یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهاد میانگین ۵ سال برای حقوق بازنشسته ها مغایر قانون همسان سازی است، گفت: اصلاح پیش نویس لایحه پیش از ارائه به مجلس ضروری است.
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از سپاه برای رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، گفت: توصیه می کنم خودروسازان از اقدامات انجام شده توسط هوافضای سپاه برای ارتقای کیفیت خودرو استفاده کنند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور در تذکری، گفت: رشد تولید با قیمت های دستوری که به نوعی سرکوب تولیدکنندگان است، امکان پذیر نیست، همان طور که توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی با ممنوعیت صادرات و ایجاد محدودیت صندوق توسعه ملی در پرداخت تسهیلات به این واحدها امکان پذیر نیست.
وی افزود: برنامه هفتم برای اجرای یک برنامه پنجساله با بیش از 30 ماده در آن ارائه شده و همه چیز در اولویت قرار گرفته و این به معنای آن است که هیچ چیز در اولویت نیست.
خدابخشی یادآور شد: پیشنهاد میانگین 5 سال برای حقوق بازنشسته ها در برنامه هفتم مغایر همسان سازی بازنشسته ها با شاغلین است لذا تقاضای اصلاح پیش نویس لایحه، قبل از ارائه به مجلس را داریم.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از دولت برای بهبود روابط با همسایگان و درخواست ارتقاء فرمانداری الیگودرز به فرماندهی ویژه خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: طرح احداث مجتمع گردشگری سد الیگودرز از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان است که هنوز اقدامات عملیات اجرایی آن شروع نشده لذا خواهشمندم هرچه سریع تر نسبت به اجرای این طرح که محرک توسعه استان است اقدام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 Majid 1402-03-23 12:56
نمیدونم در مورد ما چی فکر می‌کنند که هر جور دوست داشته باشند تصمیم می‌گیرند و اصلا ملاحضه ملت رو نمی‌کنند آخه مگه میشه میانگین ۵ سال به جای اینکه ۱ سال آخر رو مبنا قرار بزارن میان بیشترش میکنن ،مسئولین ژاپن بابت اشتباهاتشون میان تا کمر جلو ملت خم میشن اما اینجا انگار ما برده و رعیت آقایون هستیم
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-03-23 13:28
افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بالاخره به کجا رسید؟ همچنین ثبت‌نام از جاماندگان سهام عدالت کی شروع میشود؟
نقل قول کردن
#3 حسینی 1402-03-24 08:32
بعد از سی سال زحمت . سنوات و که سر وقت و یکجا نمیدن در چند مرحله .بجای این بیان تورم جهت بازنشستگان در نظر بگیرند . چند سال قبل کسی باز نشسته میشد با دریافتی میتوانست جند ماشین یا خونه نقلی بخره ولی الان ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا