یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرگرد "رسول مهدوی پور"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی، شامگاه 21خرداد در بیمارستان ولیعصر (عج) به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
به گزارش یافته به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد "رسول مهدوی پور" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی، اتوبان ساوه _ تهران به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد.
این گزارش حاکیست وی بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرگرد "مهدوی پور" در حین این مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در کما به سر می‌برد.
این شهید والامقام متاهل و دارای یک فرزند دختر و اهل استان لرستان، شهرستان کوهدشت می‌باشد،

پیکر مطهر شهید «رسول مهدوی‌پور» ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هفته جاری از مقابل مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به‌سمت بهشت زهرای کوهدشت تشییع می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 کیارش 1402-03-22 19:31
متاسفانه شهر خرم آباد و جاده های منتهی به خرم آباد پر از ماشین های به اصطلاح شوتی شده که واقعاآرامش جاده ها رو از بین بردند.
روحشون شاد .
نقل قول کردن
#2 خرم آبادي 1402-03-22 21:01
خدارحمتش کنه واقعا پلیس قشر مظلوم جامعه است با حقوق کم جان برکف مراقب این جامعه بلاخیز شده و هر روز اخبار کشته شدن یکی یکی رو میشنویم
نقل قول کردن
#3 Khorramabdi 1402-03-22 22:33
خدارحمتش کنه، به خانوادش تسلیت عرض میکنم. بحث شوتی ها ی معضلی برای جامعه شده، هیچ برنامه ی فرهنگی و انعطاف پذیری برای مقابله با این شوتی ها از سوی دولت و نهادهای مربوطه وجود ندارد. باید بپدیریم پدیده شوتی در جامعه به شکل قارچ در حال رویش هست اما فقط نیروی انتطامی وسط میدان هست. به این شکل برخورد هم مشکل حل نمیشود یا شهادت نیرویهای خدوم پلیس یا گرفتاری و کشته شدن شوتی ها. باید فکری اساسی کنند. جوانان هم از فرط بیکاری به این کار رو آوردند.
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1402-03-22 23:42
اگر زاگرس هم صنعتی بود و سد داشت و کار خوب بود کسی نمی‌رفت شوتی
نقل قول کردن
#5 دلفانی 1402-03-23 11:13
بحث شوتی فقط بخاطر بیکاری نیست بخاطر درآمد بالای آن در قبال رانندگی و نه مهارت یا تحصیل خاص است
الان خیلیا رو در اقوام میشناسم که شوتی هستن و از استاددانشگاه وضع مالی بهتر دارن چون از طرف شرکت هماهنگ کننده بیمه شدن و برای هر جابجایی بار حدود 15 میلیون میگیرن و در ماه 4 بار برن و برگردن 60 تومن کاسبن مشکل دیگه اینه که الگویی هم برای سایرین شدن و دیگه پسرا میگن درس و مهارت نیاز نیست یه دست فرمون خوب داشته باشیم میلیونر میشیم کسی هم به فکر رفع این معضل اگر واقعا معضل هست نیست
نقل قول کردن
#6 عابر 1402-03-23 13:58
خدا رحمتش کنه

دلالی وقاچاق کالا در اقتصاد متورم زود رشد میکنن وگرنه اگه تولید کم هزینه باشه چند کارخونه باشه جوون جان خودشو بخطر نمیندازه.
نقل قول کردن
#7 فرید 1402-03-24 10:20
بزرگترین مافیای کشور قاچاق کالاست .کرایه قاچاق کالا ی تریلر چند صد میلیون تومان است .خیلی از رانندگان درآمد میلیاردی از کرایه قاچاق کالا در ماه دارتد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا