یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان جزئیات برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهر خرم‌آباد را اعلام کرد.
مسلم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری «مهمانی بزرگ غدیر» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: در این مهمانی بزرگ، ۲۰۰ موکب میزبان و پذیرای مردم خواهند بود.
وی با اشاره به برگزاری این مهمانی بزرگ از ابتدای بلوار شهید سید نور خدا موسوی، ابتدای بلوار شورا تا انتها و مسیر برگشت آن و به طول سه کیلومتر، عنوان کرد: به طور حتم مشابه این جشن را در سایر شهرهای استان طی سال آینده خواهیم داشت.
دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان با بیان اینکه این مهمانی بزرگ در روز ۱۶ تیرماه و هم‌زمان با عید غدیر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ساعت برگزاری این جشن نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ است.
رضایی گفت: طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و همچنین غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در این روز است.
وی با تأکید بر اینکه این جشن با مشارکت و همکاری خود مردم برگزار می‌شود، افزود: همچنین مجموعه‌های مختلف هیئت رزمندگان اسلام، بسیج مداحان، کانون مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی، بنیاد دعبل، نهضت پیشرفت بانوان و… در برگزاری این جشن مشارکت و همکاری دارند.
دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان با بیان اینکه بعد از تبلیغ فرهنگ غدیر، مهم‌ترین هدف از برگزاری این مهمانی بزرگ، وحدت، همدلی و همگرایی بین مجموعه‌های مذهبی استان است، گفت: همه این مجموعه‌ها در روز عید غدیر جمع می‌شوند و برای عاشقان امیر المومنین (ع) خدماتی را ارائه می‌کنند.
رضایی با اشاره به نمایش توانمندی هیئت‌های مذهبی، موکب‌های حسینی و… به عموم در راستای جهاد تبیین، گفت: برای برخی از دستگاه‌های اجرایی یک سری وظایف را پیش‌بینی کرده‌ایم، شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری دراین‌رابطه پای‌کار بوده، دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و خدمت‌رسان نیز دراین‌رابطه پای‌کار بوده‌اند.
وی با اشاره استقرار اکیپ‌های درمانی، بهداشتی، جهاد تبیین در حوزه جوان و خانواده، رسانه و… دراین‌رابطه، گفت: در این راستا همه باید سفیر برنامه عید غدیر باشیم و اقدام به دعوت عمومی برای حضور در این مهمانی بزرگ کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 مجتبی 1402-04-14 22:24
مهمانی بزرگ غدیر در بروجرد هم برگزار میشه مکان از پیدان تختی تا انتهای تختی رفت و برگشت به طول ۵ کیلومتر فردا از ساعت ۵ بعدازظهر
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-04-15 23:04
به نقل از مجتبی:
مهمانی بزرگ غدیر در بروجرد هم برگزار میشه مکان از پیدان تختی تا انتهای تختی رفت و برگشت به طول ۵ کیلومتر فردا از ساعت ۵ بعدازظهر
مردم میان کلی زباله می‌ریزند لطفا سطل زباله بیارن تا مردم خیابانهارو کثیف نکنند و موجب زحمت کارگران زحمتکش شهرداری نشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا