یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، افزایش میانگین قیمت ۲۹ درصدی بابت پرواز‌های داخلی به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ که بر اساس آن نرخ بلیط هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد خرم‌آباد به بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت.
به گزارش یافته، در جلساتی که در شورای عالی هواپیمایی پیش از این برگزار شد انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه قیمت بلیت هواپیما از سال ۱۴۰۰ افزایش نیافته است و سال گذشته هم پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی را مطرح کرده بودند اما به نتیجه نرسیده بود، پیشنهاد افزایش قیمت بلیت هواپیما را مطرح کرده بودند که این موضوع پس از بررسی در شورای عالی هواپیمایی به ستاد تنظیم بازار برای تصویب رفت. شرکت‌های هواپیمایی افزایش قیمت ارز در ۲ سال اخیر، افزایش هزینه تعمیر موتور و تأمین قطعات و افزایش دستمزد پرسنل را از از دلایل خود برای افزایش قیمت عنوان کرده بودند.
هفته گذشته و پس از ماه‌ها تأیید و تکذیب افزایش قیمت بلیت هواپیما از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ بلیت به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت. این خبر را دیروز دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام و البته از این میزان افزایش ابراز نارضایتی کرده است.
شایان ذکر است به رغم این‌که افزایش میانگین قیمت ۲۹ درصد اعلام شده، اما از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت شاهد افزایش قیمت ۴۰ درصدی بلیط هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد خرم‌آباد هستیم. پیش از این بهای بلیط در این مسیر حدود ۷۰۰ هزار توام بود که به بیش از یک میلیون تومان افزایش یافته است.



برنامه پرواز‌ها از تهران به مقصد خرم‌آباد و بالعکس اعلام که بر اساس این گزارش، پرواز‌ها در پنج روز هفته دایر است.





برنامه پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد - تهران تا پنجم خردادماه ۱۴۰۲

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1402-02-30 11:57
همه چیز را گران کردند ولی پرداختی یارانه ها همچنان ثابت است خب در قانون یارانه آمده با افزایش نرخ تورم ، میزا پرداختی یارانه هم باید افزایش پیدا کند. سایت مردمی یافته لطفا چاپ کنید.
نقل قول کردن
#2 رسول موسوی 1402-02-30 11:58
سایت گرامی یافته لطفا اطلاع رسانی کنید افراد جا مانده از سهام عدالت که اصلا ثبت نام نکردند، کی و کجا باید پیگیر ثبت‌نام برای سهام عدالت باشند، مارو از روز اول ثبت‌نام نکردند
نقل قول کردن
#3 جامانده 1402-02-30 13:23
به نقل از رسول موسوی:
سایت گرامی یافته لطفا اطلاع رسانی کنید افراد جا مانده از سهام عدالت که اصلا ثبت نام نکردند، کی و کجا باید پیگیر ثبت‌نام برای سهام عدالت باشند، مارو از روز اول ثبت‌نام نکردند
احسنت
نقل قول کردن
#4 علی 1402-02-30 13:36
سال مهار تورم....
نقل قول کردن
#5 رضا 1402-02-30 14:15
مینویسه گرانی مهار شد برعکس میشه.
نقل قول کردن
#6 فرزاد 1402-02-30 16:50
اگه قطعه دوم آزادراه خرم آباد-اراک راه بیفته ، تردد زمینی به تهران بسیار با صرفه تر از پرواز میشه...
نقل قول کردن
#7 مهدی 1402-02-30 17:56
هردم ازاین باغ بری میرسد تورم ودیگرهیچ دولت حامی محرومان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا