یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: در آستانه هفته هلال احمر نیز شاهد کلنگ زنی ساختمان امدادی مرکز لرستان بعد از چندین سال توقف هستیم.
به گزارش یافته، یعقوب سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از هزار میلیارد تومان پروژه که از قبل در کشور شروع شده در آستانه بهره برداری و همچنین کلنگ زنی قرار گرفته‌اند.
وی عنوان کرد: در آستانه هفته هلال احمر نیز شاهد کلنگ زنی ساختمان امدادی مرکز لرستان بعد از چندین سال توقف هستیم.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، گفت: اعتبار اولیه این پروژه تأمین شده و مقرر است که در فرصت کمی نیز به بهره برداری برسد.
سلیمانی با اشاره به افتتاح داروخانه و درمانگاه هلال احمر در شهرستان بروجرد، بیان داشت: اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به مناطق محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب هلال احمر از دیگر اقدامات هفته هلال احمر است.
 
داشتن هلیکوپتر از الزامات است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در مراسم کلنگ زنی فاز اول ساختمان مرکز امداد شهری خرم‌آباد با اشاره به جمعیت بالای مرکز استان و رخ دادن حوادث طبیعی، احداث این مرکز را استراتژیک و بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم این مرکز بر‌اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده احداث و به بهره‌برداری برسد.
 احمدرضا دالوند ادامه داد: با توجه به وجود آشیانه در مرکز استان، داشتن هلیکوپتر از الزامات است که انتظار می‌رود در اسرع وقت برای این مهم اقدام شود.
یادآور می‌شود فاز یک ساختمان مرکز امداد شهری خرم‌آباد به مساحت ۶ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 اسدی 1402-02-17 12:23
در تمام استان لرستان یک بیمارستان سوانح و سوختگی وجود ندارد و بیماران به تهران و اصفهان و کرج می‌روند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا