یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان از برقرای تردد بر روی پل جدید ورپل بخش شاهیوند شهرستان چگنی خبرداد.
به گزارش یافته، مرتضی شیروانی در این خصوص اظهار کرد: پل ورپل که راه ارتباطی بخش شاهیوند را به بخش مرکزی شهرستان چگنی وصل می‌کند، از جمله پل‌هایی است که در سیل۹۸ تخریب شده بود.
وی ادامه داد: عملیات ساخت این پل در تیرماه سال گذشته به صورت مشارکتی با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان، بنیاد علوی و ارتش جمهوری اسلامی آغازشد، به صورتی که ساخت عرشه پل توسط راهداری، اجرای ابنیه با ارتش جمهوری اسلامی و تهیه مصالح با بنیاد علوی انجام شود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پل ورپل بخش شاهیوند با ۱۰۸ متر طول از ۳ دهنه ۳۶ متری، عرض ۵/۵ متر، پایه‌های بتنی و عرشه فلزی و با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته شده است.
مهندس شیروانی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر عملیات ساخت پل تکمیل شده، تردد بر روی این پل برقرار است و در آینده نزدیک با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-04-20 13:47
مسئولان اداره راه و ترابری کمک کنند و جاده خرم‌آباد به چگنی را ترمیم و آسفالت کنند روکش جاده بسیار وضعیت بدی دارد پر از چاله و پر از دست انداز است
نقل قول کردن
#2 پسرلر 1402-04-21 01:08
کمربندی خرم آباد مابین دوتا آزاد راه مهم هستش وجاده های لرستان ابریشم راه ..چرا مدیرکل اداره راه بودجه نمیگیره نه نور داره نه خط کشی نه شانه خاکی تابلو هشدار دهنده نداره خواهشی دارم از خبر یافته گزارشی در مورد کمربندی خرم آباد تهیه کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا