یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد مهرابي شهردار خرم‌آباد - يافتهشهردار خرم‌آباد گفت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صدها اشکال مواجه شده است.

به گزارش يافته، "محمد مهرابی" در اولین نشست تخصصی شهرسازان استان لرستان که توسط انجمن علمی شهرسازی دانشگاه لرستان و با حضور اعضای شورای شهر خرم‌آباد، کارشناسان نظام مهندسی لرستان، معاونت شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و دانشجویان و اساتید رشته شهرسازی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان داشت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صدها اشکال مواجه شده است.

وی با بیان این که از استاندار لرستان و مدیران شهری خواسته‌ایم که توجه بیشتری به طرح جامع شهری خرم‌آباد کنند، افزود: برای توسعه شهر خرم‌آباد به جای توسعه مرکز شهر باید توسعه را از اضلاع اربعه شهر شروع کنیم؛ چرا که الان از هر طرف که وارد شهر می‌شویم جز بدخیمی و درد چیزی نمی‌بینیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: تا کنون همه به دنبال توسعه مرکز شهر خرم‌آباد بوده‌اند به همین دلیل از ورودی‌ها و مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد غفلت شده است.

مهرابی از انتخاب مدیر گروه رشته شهرسازی دانشگاه لرستان به عنوان مشاور شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: در حوزه مسائل شهری ایرادی به مردم وارد نیست؛ چرا که مشکلات موجود متوجه مسوولان امر است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: خواست ما از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه در حوزه مدیریت شهری این است که کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر به عنوان مشاور نقش‌آفرینی کنند.

 

 

خبر: احمد تلوري

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 قدرشناس 1393-02-21 03:28
حالا که غفلت شده شما لطف کن و کاستیهارا درست کن تا نام جنبعالی همانند مرحوم ساکی . مختاری . نصیری . ده مرده تاابد در ذهن مردم بمانید زیرا حافظه مردم خوبی ها و کارهای نیک را در ذهن خود نگه می دارند . هر چند شاید در زمان خود ان شخص قدار دان نباشند ولی قطعا اثار ماندگار خودش را نشان خواهد داد .به امید موفقیت و دیدن اثار شما در طول دوران مسئولیتتان.
نقل قول کردن
#2 احمد 1393-02-21 23:46
سلام آقای شهردار حرف زدن خیلی راحت ولی.... عمل.......... شما قبلش گفتید ما در صدد هستیم یک فرد خیلیی قوی بیاریم واسه شهرداری خرم آباد و آقای نصیری خوبه ولی اگه قوی تری بود.... بر میداریمش که......... آقای شهردار ما که عضو شهرداری نیستیم ولی برید بگردید چه ها شده ... خلاصه امید وارم که کاری کنید. ما که قید شهر خرم آباد رو زدیم یعنی درست بشو نیست که نیست پیر شدیم... ولي شما یک کارو انجام بدید اسم شهر رو عوض کنید بگیید خرم ویرانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا