یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاد «فرج علیپور» از اساتید موسیقی لرستان با انتشار ویدئویی از لغو کنسرت گروهش «تال» در کرج خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، فرج علیپور از هفته گذشته بلیت‌فروشی کنسرت خود در کرج را آغاز کرده و قرار بود که فردا (نهم خرداد ماه) در کرج به روی صحنه برود، ولی درست یک روز پیش از برگزاری کنسرتش از لغو آن به دستور ارشاد استان البرز خبر داد.
قرار است هزینه بلیت‌ها از طریق سایت «ایران کنسرت» به مردم عودت شود.
کنسرت قبلی این گروه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شده بود.




تکمیلی:

کنسرت فرج علیپور هفته آینده برگزار می گردد / سالن میزبانی کرج آماده نبود

- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز سالن برگزاری کنسرت به دلیل مشکلات فنی آماده نبود، گفت: کنسرت گروه آقای " فرج علیپور " به زودی در مکان مناسب و شایسته علاقه مندان به موسیقی این هنرمند در این استان برگزار می شود.

"سید محمود سرباز " روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طی هفته های گذشته چندین کنسرت در کرج برگزار شد و هفته گذشته نیز کنسرت آقای "حسن ریوندی" در همین سالن بود با نقص فنی سیستم سرمایشی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: تصور می شد نقص فنی سیستم سرمایشی تا برگزاری این کنسرت رفع شود که متاسفانه انجام نشد و به همین دلیل تصمیم به تعویق برگزاری این کنسرت شدیم.

وی خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری کنسرت گروه تال با مدیریت آقای فرج علیپور لغو نشده و اداره کل فرهنگ و ارشاد ارشاد البرز به اداره اماکن نیروی انتظامی این استان طی نامه ای اعلام کرد که کنسرت در تاریخ ۹ خرداد در کرج برگزار نمی شود و به مکان دیگری منتقل می شود.

سرباز افزود: برای ارائه مجوز به کنسرت ها با توجه به شرایط خاص استان البرز اولویت با مجوزهای موسیقی سنتی و اقوام ها است که با درخواست آقای فرج علیپور نیز استقبال شد و حدود ۱۰ روز گذشته نیز مجوز ایشان صادر شده است.

وی یادآورشد: مطلبی که در فضای مجازی درباره لغو کنسرت منتشر شده صحت ندارد و کنسرت گروه تال هفته آینده برگزار و مکان آن به دوستداران موسیقی اعلام می شود .




مطلب مرتبط:

چگونه فریاد بزنیم نداریم؟/ نفس های آخر موسیقی نواحی را در کشور شاهد هستیم.»

دیدگاه‌ها  

#1 بی‌طرف 1402-03-08 18:38
چرا؟ :sad:
نقل قول کردن
#2 حاج میرزا 1402-03-09 08:58
نوعی دهن کجی به موسیقی لری است چند وقت پیش آقای علیپور از گرانی اجاره سالن ها و عدم حمایت دولت از موسیقی سنتی و نواحی انتقاد کرده بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا