یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

✍عباس شاه علی: در آستانه نوروز استاندار لرستان در اقدامی ضرب العجل پس از برکناری ماشاالله نعمتی فرماندار سابق الیگودرز، طی حکمی‌امیر دالوند مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری لرستان را با حفظ سمت بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب نمود.
اگر چه قصد این نوشته نادیده گرفتن تلاش‌های شبانه روزی دالوند در این مدت نیست و از انصاف بدور است اگر نخواهیم بگوییم وی در این مدت اجازه نداده امور شهرستان در حوزه اختیارات بالاترین مدیر اجرایی معطل بماند و برغم انتقاداتی که از سوی عده‌ای و البته بطور طبیعی به نوع مدیریت‌ایشان وارد است، اقدامات مثمر ثمری نیز در این مدت صورت گرفته که قابل تقدیر است.
اما آنچه مسلم است عدم تعیین تکلیف سکانداری فرمانداری الیگودرز با بلا تکلیفی در بین مجموعه اداری و مدیران شهرستان گره خورده و بطور طبیعی آینده‌ای نا معلوم را برای آن‌ها رقم‌زده است.
بی گمان یک فرماندار با‌ایده‌های نو و بر اساس شرایط شهرستان و نیز شیوه مدیریتی دولت تازه نفس برنامه‌هایی در کوتاه مدت و بلند مدت برای برون رفت از مشکلات مد نظر دارد که لازم است برای اجرای آن‌ها ریل‌گذاری صورت گیرد، اما هنگامیکه انتصاب مدیریت اجرایی شهرستان در بلا تکلیفی بسر می‌برد کدام برنامه دراز مدت مدون شود که شیرازه آن با تغییر و تحولات ضرب‌العجل از یکدیگر نپاشد؟!
جناب استاندار محترم؛
سخنان مقام معظم رهبری و تأکید دوباره‌ایشان در خصوص عدم دخالت‌ها در انتصابات، حجت را بر همگان تمام کرد، حال نمی‌دانیم تعلل جنابعالی در انتصاب فرماندار الیگودرز با کدام ادله صورت گرفته است؟!
به هر روی از جنابتان انتظار این است که وضعیت فرمانداری الیگودرز را تعیین تکلیف نمایید تا فرماندار بتواند با فراغ بال آینده روشن این شهرستان محروم را با اقدامات دولت مردمی گره بزند و چنانچه منافعی هم در پروسه خدمت‌رسانی نصیب کشور می‌شود، باز هم سهم الیگودرز محرومیت نباشد.  

دیدگاه‌ها  

#1 ذلقی 1401-03-09 00:19
الیگودرز بیشترین فاصله با مرکز استان لرستان را دارد بیش از 150 کیلومتر و باید فرمانداری ویژه داشته باشد انصافا نماینده الیگودرز کوشش کند برای پهناورترین شهرستان لرستان که دارای فرمانداری ویژه شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا