یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان  گفت: افزایش نیروهای شرکتی نسبت به سال 1401 به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تایید کمیته مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور قابل انجام است.
به گزارش یافته، سمانه حسن‌پور در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان و کمیته بهره‌وری که با دو دستور کار بررسی و تصویب فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ و تشریح وضعیت استقرار چرخه بهره‌وری استان در مقایسه با کشور برگزار شد، گفت: در سازمان ملی بهره‌وری  استقرار چرخه بهره وری در پروژه‌های بزرگ مدنظر و در واقع ما به دنبال انتخاب پروژه هایی هستیم که چرخه بهره‌وری  را بتوانیم در آنها مستقر کنیم.
وی تصریح کرد:  باید در حوزه‌های آب، کشاورزی و صنعت متمرکزتر شویم و در این حوزه پروژه‌ها را انتخاب کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیان اشتغال در دستگاه های اجرایی حتما باید در آزمون استخدامی شرکت کنند و بعد از پذیرش وارد مرحله گزینش شوند.
وی با تاکید بر به‌کارگیری فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استان که در جلسه شورای ترویج هم به آن تاکید شد، افزود: یک سری دستگاه‌های اجرایی هستند که بعد از گذشت ۲ سال از برگزاری آزمون هنوز اقدامی برای آنها در سامانه صورت نگرفته است.
این مقام مسئول با بیان اينکه حتماً یک گزارش تحلیلی مفصل از این روند برای استاندار و رئیس بنیاد شهید کشور ارسال می‌شود، تصریح نمود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی استانی بیش از آنکه سازمان مدیریت ورود کند اقدامات لازم را انجام دهند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: دستگاههای اجرایی استان موظفند نسبت به تولید، چاپ و نصب کد دو بعدی کارکنانی که به طور مستقیم به ارباب روجوع خدمت می کنند اقدام نمایند و دستگاههای که نسبت به معرفی کاربر سامانه سینا جهت بارکد مذکور برای کارکنان خود اقدام نکره اند حداکثر تا پایان خرداد ماه کاربر را به این سازمان معرفی نمایند
دکتر حسن پور در پایان تاکید کرد: به استناد تبصره(2) ماده(6) ضوابط اجرایی سال 1402، هرگونه افزایش نیروهای شرکتی نسبت به سال 1401 به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تایید کمیته مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور قابل انجام است.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-03-27 18:27
هر سازمانی که نیرو و پرسنل می‌خواهد به نظرم باید آزمون برگزار کند و به بومی هر شهری هم امتیاز دهند تا حق به حقدار برسد
نقل قول کردن
#2 فرزاد 1402-03-28 08:07
بیشتر ارگان ها نیروهای موردنظر خودشون رو با سفارش و بدون هیچ ضابطه ای می گیرن بعد آگهی استخدام میزنن یه سری بنده خدا رو هم سر کار میذارن ، آزمون شون هم صرفا برای تبدیل وضعیت همون نیروهای شرکتی خودشونه...
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-03-28 15:42
به نقل از فرزاد:
بیشتر ارگان ها نیروهای موردنظر خودشون رو با سفارش و بدون هیچ ضابطه ای می گیرن بعد آگهی استخدام میزنن یه سری بنده خدا رو هم سر کار میذارن ، آزمون شون هم صرفا برای تبدیل وضعیت همون نیروهای شرکتی خودشونه...
جدی؟ والا بخدا این جوانمردی نیست اداره بازرسی و دیوان محاسبات و دادگستری نظارت کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا