یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: پانزدهمین‌ اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بمنظور تحول اساسی در روند حل مسائل و مشکلات استان در دانشگاه لرستان تشکیل خواهد شد.

به گزارش یافته، فرهاد زیوار در تشریح دیدار معاونین و مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با استاندار لرستان که شامگاه شنبه ۱۴ مرداد برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید پانزدهمین‌اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بمنظور تحول اساسی در روند حل مسائل و مشکلات استان در دانشگاه لرستان تشکیل شود.
زیویار در این دیدار با استقبال از مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه تصمیم‌گیری بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های علمی و بی‌نیاز بودن از پژوهش و تحقیقات علمی و تجارب نخبگان یک ضعف اساسی در جامعه است.
استاندار لرستان با انتقاد از وجود فاصله بین دستگاه‌های اجرایی و تحقیقات دانشگاهی گفت: در حال حاضر بهترین تحقیقات و مقالات مختلف در قفسه دانشگاه‌ها بدون استفاده قرار دارند که می‌توان به مقالات و تحقیقات‌اندیشمندان مختلف و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اشاره کرد.
وی افزود: باید تلاش کنیم که این ظرفیت‌های اساسی در کنار هم قرار گیرند و فاصله بین آن‌ها کم شود.
زیویار تصریح کرد: با توجه به اینکه تشکیل این سیستم بدون ایجاد ساختار جدید و به دور از تحمیل هزینه مضاعف به دولت است، راه‌اندازی شعبه استانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌تواند گامی مؤثر باشد تا از ساز و کار و بروکراسی متوقف‌کننده خارج شویم به همین جهت تا حد امکان به ایجاد این مرکز کمک خواهیم کرد و این موضوع شدنی است.
استاندار لرستان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان از نظر فکری با دانشگاه فاصله چندانی نداریم ابراز‌امیدواری کرد: از آنجا که در این موضوع ظرفیت‌های علمی مورد نظر است، با راه‌اندازی تشکیلات استانی در دانشگاه لرستان ارتباط تنگاتنگی بین مدیران استانی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته برقرار شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-05-15 19:42
رئیس دانشگاه لرستان بفکر ساخت خوابگاه و ساخت دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ شناسی باشد
همچنین چرا دانشگاه لرستان، هیچگونه دانشکده هنری ندارد؟
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-05-15 19:43
تمام استان‌های اطراف ما دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز لرستان، الان شهرهای اراک و همدان و کرمانشاه و دزفول و اصفهان و حتی بهبهان هم دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز ما :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا