یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سرمایه‌گذارانی هستند که میلیون‌ها دلار و یورو برای ایجاد و تکمیل واحد‌های تولیدی در استان از دولت گرفته‌اند، اما قادر به توسعه صنایع نیستند و لذا ضروری است تا خلع ید شوند.



به گزارش یافته، حجت الاسلام المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: مسئولان برای تحول این استان در راستای پیشرفت و آبادانی، برنامه‌ریزی‌های لازم و تلاش جهادی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مشکلات بسیاری دارند، اظهار داشت: باید برای حل مشکلات بیکاری و تورم در استان لرستان تمهیدات لازم اتخاذ گردد.
وی با بیان اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: مسئولان برای تحول این استان در راستای پیشرفت و آبادانی، برنامه‌ریزی‌های لازم و تلاش جهادی داشته باشند.
امام جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه راه‌اندازی و احیا صنایع تولیدی و راکد استان به دست مسئولان کشوری باز می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی از گذشته تاکنون هرگونه تلاشی را برای راه‌اندازی صنایع راکد انجام داده، اما به نتیجه نرسیده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذارانی که قادر به توسعه صنایع در لرستان نیستند باید خلع ید شوند، تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی هستند که میلیون‌ها دلار و یورو برای ایجاد و تکمیل واحد‌های تولیدی در استان از دولت گرفته‌اند، اما قادر به توسعه صنایع نیستند و لذا ضروری است تا خلع ید شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-02-22 22:49
برخی سرمايه‌گذارها هم برای خودشون قلک درست کردند هی پول می‌گیرند ولی نه تکمیل می‌کنند و نه راه اندازی میکنند
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم‌آباد 1402-02-22 22:59
خرم‌آباد سال ۱۳۰۲ بلدیه یا شهرداری داشته و سال ۱۳۰۴ فرودگاه داشته و سال ۱۳۰۰ لشکر ۵ ارتش در خرم‌آباد تاییس میشود و سال ۱۳۰۵ صاحب دومین آمادگاه مهمانی کشور بوده تا الان، مرکز آموزش سربازی ۰۲ و ۰۷ در خرم‌آباد بوده و مرکز آموزش پلیس در میدان ژاندارمری خرم‌آباد بود که به اراک منتقل شد، سال ۱۳۶۲ کلنگ پالایشگاه و پتروشیمی هفتم کشور در خرم‌آباد زده شد ولی ۱۳۷۰ در اراک و شازند افتتاح شد، خرم‌آباد به دلیل اهمیت نظامی و دفاعی که داشته پنجمین شهر ایران بود که ۱۴۸ بار بمباران هوایی و ۱۲ بار موشک باران شد و بیش از ۲۵۰۰نفر در خرم‌آباد شهید شدند. اگر خرم‌آباد مدیران قوی و دلسوز داشت مثل دزفول و کرمانشاه از این رویداد و مقاومت مردم خرم‌آباد در جنگ استفاده میکردند و از دولت امتیاز صنعتی، اقتصادی و دانشگاهی می‌گرفتند الان کرمانشاه و دزفول را ببینید چقدر بعد از جنگ با حمایت دولت پیشرفت کردند هر دو دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز خرم‌آباد و خرم‌آباد باید خودش را با مراکز استان‌های همسایه مقایسه کند
نقل قول کردن
#3 سربندی 1402-02-23 11:51
مدیرانی هم که قادر به اداره استان و اجرای مصوبات دولت و مجلس نیستند هم باید خلع ید بشوند!
نقل قول کردن
#4 کمالوند 1402-02-23 12:12
صاحب هتل پارک صخره‌ای کی هست؟ اگر نمیتونه تکمیل کنه حداقل وگذار کنه تا از این ۲۰ سال بلاتکلیفی درآید
نقل قول کردن
#5 چگنی 1402-02-23 18:54
به نقل از سربندی:
مدیرانی هم که قادر به اداره استان و اجرای مصوبات دولت و مجلس نیستند هم باید خلع ید بشوند!
مدیر یک بخشه و بودجه و حمایت دولت هم یک بخشه و اکثر مدیران خرم‌آباد هم غیربومی اند
نقل قول کردن
#6 حاج میرزا 1402-02-23 19:29
فرض کنید خلع ید شدند چه ضرری می کنند ؟ کلی دلار و یورو به قیمت دولتی گرفتند و در بازار آزاد چندین برابر فروختند و سود خودشان را کردند و دیگر نیازی به راندازی ندارند تازه از خدا می خواهند خلع ید شوند چونکه سیستمی وجود ندارد که همه ضرر و زیان را از این افراد پس بگیرد
نقل قول کردن
#7 سلاحورزی 1402-02-24 07:04
چندین دولت متفاوت آمدند و رفتند ولی هنوز مدیران مختلف نتوانستند هتل پارک صخره‌ای و ساختمان استانداری با ۹۰درصد پیشرفت را تکمیل کنند
نقل قول کردن
#8 میرمقدم 1402-02-24 14:10
سیل سال ۱۳۹۸ جده خرم‌آباد به معمولان و پلدختر را از بین رد و هنوز این جاده را درست نکردند چرا آخه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا