یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان ازانهدام باند ۵ نفره جاعل و کشف ۲۲ فقره کارت پایان خدمت جعلی در شهرستان "خرم آباد " خبرداد.
کارت‌های قدیمی پایان خدمت و معافیت فاقد اعتبار هستندبه گزارش روز شنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان‌های همجوار به پلیس آگاهی استان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ۵ جاعل را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان"خرم آباد" دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۲۲ فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.
این مقام انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری ۲ شهرستان "خرم آباد" رسیدگی شد گفت: متهم ردیف اول به‌اتهام فراهم کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین‌اتهام به ۲ سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف ۶ تا ۲۷ به‌اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به یک سال حبس تعزیری محکوم که جهت ۱۵ نفر از آنان یک سال حبس به مدت ۳ سال به حالت تعلیق ساده در آورده شده است.
سردارالهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی با پلیس با اشاره به‌ای نکه اعمال مجرمانه کلاهبرداران و سودجویان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد، درصورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-04-10 14:04
دو سال زحمت کشیدیم رفتیم خدمت سربازی بعد عده‌ای پول میدن و کارت خدمت می‌خرند پس عدالت چی میشه؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا