یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک پسماندهای خشک با قابلیت بازیافت جمع آوری و مدیریت می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، با توجه به آخرین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت پسماند شهرستان خرم‌آباد که در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد شهرداری خرم آباد موظف به راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم‌آباد گردید.
کامران فرمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زيست شهرستان خرم آباد در این خصوص گفت: در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت پسماند شهرستان خرم‌آباد که در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد مصوب گردید شهرداری خرم آباد نسبت به راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم‌آباد اقدام نموده و مقرر شد به همین منظور این ایستگاه‌ها در مکان‌های پر تردد جانمایی، نصب و تجهیز شوند.
فرمانپور این اقدام را در چارچوب ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون مديريت پسماند برای شهر خرم آباد ضروری دانست و گفت؛ امیدواریم شهرداری‌ها با نصب و راه‌اندازی این ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهرها بتوانند بخش قابل توجهی از طلای کثیف را مدیریت نمایند.
فرمانپور در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح تفکیک پسماند خشک و در کنار آن ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان به منظور جداسازی پسماندهای خشک و تر از مبدأ می‌باشد.
فرمانپور در پایان اظهار داشت: همشهریان می‌توانند با تحویل پسماندهای خشک خود به این ایستگاه‌ها وجه نقد و یا ملزومات مصرفی از متصدیان ایستگاه تحویل بگیرند که هدف از این کار تشویق همشهریان به اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدأ و جلب مشارکت آحاد مردم در طرحهای مدیریت پسماندهای عادی شهری می‌باشد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-04-20 13:54
کار بسیار ارزشمندی است به شرطی که نان خشکه ها و ضایعاتی ها خوابشون نکنند لطفا این ضایعاتی ها را در سطح شهر خرم‌آباد جمع کنید و به حومه و خارج شهر ببرید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا