یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: خط قرمز ما رانت تبعیض و فساد است و با زمینه سازان جرم برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهیم داد.
به گزارش یافته، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد ضمن تأکید بر اینکه انشاالله قدم‌های خوبی را در راستای خدمت‌گزاری به مردم برداریم، گفت: خدمتگزاری به مردم صورت نمی‌گیرد مگر اینکه بین مجموعه ما و سایر مجموعه‌ها یک تعامل سازنده و در حدود قانونی صورت بگیرد.
شهواری ضمن تأکید بر این نکته که خودم را موظف به حمایت‌های قانونی از شهرداری می‌دانم، بیان کرد: حد‌نگاری و گرفتن سند کاداستر یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم دادگستری است که بایستی در آن تسریع شده و هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و در این راستا نیاز است که بخش‌های مختلف هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای قضایی استان ساخت و ساز‌های غیر مجاز را مختص به همه جا دانست و گفت: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز از سوی مدیران شهرداری باید اراده جدی وجود داشته باشد و یک پلیس قوی ساختمانی در شهر راه‌اندازی شود.
شهواری افزود: معضل سد معبر توسط یک قشر ضعیف از جامعه که مشکلات مالی و نیز عدم شغل دارند به وجود می‌آید و ما بایستی ابتدا جا مکان و زیرساخت لازم را برای این افراد فراهم کنیم و سپس اقدام به رفع سدمعبر نماییم و برای این کار راهکار لازم است و همچنین بایستی در این مورد هماهنگی و تعامل لازم بین همه دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.
وی ضمن اشاره به اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی شهرداری در دادگستری استان فعال می‌باشد، بیان کرد: خط قرمز ما رانت تبعیض و فساد است و با زمینه سازان جرم برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهیم داد.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان ضمن اشاره به این موضوع که عدم پارکینگ در شهر خرم آباد یک معضل است و بایستی برای آن برنامه‌ریزی شود، ابراز داشت: شهرداری بایستی در بحث ماده صد به خوبی دقت کند و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در کمیسیون ماده صد بایستی به تکلیف قانونی خود در این رابطه عمل کنند.

 
ملاقات مردمی ۸۷ نفر از مراجعین با رییس کل دادگستری لرستان
ملاقات مردمی ۸۷ نفر از مراچعین حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری رییس کل دادگستری لرستان و سه نفر از معاونین دادگستری در سالن جلسات دادگستری کل لرستان صورت پذیرفت و در راستای درخواست مراجعین دستورات قضایی لازم صادر شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 صنوبر قلایی 1402-02-18 22:52
اتفاقا ً قانون ماده صد قانون شهرداری ها ازون دست قوانینی هست که بخوبی اجرا میشه بدین نحو که مالک اضافه ساخت داشته باشه جریمه نقدی پرداخت کنه بشه حقوق و مزایا و جمعه کاری و تعطیل کاری و اضافه کار و سایر مزایای بی شمار خیل نیروهای پر تعداد شهرداریچی های نجومی بگیر. همین اعضای شورا هر کدومشون چندین نفر از وابستگان رو توی شهرداری استخدام کردن.
نقل قول کردن
#2 ع 1402-02-18 23:43
همین اعضای شورای خرم آباد افراد پاک و لایق رو برکنار کردن
نقل قول کردن
#3 مجتبی 1402-02-20 21:16
از رئیس محترم دادگستری خواهش میکنم به سایر شهرهای استان‌ هم سفر کنن و به مشکلات آنها رسیدگی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا