یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیرخانه دائمی شهر هوشمند با هدف هوشمندسازی شهر خرم‌آباد تشکیل می‌شود.
به گزارش ایمنا، نخستین نشست هوشمندسازی شهر خرم‌آباد امروز _ یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ با حضور هلدینگ دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس مرکز تحقیقات و مدیران شهرداری خرم‌آباد در دفتر شهردار برگزار شد.
داریوش بارانی، شهردار خرم‌آباد در این جلسه با اشاره به ضرورت هوشمندسازی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: بحث هوشمندسازی زمانی یک انتخاب بود و یک مدیر تصمیم می‌گرفت به سمت هوشمندسازی برود یا خیر، اما امروز یک ضرورت است و هرچقدر در این مسیر دیرتر شروع به پیمایش کنیم دیرتر به مقصود می‌رسیم و فرصت‌های زیادی را از دست خواهیم داد.
وی افزود: موضوع هوشمندسازی در شهرداری خرم‌آباد امروز از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده و نیاز است که به قید فوریت کم کاری‌های گذشته را جبران کنیم تا بتوانیم در بحث هوشمندسازی که حوزه گسترده‌ای است و با حوزه پسماند، ترافیک، میادین میوه و تره‌بار و ارائه خدمات مالی در ارتباط است این مسیر را سریع‌تر طی کنیم.
به گزارش ایمنا، نخستین نشست هوشمندسازی شهر خرم‌آباد با حضور هلدینگ دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به منظور ایجاد تفاهم‌نامه شهر هوشمند، موضوع هوشمندسازی در فضای استان لرستان، چگونگی اجرای این پروژه و آشنایی با مسائل و مشکلات شهرداری در ایجاد زیرساخت‌های این طرح برگزار شد.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-22 22:46
دیواره ساحلی و پل ماسور خرم‌آباد که از سال ۱۳۹۶ شروع شده پس کی افتتاح میشود؟ همچنین چرا از فرودگاه تا میدان شقایق باند کندرو آسفالت شده وجود ندارد؟
نقل قول کردن
#2 بابك حسنوند 1402-05-23 06:32
آقاي شهردار چه برنامه اي داريد براي توسعه شهر خرم آباد اين را بيان بفرماييد ؟
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1402-05-23 08:09
چنانچه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر توضیح مفصلی در باره هوشمند سازی شهر ارائه بدهند و بفرمایند که چه دستاورد و چه مزایایی برای شهر دارد ممنون میشویم...هوشمند سازی بحث بسیار گسترده و وسیعی است...حالا در خرم آباد در چه مواردی و در چه سطحی قرار است اجرا شود؟؟؟
نقل قول کردن
#4 خرم‌آبادی 1402-05-23 09:50
ورودی خرم‌آباد از سمت شهرستان چگنی آسفالت و زیباسازی شود الان با رسیدن اربعین حسینی خیلی از مردم و کاروان‌ها از مسیر خرم‌آباد و چگنی به کوهدشت و ایلام میروند و این مسیر باید مرتب و دارای امکانات باشد
نقل قول کردن
#5 امير يعقوبي 1402-05-23 11:02
به نقل از بابك حسنوند:
آقاي شهردار چه برنامه اي داريد براي توسعه شهر خرم آباد اين را بيان بفرماييد ؟

هيچ برنامه اي ندارند نه خودش نه شورا "شورايي براي هيچ "
نقل قول کردن
#6 سیدالموسوی 1402-05-23 11:22
.مسولین محترم خصوصا اوقاف فکری به تبدیل باغ موقوفه مرحوم دولتیاری به پارک جهت استفاده شهروندان درمجاورت دریاچه بهشت در خرم اباد بکنند قبل ازاینکه توسط مافیای زمین خوار و سودجویان به قبرستان غیر استاندارد در مرکز شهر شود...
اگر موقوفه است چرا ده سال است توسط اوقاف حصار کشی و بلا استفاده عموم شده است ...
مردم در این اپارتمان ها یقفس مانند نیاز به فضای سبز وورزشی دارند وسرانه پارک وفضای ورزشی توسط شهرداری ها ی بیخیال مرتب کاسته میشود وتناسبی با جمعیت متمرکز وومتراکم محله ها ی علوی وخیراباد و.....ندارد...
نقل قول کردن
#7 شهروند 1402-05-23 13:03
تعریض ورودی شهرک حکمت خرم آباد که مطالبه ۵ محله این شهر است چرا توسط شهرداری خرم‌آباد پیگیری نمیشود؟؟؟
نقل قول کردن
#8 شهروند 1402-05-23 20:27
استان‌های کرمانشاه و ایلام و خوزستان از مزیت راهپیمایی اربعین استفاده کردند و تمام راههای مواصلاتی استانشان را از ورود تا مرز خسروی کرمانشاه و مرز مهران ایلام و تا مرز شلمچه را آسفالت و روکش و خط کشی کردند درصورتیکه لرستان با هر سه استان همسایه است با سه استان مرزی، ولی هیچ جاده‌ای را درست و ایمن نکردند حداقل جاده خرم‌آباد به چگنی و کوهدشت تا مرز ایلام را درست می‌کردند الان ورودی خرم‌آباد از میدان بهشت در خضر تا شهر سراب دوره چگنی بدترین کیفیت آسفالت را دارد روکش آسفالت از بین رفته، حداقل اداره راه و ترابری خرم‌آباد بخاطر امام حسین علیه‌السلام در راهپیمایی اربعین بیان این جاده خرم‌آباد تا حداقل شهرستان چگنی و کوهدشت را درست کنند لکه گیری و آسفالت و خط کشی و روشنایی را درست کنند و مسجد و سرویس بهداشتی و بوستان در این مسیر بسازند و امنیت و ایمنی این مسیر را بالا ببرند الان جاده‌ای که از پشت بازار خرم‌آباد از وسط خضر عبور می‌کند و به میدان بهشت می‌رود در تاریکی مطلق است و هیچ دوربین امنیتی ندارد ورودی های شهر خرم‌آباد را امن و ایمن کنند با نصب دوربین های امنیتی و پایش. با تشکر
نقل قول کردن
#9 فریاد 1402-06-01 01:58
شهر هوشمند کجا بود داداش .امسال زمستون باید با تاپاله سوزی خودمونو گرم کنیم .شهرداری خرم آباد هنوز توی زونکن و پوشه و کپی و گیره و پنس و چسب .این وسایل عهد شاه سلطان حسین داره سیر می کنه شما می گی هوشمند سازی.چی رو می خوای هوشمند کنید ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا