷۹ نهال مثمر، احداث ۱۱ بوستان به نام بانوان شهیده استان، تالیف و انتشار ۴ عنوان کتاب، تهیه ۲ مستند ۲۴ و ۱۵ قسمتی، برگزاری شب شعرهای مختلف، برگزاری یادواره شهدای زن و اجرای روایتگری در ۴۷۹ کلاس درس از جمله این برنامه‌ها هستند.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-07-24 21:22
بجای گلونی پرچم اسلامی نصب میکردند
در هر مناسبتی ما این گلونی را چه با ربط و چه بی ربط می‌بینیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا